Hotel Kyriad Design Enzo Vierzon

Hotel Kyriad Design Enzo Vierzon

Kleine hotelsWeer vandaag12°1°
2,9

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Kyriad Design Enzo Vierzon voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Kyriad Design Enzo Vierzon in het Nederlands

Vooral hard voorbij rijden!

Karin,
5-8-2018

Veel te duur voor drie keer niks. Hele kleine, warme kamer. Vieze badkamer met gele en beschimmelde voegen en kitranden.Wastafeltje liep niet door, gaten in muur en afgebladderde deuren.We zijn met z'n 3-en en in dat toch al te kleine kamertje was bed bijgeplaatst zodat badkamerdeur eigenlijk niet meer open kon. En dat voor 130 euro excl. ontbijt! Restaurant niet meer operationeel dus als je nog wilt eten, moet je na aankomst nog op pad. S'avonds vol de schijnwerpers aan de voorkant van het hotel op ons raam.

De 4 persoons kamers lijken beter, dat zijn de kamers die je op Booking of andere sites ziet.Maar dan nog is de prijs veel te hoog.

Geboekt voor onze zoon van 8 omdat hotel, volgens foto's, helemaal in Formule 1 sfeer is.Dat geldt echter alleen voor receptie/ontbijtzaal.Dat is ook echt leuk. Maar verder een armoedig gebeuren.Echt teleurstellend. Volgende keer weer een echt leuke chambre d'hotes, paar km van de snelweg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

nooit meer

Stien Dirksen
17-9-2015

Leuk hotel, goed geslapen !! S'ochtends een enorme teleurstelling, bij de receptie en eetzaal alles donker en niemand te bekennen!! Dus geen ontbijt maar wel betaald !! Dus dit hotel voor ons nooit meer !!

Gereisd met partner in augustus 2015

Goed voor 1 nacht

Gino
25-8-2015

Goede ontvangst en service. S avonds kan je er niet eten,maar werden mooi doorverwezen naar een restaurant om de hoekwaar we lekker hebben gegeten. Slapen lukt niet echt op een betonnen matras en zonder airco. S morgens een lekker ontbijt en weg waren wij.:-)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

2008

Prima hotel voor overnachting onderweg

van de vliet
20-1-2008

Prima hotel voor overnachting onderweg. Komen hier al 5 jaar naar tevredenheid.

Gereisd met partner in januari 2008
2007

Wij zijn hier geweest om te overnachten op weg naar de Middelandse Zeekust. Ligging is perfect vlak na de tolpoorten. Verder in de omgevening weinig te beleven. Zeer geschikt als overnachtingshotel.

Prima eten en kamers, vriendelijk personeel!.

Gereisd familie in september 2007

Dit hotel gebrukt als overnachtingshotel naar de Dordogne. We hadden een mooie vierpersoonskamer. Alles zag er netjes uit. De ligging is zo'n 150 mtr. achter de tolpoorten. Als overnachtingshotel perfect. Geen hotel om langer te verblijven.

Gereisd familie in augustus 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kyriad Design Enzo Vierzon in Vierzon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kyriad Design Enzo Vierzon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.