Hotel Campanile Vierzon

Hotel Campanile Vierzon

Weer vandaag17°-1°
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Vierzon voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

7 reviews over Hotel Campanile Vierzon in het Nederlands

2 woorden zijn genoeg; niet doen!

Ruben
26-7-2015

Volgens mij is dit de eerste keer dat we aangeven een hotel echt niet te nemen; het is erg ouderwets, gehorig, niet schoon en het personeel (bij elkaar gezochte jongelui uit de buurt?) is rondweg onprofessioneel. Helaas hadden we geen andere mogelijkheid dan hier een nacht te blijven, anders waren we echt nog 's avonds laat iets anders gaan zoeken. Een dikke onvoldoende!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prijs/kwaliteit gezien een zeer goed hotel om te overnachten als je onderweg bent naar het zuiden. Zéér uitgebreid en lekker ontbijtbuffet en vriendelijke bediening. Nette kamers in afzonderlijk gebouw, voorzien van goede bedden, waterkoker en thee of koffie, tv en propere badkamer. Ook een ruime parking aan het hotel zelf. Wij komen hier nog terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

goede overnachting naast snelweg

silvia
20-7-2011

Ietwat verouderd hotel. Kamers zijn klein en doen benauwd aan ondanks de nu wel aanwezige airco. Prima overnachtingshotel voor de doorreis. Restaurant is vernieuwd en heeft een goede kaart. Kamers zijn voorzien van wifi

Gereisd met partner in juni 2011

2008

ouderwets hotel

Sonja
30-7-2008

goed voor 1 nacht, verouderd hotel geen airco wat wel nodig is in die streek, veel lawaai s'nachts van ander mensen, matig ontbijt er was zelfs geen kaas wat wel zou moeten in Frankrijk

Gereisd familie in juli 2008

leuk hotel

max
22-7-2008

niet voor een hele vakantie

hetb is meer een overnachings hotel en dan spullen pakken en verder rijd

Gereisd met partner in juli 2008

Uitstekend hotel op heen of terug reis naar het zuiden. Vriendelijk onthaal/bediening, verder zijn de kamers sober, wat verouderd maar nog steeds heel netjes. Bedden zijn zeer confortabel.

Gereisd met partner in juni 2008

2007

Een redelijke stop voor als je naar het zuiden rijdt. In die omgeving is weinig keuze. Ook Logis de France hotel in Vierzon geprobeerd, maar dat was minder. Reserveringen in vakantietijd aanbevolen.

Gereisd familie in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Vierzon in Vierzon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Vierzon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.