Hotel Arche

6 reviews over Hotel Arche in het Nederlands

Leuk hotel!

van Ham
13-2-2014

Het hotel is heel leuk gelegen en de kamers zijn goed. De omgeving is ook leuk . Zieter gezellig , vriendelijk uit. Het personeel is behulpzaam. Vriendelijk. Doen goed hun best zich verstaanbaar te maken. In de buurt zitten resturantjes Het hotel heeft ook een prima resturant.

Gereisd met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Echt een hotel voor onderweg.

ZooGer
31-7-2012

Eenvoudige, niet al te ruime kamer met alles wat je nodig hebt voor een overnachting. Goed bed, prima douche. Ontbijt scoort een voldoende. Ligging in het centrum aan een rivier en terrassen op 100 meter.

Kwartiertje van de A71 .

Gereisd met partner in juni 2012

Op basis van prijs/kwaliteit een prima hotel: schoon, goed sanitair, fijne bedden, airo, verduistering d.m.v. rolluiken, lift, rustige entourage, goed bereikbaar vanaf de snelweg, gratis bewaakte parkeergarage, aardige mensen, wordt Engels gesproken, goed restaurant, hond vriendelijk. Een aanrader voor als je in de omgeving van Vierzon moet zijn en zeker een aanrader als doorreispunt.

Gereisd met partner in Sat Sep 10 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Echt stadshotel

Wim
9-10-2010

Het hotel heeft een bijzonder aankleding in de gangen en het restaurant, nl jaren 60. De kamer die wij kregen was netjes en geschikt voor drie personen. Het was alleen jammer dat de kamer het geverfd was, de schilder ging net weg. Van de verflucht kreeg je op den duur hoofdpijn. Onder het hotel is een eigen parkeergarage. aan de receptie werd gebrekkig Engels gesproken. Het ontbijt van prima. wij hebben het hotel gebruikt op doorreis naar het zuiden.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Jul 16 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima hotel op doorreis

selma
20-8-2010

Niet te duur hotel met eigen parkeergarage (gratis!) in centrum van Frans provinciestadje, op loopafstand van lekkere pizzeria. Mooi uitzicht op rivier en park, vriendelijk personeel

Gereisd met partner in juli 2010

doorreis

Bert
17-8-2010

goed hotel met prima bedden, Ligt in ht centum en is prima voor op doorreis. Hadden een quadruple kamer, en kregen twee naast elkaar gelegen kamers met tussendeur. Perfect dus. Parkeren kon in een afgesloten parkeergarage onder het hotel

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Arche voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arche in Vierzon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arche zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.