Camping Au Coeur de Vendôme

Kleine hotelsWeer vandaag26°11°
Camping Au Coeur de Vendôme
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Au Coeur de Vendôme voor je op een rij gezet:

10 reviews over Camping Au Coeur de Vendôme in het Nederlands

Prima (doorreis)camping

Rianne
20-7-2019

Prima doorreiscamping om 1 of 2 nachten te blijven. Wij sliepen 1 nacht in de Coco Sweet, heel netjes en vrij nieuw. Toiletgebouw groot, maar hier en daar gedateerd. Leuk stadje op loopafstand, met goede restaurants (bijv. Pizzeria Martino). Genoeg ruimte voor de kinderen om even te rennen/voetballen. De N-weg die ernaast ligt, hoor je goed.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Relaxte camping

greengeogirl
12-7-2016

Een camping maar ons hart: geen afgebakende plekken, op loopafstand van het centrum van een prachtige oude stadje, schoon sanitair, 's morgens vers stokbrood en aardige beheerders. Betaalde wifi is o.k.. Zwembad naast de camping.

Gereisd Met partner in juli 2016

Grote stille camping

Jan P. Van ijsseldijk
22-11-2015

Veel ruimte. Geen animatie. Toiletgebouw is gigantisch schoon en groot. Omgeving geschikt om vakantie te vieren. Eetmogelijkheden zijn er maar even zoeken.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke camping

Maria
1-9-2014

Deze camping ademt een gemoedelijke sfeer. De beheerders zijn zeer behulpzaam, het vriendelijke stadje ligt op loopafstand, het sanitair wordt zeer goed schoongehouden en er zijn ruim voldoende douches en toiletten. De plaatsen zijn ruim en voor kinderen is er genoeg plaats om te spelen. Fijn dat je gratis van het ernaast gelegen zwembad gebruik kunt maken. Ik ga er volgend jaar zeker weer heen. Ook in de omgeving is veel te zien.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 25 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping

Ad en Anita
22-8-2014

Deze zomer in juli 10 dagen verbleven op camping "Au Coeur de Vendôme. Het was een prima verblijf. Hele aardige beheerders, de camping werd goed onderhouden en vooral het sanitair werd een paar keer per dag goed schoongemaakt. De camping ligt op loopafstand van Vendôme waar zich diverse terrasjes en restaurants bevinden. Van harte aanbevolen!

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Fantastische plek

Peter van der List
10-8-2014

Prima camping, voor een kort verblijf. Voldoende en SCHOON snitair (is wel eens anders in Frankrijk) Heeft voldoende schaduwplekken.Ligt op 5 min. lopen van de stad Vendome en op 100m afstand ligt een zwembad. Beheerders zijn zeer aardig en behulpzaam.

Mooie kampeerplek

Wendy
8-8-2014

Mooie camping in Vendôme. Op loopafstand van een heleboel mooie dingen die te bezichtigen zijn in het stadje. Goede restaurants in de buurt. Sanitair wordt goed schoongemaakt. Veel toiletten en douches. De eigenaren zijn heel behulpzaam.

2008

aangenaam

P.B. Baarda
17-9-2008

Uitstekende doortrekcamping en om een paar dagen uit te rusten

Gereisd Met partner in september 2008
2005

Nette camping in rustige maar mooie omgeving aan de Loir

R. van Dijk
31-7-2005

Nette camping in rustige maar mooie omgeving aan de Loir. Plaatsen als Blois en Tours op niet al te grote afstand, maar ook in het plaatsje zelf is van alles te vinden. Hou je rust of vissen dan is dit een schiterende plaats op nog geen 700Km vanaf Nederland.

Gereisd Anders in Sun Jul 31 2005 21:26:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke camping midden in een prachtig stadje

R.W. Vink
30-4-2005

Leuke camping midden in een prachtig stadje. Na het ontwaken loop je binnen een paar minuten naar het centrum om daar vers gebakken brood te halen. De camping is helemall top wanneer je aan de Loire kan staan. Zwemmen geen probleem, bij de receptie kreeg je een gratis toegans bewijs voor het gemeente zwembad net buiten de camping. Wel moet je zelf kunnen vermaken want het het veder een en al rust

Gereisd Anders in april 2005

• Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Au Coeur de Vendôme in Vendôme (Loir et Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Au Coeur de Vendôme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.