Sorteren

Reviews over Urciers

De beste Chambre d 'hotes tot nog toe.

Sandra Cardol
    3-9-2018

Wij maken bijna jaarlijks de tussenstop bij La Maison du Cerf en het voelt dan ook al bijna als thuiskomen. De heerlijke ongedwongenheid en rust die hier heerst is onbeschrijflijk, evenals de gastvrijheid van Lucia en Anthony. De plek is prachtig en hier is gewoon alles wat een "Chambre d'hotes zou moeten hebben. Alles klopt hier, mooie kamer met prima badkamer, genoeg te zien en te doen.

De kookkunst van Lucia is helemaal onovertroffen, nergens in Frankrijk hebben we lekkerder gegeten dan hier. Helaas hebben we deze keer de overheerlijke zelfgebakken abrikozentaart met zelfgemaakte slagroom moet missen, maar dat wordt volgend jaar weer goedgemaakt, beloofde Lucia. (We kunnen niet wachten.)

TOP, rustgevend, stilte en prachtige omgeving!!

Dennis
    25-8-2018

Wij hebben op onze heenreis onderweg naar Albi bij Lucia mogen verblijven, en wij werden hier zo blij van. Een aantal steekwoorden: vrijheid, ruimte, stilte!!, gastvrijheid!! We hebben ook meegegeten met diner, en Lucia kan echt fantastisch koken. Het was echt zo lekker en rustgevend dat wij voor de terugreis een andere B&B hebben gecanceld om nog een keer bij Lucia te overnachten. Je komt er ECHT even tot rust en het is super huiselijk en sfeervol!!

Bedankt voor deze heerlijke ervaring Lucia!

Fantastisch echt om een keer terug te komen

Jacob willem Huysman
    14-7-2018

Wij vonden alles goed er was niets dat we zouden willen veranderen want alles is zo op elkaar afgestemd dat het eenvoudig weg klopt het interieur van het hele B&B is perfect. De bedden toilet voorzieningen zijn top. De gastvrouw Lucia is een bijzondere gastvrije dame en Antonie haar partner al het zelfde, je voelt je thuis bij hun.

Uitmuntend

Linze
    10-7-2018

Een fantastische plek om te verblijven, met een geweldige gastvrouw en gastheer.

Zeker een plek waar ik volgend jaar weer terugkom.

Heel fijn adres, dikke aanrader!

Jeroen en Patricia
    17-6-2018

Wij waren hier een aantal dagen en hebben het super naar onze zin gehad. Gastvrijheid, Authenticiteit en Kookkunst allemaal met een hoofdletter! Heel erg fijne kamers, goede bedden, prachtige badkamer en magnifieke tuin. Leuke gesprekken, oprechte interesse. Hartstikke bedank Lucia! Wij komen zeker een keer terug.

Urciers scoort een 8,9 uit 10, op basis van 14 reviews