Tijdelijk €25 aanbetaling

Parc des Allais

We hebben de beste aanbieders voor Camping Parc des Allais voor je op een rij gezet:

4.5MatigScore uit 165 reviews

4.5MatigScore uit 165 reviews
  • 2Staat v/h sanitair
  • 7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

165 Reviews over Parc des Allais

• 4Rianne26-07-2022

Nooit meer.

Camping is echt verouderd. Lijkt totaal niet op de foto’s die je hier ziet. Sanitair is oud en daardoor oogt het vies.

• 1Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 7Thea Van der ploeg06-08-2019

Heerlijke vakantie tijd gehad.

Leuke nette camping met erg behulpzaam personeel, weinig Engels gesproken maar ze doen hun best, huur accommodatie erg netjes en schoon. Niet heel veel Nederlanders op de camping, maar genoeg voor onze kinderen om vriendjes/ vriendinnetjes te maken. Genoeg te zien in de omgeving en voor verkoeling een fijn zwembad. Een leuke vakantie gehad .

• 6Eetgelegenheden
  • 2ANGELIQUE COLAS23-07-2019

Mécontente

Bungalow sale directeur pas aimable ni responsable aucune securires pour les adolescents qui sont au fin fond du xamping sans eclairage animateur non competent ne connaissent pas les gestes de secours en cas d accident qui nous derange pendant nos heures de repas pour avoir une information alors qui savent deja je regrette vivement ce camping ou je ne mettrait plus jamais un pieds et je ne le conseil pas

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 5Monique17-07-2019

Nooit meer

Dit is geen camping maar een bungalowpark. Er zijn een paar plekjes maar ook niet echt mooi. Wij kregen een oud-stacaravan plek toegewezen met een stekker uit de grond voor electra dooie boompjes zag er niet uit. Niet echt gezellig kamperen dus.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Béatrice Firmin30-07-2018

Séjour en famille du 21/07 au 28/07

Au niveau de l'équipe d'animation,très bien. Dans l'ensemble,très bon séjour. Nous conseillons vivement aux gens de venir manger au snack-bar car la nourriture est très bonne.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Gijs Houten30-07-2018

Prima camping met 98% Fransen

Gastvrije ontvangst. Receptie waar men prima Engels spreekt. Animatie is prima, echter geen Nederlands sprekende begeleiders dus voor hele kleine kinderen wat lastig om daarin mee te draaien. Positief vonden wij dat de gemiddelde Fransman toch net wat beschaafder (stemvolume) opereert dan de gemiddelde Nederlander (op vakantie). Nadeel was wel doordat er nagenoeg geen Nederlanders waren het voor kleine(re) kinderen een uitdaging is om aansluiting te vinden bij nieuwe speelkameraadjes, waardoor er veel op broers/zussen en ook ouders terecht komt.

Restaurant 1x gegeten. Ontsteeg zeer duidelijk het niveau van diepvriespizza of het gemiddelde campingrestaurant. Verse spullen, goede service.

Wij stonden op het oude gedeelte en hadden een prima plek met veel ruimte en privacy (heg), maar kan mij voorstellen dat als je op het nieuwere gedeelte staat dat je daar dan minder prettig zit vanwege minder beschutting en iets grotere afstanden.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10Rio26-03-2018

Proprietaire

Arrêtez de dire du mal du parc le personnel n y est pour rien car ils ne sont pas assez nombreux, faute de budget, mal utilisé par le siège exemple remplacement des numéros bleus par des numéros oranges j aimerai savoir le coût de cette opération

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9Bag26-12-2017

Idéal pour un séjour en famille !

Camping relativement calme avec toutes les commodités sur place et environnement paisible. On y a passé deux semaines. Mobil-home récent avec une jolie petite terrasse. Les sanitaires communs fréquemment nettoyés mais nécessitent un petit rafraichissement pour les rendre plus gais. Piscine bien adaptée aux petits enfants.

• 9G-noirott12-12-2017

Très bien situé

Une petite semaine somme toute reposante et agréable. On est plutôt des habitués mais à chaque fois c'est un pur bonheur. Pas mal d'activité à portée : balade, pique-nique, vélo, etc. L'équipe est pro, on a toujours eu droit à des mobil homes assez bien équipés. Il ne faut pas s'attendre au grand luxe non plus, mais on n'a jamais eu de problème de propreté ou de nuisance.

• 8D.Claudio21-11-2017

Un camping à la hauteur

Certains commentaires me surprennent, j’ai l’impression qu’ils étaient sur un autre camping. C’est ma deuxième fois sur ce camping et franchement pas grand-chose à reprocher. Un joli emplacement, un mobil home correct et propre et un restau sympa. Le soir de mon arrivée le camping était un peu bruyant, par chance ça n’a duré que deux jours. L’espace aquatique est top comme d’habitude surtout le bassin couvert. Les animations ne sont pas mal même si les animateurs étaient un peu épuisés…encore satisfait, on en a pour son argent.

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar