Camping Chateau de la Rolandière

Camping Chateau de la Rolandière
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau de la Rolandière voor je op een rij gezet:

27 reviews over Camping Chateau de la Rolandière in het Nederlands

Oase van rust

nederlands gezin
14-8-2011

Op de weg naar Biaritz hier 2 nachten gebleven. Onze zoon kon heerlijk voetballen,badmintonnen op het grote speelveld. Veel nederlandse kinderen, dus gelijk een vriendje. Heerlijk rustig zwembad, waar je nog fijn een boek kan lezen. Gemoedelijke rustgevende omgeving met uitzicht op een een zonnig geel veld met grote bomen. Chaotische baron,die je vriendelijk ontvangt. Niet te veel verwachten van het eten.Toiletgebouw uit de middeleeuwen,maar wel schoon. Mijn zoon van 9 jaar zat vast in het toilet,omdat het slot niet meer open ging. Prima camping

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Sympathieke plek om te kamperen;

wim en lammy
4-7-2011

De camping is in handen van een aardig, zeer behulpzaam echtpaar. De door hagen omgeven plekken zijn ong. 100 m. Veel hoge, schaduwbiedende bomen. Zwembad en poolbiljart, pingpongtafel; voor jonge kinderen schommel, glijbaan en wip. Sanitair inderdaad midden vorige eeuw maar alles werkt perfect en is brandschoon.

Twee wandelingen van 8 km die je kunt samenvoegen tot 1 van 14 km langs de camping en door het bos of langs de rivier. Prachtig om te doen. Zeker als eindeloze akkers vol graan en zonnebloemen (event. mais) je omringen

Gereisd met partner in juni 2011

Een echte aanrader!

B.C.Penders
23-6-2011

Zeer mooie en rustige camping met voorkomende eigenaars. Het terrein, gelegen vlak naast het oude kasteeltje, wordt goed onderhouden en is buitengewoon proper. Hetzelfde geldt voor de toiletten en de douches (weliswaar oud, maar hagelwit gekalkt en spic en span). Mooi zwembad! Een echte aanrader voor rustzoekers.

Gereisd met partner in juni 2011

De omschrijving in de gids beloofde veel, maar wordt absoluut niet waargemaakt. Vooral de vijf tot zes katten van de eigenaren maakten het verblijf onprettig. In onze voortent hing permanent een penetrante geur van kattepis. Ook in ons slaapgedeelte was het te ruiken. Ronduit smerig.

Dan mag er een oudbakken landhuis naast staan, dat vergoed weinig. Daarnaast heeft de camping bijna enkel schaduwplekken. Omdat de zon geen kans krijgt door de bomen te komen, is het er al snel kil. Daarnaast zijn de staplaatsen klein en is het sanitair gedateerd. Sanitair is wel onderhouden en er is altijd warm water.

Tafeltennis en -voetbalspel is leuk voor de kinderen, zo ook het voetbalveld en het zwembad. Het is de prijs die ze voor dit alles vragen echter zeker niet waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Een heerlijke rustige camping!!!

Birgit en Ed
29-6-2010

Onze bedoeling was om hier 2-3 nachten te overnachten, maar het werden er 8. Er was gelegenheid om het WK-voetbal op een groot scherm te zien.

Alle plaatsen zijn erg ruim en afgescheiden met een heg.

Wij zijn erg tevreden over deze camping vanwege de rust en ruimte. Er zijn veel wandelmogelijkheden en een aanrader is een bezoek aan de stad Chinon.

Gereisd met partner in juni 2010

Als overnachting

Patrick
15-8-2009

Een bijzonder zeer leuke mooie nette rustige camping 6 Km van de selweg A10 richting Bordeaux net onder Tours. Wij hebben heerlijk rustig kunnen overnachten binnen de kasteelmuren, je voelt je daar prins en prinses.

Een leuk zwembad waar de kinderen na een dagje auto heerlijk ff konden bewegen en ravotten. Voor kleine kinderen is er een groot speelveld met speeltuin.

Voor ons was het overnachten maar als je voor de rust gaat en niets om zon, zee en strand geeft dan leef je hier als God in Frankrijk als gast bij een zeer vriendelijke familie.

Een leuke bar waar een simpele warme hap was te krijgen, het sanitair was schoon maar niet van deze tijd.

Als ik in de toekomst naar het zuiden rij kom ik hier heel graag terug en misschien zelfs voor een paar daagjes rust.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

2008

Je komt via de oprijlaan van het kasteel aanrijden en gaat door de poort het terrein op. De heggen zijn geknipt, sommige bomen en struiken zijn in figuur geknipt en het gras is kort. Kortom: keurig onderhouden.

Het sanitair is gedateerd, maar goed schoon. Er zijn 3 lekker warme douches en voor elk geslacht 2 toiletten. Het afwaswater is heet. Op zo'n 8 kilometer afstand zijn er inkoopmogelijkheden in een bijzonder goed gesorteerde Super U te L' Ile-Bouchard.

In een straal van 50 kilometer zijn genoeg bezienswaardigheden. Van steden en dorpjes tot kastelen. Met name Loches en Château de Villandry zijn een bezoek waard.

Gereisd met partner in oktober 2008

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chateau de la Rolandière in Trogues( Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chateau de la Rolandière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.