Camping Chateau de la Rolandière

Camping Chateau de la Rolandière
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau de la Rolandière voor je op een rij gezet:

27 reviews over Camping Chateau de la Rolandière in het Nederlands

Kleine camping, prima plaatsen, sanitair gedateerd, maar uitstekend onderhouden. Het geheel is uitstekend onderhouden i.h.b. het prachtig park, waarin de camping is gevestigd. Betrokken en vriendelijke, behulpzame eigenaren. Prachtige omgeving, wel een auto nodig om de bezienswaardigheden, kastelen, kerkjes, etc. te bezoeken.

Gereisd met partner in mei 2015

Een kamer via internet geboekt voor een tussenstop, voor een gezin en ons werd een prachtige suite beloofd. De kamer was vies, oud en echt niet de suite die ons beloofd was, maar een achteraf kamer tegen een schuur aan. Schoonmaak in maanden niet gedaan (overal stof en vies tapijtje en deurmat). De badkamer hebben we niet eens kunnen gebruiken door de stank. Leek wel een combinatie van opgedroogd vies sopje met kotslucht. Toen wij ons ongenoegen over de stank in de kamer kenbaar maakten werden wij bijna uitgelachen in ons gezicht. Wij zouden de eersten zijn die hierover klaagden en op de uitnodiging van ons om mee te gaan naar de kamer om het zelf te ervaren werd niet ingegaan. Voor € 120,- per nacht lijkt het mij niet veel gevraagd dat wij een schone kamer hebben en een badkamer zonder kostlucht die we kunnen gebruiken. Vorige beoordelingen snap ik niet helemaal, ik zou deze plek niemand aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

hele fijne plek

Koen van den Heuvel
19-5-2014

Wij kwamen hier op onze terugreis vanuit het Zuiden.

Prachtige oprijlaan brengt je op een rustiek terrein.

Vriendelijk ontvangst door de eigenaar. Fijne, grote, groene plaatsen.

Het zwembad was al keurig in orde, alleen het water nog wat fris.

Zijn hier helaas maar 1 nachtje kunnen blijven, maar een plek om terug te keren.

Gereisd met partner in mei 2014

Heerlijke kindvriendelijke camping

rjaberkvens
27-10-2013

Mooie, mooi aangelegde camping in de Loire-streek, dichtbij de Vienne. Bij een kasteeltje. Grote plaatsen met al dan niet schaduw. Heel groot speelveld voor kinderen en een leuk speeltuintje plus een groot zwembad met peuterbadje. Veel Nederlandse gasten, met kinderen, en ook de mensen op dooreis blijven meerdere dagen. Er is in de omgeving genoeg te doen als je van Franse dorpjes en kastelen houdt. De campingeigenaar lijkt wat streng maar dat valt allemaal mee. Uiteindelijk viel ook de prijs best mee. Het sanitair is oud maar functioneert goed en voldoet. De camping is mooi schoon en er is veel informatie te krijgen. Broodservice aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prima naar ons zin gehad

Jan Kneepkens
12-9-2013

Wij hebben op deze camping een fijne vakantie gehad. Het was lekker rustig. In deze tijd veel gasten voor enkele dagen. Het sanitair was eenvoudig maar kraakhelder met spierwitte muren. Er werd meerdere malen per dag gecontrolleerd. Er zijn 4 douches, 2 afsluitbare cabines, 5 wastafels onder afdak, 1 babyruimte en 4 toiletten. Er is een gehandicapte toilet en douche. Voldoende vaatwas plaatsen. De aanwezige kampeerplekken zijn ruim en vlak. Op het oude gedeeltje overal stroom. Alle staanplaatsen op oude gedeelte hebben schaduw. Een aantal wel erg veel schaduw. Het restaurant is alleen in het hoogseizoen open. Er is wifi, een wasmachine en droogkast maar het is niet goedkoop.Er is ook een winkeltje en tv kamer en gezellige bar en terras. Er is een niet verwarmd zwembad en peuterpad.

En dan de eigenaren Marcel en Sabine. Prachtige mensen die altijd vriendelijk en behulpzaam zijn en graag een praatje maken. Marcel spreekt vloeiend engels. Deze camping is voor ons een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2013

Goed onderhouden camping in een prachtige omgeving. Plaatsen zijn prima voor een caravan plus luifel en een bijzet tentje. Behulpzame beheerder die prima Engels spreekt. De camping heeft een mooi speelveld, zwembad en een overdekte plek waar onze kinderen fijn konden tafeltennissen of poolbiljarten. Het is mogelijk om een eenvoudige snack te nuttigen, maar deze is wel prijzig. Je kun dagelijks verse broodjes bestellen. Onze kinderen van 12 en 15 vonden het wel wat saai omdat er weinig leeftijdsgenoten waren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Prachtige kastelen camping

J. Louwes
19-8-2013

Gastvrij. Mooi gelegen. Je weet dat je op een kastelen camping staat. Perfect voor gezinnen met kinderen, maar ook zonder kinderen is dit een goeie camping. Hebben hier niet gegeten, dus geen mening daarover. Laid back sfeertje. Lekker Frans.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Plek met zicht op Manoir! Mooi onderhouden ruime camping met allerlei voorzieningen. Actieve tuinman leegt dagelijks afvalbakken maar veegt ook bladeren na een harde wind. Chapeau! Voor ons was het zwembad het belangrijkste ! Dat kwam geheel door het stabiele schitterende zomerweer.

Aardig beheerdersechtpaar beschikbaar voor contact/praatje. Eten/drinken niveau snackbar met -restaurant- prijskaartje (veel gehoorde opvatting van medegasten)

Gereisd met partner in juli 2013

Nederlandse kinderkolonie

Alexander
11-8-2013

Het boekje (Rustiek Kamperen van Bert Loorbach) beloofde een kasteel, we kregen een oud landhuis. Desaniettemin een imposant decor. Jammer vonden we de énorme hoeveelheid Nederlanders en kinderen; die het weg-van-huisgevoel en de rust bij vlagen ontnamen. De camping beschikt over veel schaduw en een prima zwembad als je even aan de schaduw wilt ontsnappen. Sympathiek is ook het grote speelveld voor de kinderen, dat makkelijk geëxploiteerd had kunnen worden, maar nu zorgt dat het geschreeuw zich bij de tenten vandaan houdt. Het restaurantje op de camping serveert helaas alleen friet en pizza, we hoopten op een uitgebreider aanbod gezien de aanwezige chambres d'hôtes. Supermarkt op 6km afstand.

Gereisd met partner in augustus 2013

Heel fijne camping

Kees van Dun
8-8-2013

Op grond van gelezen ervaringen van andere bezoekers hebben wij besloten onze volledige vakantie van 10 dagen hier te boeken en daar hebben wij geen spijt van gehad. Een goede ontvangst door een allervriendelijkste eigenaar en diens ietwat drukke vrouw. Inderdaad, het is allemaal oud, het sanitair, maar het is keurig schoon. Een fijn zwembad, rustig. Altijd plek bij het sanitair, afwas, wasje doen, toilet, keurig. Plaatsen voor de tent zijn erg ruim; ook mooi afgescheiden door keurig bijgehouden heggen. De hele camping ziet er verzorgd uit qua groen, heggen, bomen, bloemen.

Gereisd met partner in juli 2013

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chateau de la Rolandière in Trogues( Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chateau de la Rolandière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.