Camping Chateau de la Rolandière

7 tips over Camping Chateau de la Rolandière

gerardtruus, 30-3-2018

video van de camping

Berthy, 6-5-2015
Kom hier voor de rust en om de prachtige kastelen te bezoeken.
rjaberkvens, 27-10-2013

Villandry (kasteel), Ussy (kasteel), Chinon (kasteel)

Lekker fietsen in de heuvels en langs de Vienne

Een dagje (met de trein) naar Tours

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau de la Rolandière voor je op een rij gezet:

Jan Kneepkens, 12-9-2013
Bezoek aan de zeer vele wijn caves aan de weg D21 richting Chinon. Ze maken er prachige wijnen en je kunt overal proeven. Chinon zelf is ook een leuk stadje met winkeltjes en terrasjes en bezienswaardigheden. Er zijn in de omgeving veel brocante markten. In de omgeving zijn diverse supermarkten en restaurantjes.
Alexander, 11-8-2013
In Trogues valt werkelijk niets te beleven. Stap dus in de auto richting Chinon, Loches of Tours. Ook leuk: Op een heldere nacht de stoeltjes verhuizen naar het speelveld en de sterrenhemel bekijken.
Kees van Dun, 8-8-2013
Wij hebben er niet gegeten 's avonds; wel geborreld op het terras.

gerard en truus, 16-10-2011

bekijk de video van deze camping op youtube

bezoek oa chateau Villandry en ook andere mooie kastelen