Camping Chateau de la Rolandière ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Lieve Hendrix

Heerlijke plattelandsrust met jammer nasmaakje.

Lieve Hendrix,
18-7-2018

We verbleven 1week met 2volw&2kids id Chalet.Deze ligt id uiterste hoek vd camping,achter het voetbalveld.Het seizoen draaide nog niet op volle toeren:de 2mobilhomes naast het Chalet waren nog niet verhuurd en er waren nog geen andere kids op het voetbalveld.We genoten vh uitzicht over de akkers, vd prima zwemkom, vh gezellig terras, vh mooi onderhouden terrein.Niets dan goeds!! Helaas eindigde de vakantie met een jammer nasmaakje: 1 vd kids had in bed geplast.Bij het aftrekken vd lakens zagen we, op een andere plaats, een grote bruin-zwarte plek.We wasten de lakens en droogden de matras.Bij het vertrek rekende de eigenaar ons 70€ aan.Hij zei dat hij een nieuwe matras moest kopen.We zouden het waarderen als de uitbaters zouden investeren in matrasbeschermers.Nu hebben we immers de indruk dat we de rekening betaalden ve vorige klant.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018