Géén boekingskosten

Camping Château de la Rolandière

FrankrijkCentreTrogues( Indre et Loire)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Château de la Rolandière voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 44 reviews

Contact

44 Reviews over Château de la Rolandière

• 8Rick van der Est31-08-2021

Fijne kampeerplek

Fijne kleine camping met alle voorzieningen die we wilden: mooi uitzicht, een zwembad, een campingwinkeltje, een bar, vers brood bestellen voor ontbijt, een tafeltennis- tafelvoetbal- en een pooltafel. De camping bereik je via een lange oprijlaan die leidt naar een prachtig kasteeltje. De eigenaar spreekt Engels. Sanitair is verouderd maar kan ermee door. Op 10 minuten rijden een grote SuperU en een Lidl. Wij hebben uitstapjes gemaakt naar Futuroscope, Chateau de Chinon, Zoo de Bauval en Tours. Rond de camping is het heuvelachtig en daar mooie wandelingen gemaakt langs zonnebloemvelden. Wij hebben ons prima vermaakt op deze camping.

• 5Eetgelegenheden
  • 9P en A Enkhuizen11-08-2020

Chill en relaxed

Prachtige kleine kasteel camping die van alles voorzien is. 30 kampeerplaatsen, 4 mobil homes, 1 chalettes en 1 gites Wij hadden 1 week mobil home. Ietwat gedateerd, maar verder helemaal prima Ideaal voor stellen en stellen met kleine kinderen Het was in augustus tres calme en dat vonden we prima. Even wennen aan de camping eigenaar maar als het ijs gedooid is behulpzaam, vriendelijk en gastvrij. Voor herhaling vatbaar en we begrijpen de gemiddelde 8.7. In de omgeving veel te zien en te beleven

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Zwaan06-08-2020

Heerlijke rustige camping

Heerlijke, mooi aangelegde kasteelcamping. De camping is rustig, ook in het hoogseizoen. Ruime staplaatsen met veel schaduw. Een groot zwembad met uitzicht op het mooie château. Het zwembad hadden we vaak voor onszelf! De eigenaar van de camping Jean-Luc is zeer vriendelijk, en is altijd aanwezig om te helpen. Ze zijn erg betrokken bij het milieu en waterverbruik, top! De campingwinkel heeft alles wat je nodig hebt en je kan er iedere dag brood bestellen. De camping heeft ook een centrale ligging vlakbij Chinon (aanrader!) en Tours. Eindeloze hoeveelheid wijngaarden in de omgeving. Wij komen sowieso terug!

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Jefferson22-08-2019

One night stay

We stayed one night on route from Paris south, great location, stunning surroundings and friendly welcome, highly recommended.

• 10John B09-08-2019

My favourite!!!!

As a regular visitor since 2007 I have returned year on year because this site has a true French camping ambience. The charming and welcoming Owners have over the years ensured my stays have been memorable and enjoyable. The Park and site itself are impeccably maintained under the guidance of the Owners` wife for whom only the best is acceptable. The Owner has his rules which are sensible and ensure that clients enjoy a peaceful and restful stay. Some of the less discerning clients might feel constrained in their behaviour but, for example, I for one do not want to observe my neighbours washing at close quarters hanging from the beautiful trees but perhaps call me old fashioned. If this jars with some then let them go elsewhere for me this site is a paradise!

• 8Karlijn07-08-2019

Heerlijk!

Prachtige rustieke plek. Ruime plekken, zwembad, barretje en in het hoogseizoen komt er iedere avond een foodtruck. Ideale ligging voor een tussenstop maar ook zeker een plek om langer te blijven!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Laurent02-08-2019

Beau décors extérieur accueil chaleureux, chambre correct et propre. Lit à revoir car 2 matelas séparé difficile pour un couple.

• 8Erik en Edith16-07-2019

Prima om de zuidelijke Loire te verkennen.

Prima locatie, goed onderhouden. Mooie plekken. Een beetje Franse slag. Sanitair zeer schoon maar wat "over de datum" . Aaardige beheerder, spreek t goed Engels.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Tine26-08-2018

Prima camping

Mooi, rustig gelegen camping. Leuk zwembad erbij, erg fijn om in af te koelen (was erg heet toen wij daar waren). Aardige campingbaas. Elke avond staat er een snack-wagen achter op de camping, waar je eten kunt halen. Ziet er erg gezellig uit. Het sanitair is wat verouderd, maar wel netjes schoon. Wat vond ik minder: er zijn wel erg veel Nederlanders op de camping - dat geeft mij minder een vakantiegevoel. En ik schrok na een weekje toch wel van de rekening...

• 7Eetgelegenheden
  • 7Jacques-Bernadette D.19-08-2018

Havre de paix et de tranquillité, la Rolandiere est situé dans un parc au milieu duquel s'élève un magnifique cèdre sans doute multi centenaire. Si l'on ne recherche pas le grand luxe, mais un simple confort de bon aloi, ces chambres d'hôtes, à trois heures de Paris, constituent une halte appréciable. Nos hôtes sont accueillants et sympathiques. Comme nous avions réservé un jour "creux" au milieu du "pont" du 15 août, notre hôte, de lui-même, nous a "surclassés", nous faisant passer d'une simple chambre à une suite (Beauregard) ; nous avons apprécié ! Le petit déjeuner est copieux. La piscine doit présenter de nombreux attraits pour les jeunes générations. Enfin, si l'on veut bien dîner à des prix raisonnables, cela vaut la peine de refaire dix minutes de voiture pour se rendre à la "Ciboulette", restaurant que notre hôte nous a indiqué à votre escient et qui est situé à la sortie de l'autoroute, à l'entrée de Ste Maure-de-Touraine.

Camping Château de la Rolandière info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar