Camping Chateau de la Rolandière

Camping Chateau de la Rolandière
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau de la Rolandière voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

27 reviews over Camping Chateau de la Rolandière in het Nederlands

Prima camping

Tine,
26-8-2018

Mooi, rustig gelegen camping. Leuk zwembad erbij, erg fijn om in af te koelen (was erg heet toen wij daar waren). Aardige campingbaas. Elke avond staat er een snack-wagen achter op de camping, waar je eten kunt halen. Ziet er erg gezellig uit.

Het sanitair is wat verouderd, maar wel netjes schoon.

Wat vond ik minder: er zijn wel erg veel Nederlanders op de camping - dat geeft mij minder een vakantiegevoel. En ik schrok na een weekje toch wel van de rekening...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Op en top Franse camping

Ray,
16-8-2018

Heerlijk rustige camping bij een kasteel, met uitzicht op zonnebloemvelden. Need I say more?

Gereisd anders in augustus 2018

Mooie, rustige camping

Leon,
13-8-2018

Mooie, rustige camping. Ruime kampeerplaatsen, sportveld en zwembad. Vriendelijke beheerder.

Gereisd anders in augustus 2018

Prima

Kirsten,
8-8-2018

Lekker terug in de tijd. Camping zonder te veel poespas, maar precies genoeg.

Zwembad was lekker om verkoeling te vinden, er is een pooltafel, pingpongtafel en tafelvoetbal, voetbal veldje en gewoon lekker rustig.

Vers brood in de ochtend. Foodtruckje 's avonds.

Eigenaar was heel aardig en spreekt een goed woordje Engels, dus dat is handig.

Qua prijs wel wat aan de hoge kant voor wat je krijgt.

Sanitair was wel erg verouderd.

Maar een prima camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijke plattelandsrust met jammer nasmaakje.

Lieve Hendrix,
18-7-2018

We verbleven 1week met 2volw&2kids id Chalet.Deze ligt id uiterste hoek vd camping,achter het voetbalveld.Het seizoen draaide nog niet op volle toeren:de 2mobilhomes naast het Chalet waren nog niet verhuurd en er waren nog geen andere kids op het voetbalveld.We genoten vh uitzicht over de akkers, vd prima zwemkom, vh gezellig terras, vh mooi onderhouden terrein.Niets dan goeds!! Helaas eindigde de vakantie met een jammer nasmaakje: 1 vd kids had in bed geplast.Bij het aftrekken vd lakens zagen we, op een andere plaats, een grote bruin-zwarte plek.We wasten de lakens en droogden de matras.Bij het vertrek rekende de eigenaar ons 70€ aan.Hij zei dat hij een nieuwe matras moest kopen.We zouden het waarderen als de uitbaters zouden investeren in matrasbeschermers.Nu hebben we immers de indruk dat we de rekening betaalden ve vorige klant.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijke verzorgde kasteel camping

H Hemels,
16-8-2017

We hebben 2 weken in een Chalet gezeten met onze 2 kinderen (4 en 1). Prima verzorgde camping met zwembad en kleine speeltuin. Aardige eigenaren en een gezellig terras. Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk rustig

Corry en Chris,
25-6-2017

Mooie camping, erg rustig, prima zwembad, lekker terras in de bloemrijke tuin van het kasteel.

Gereisd met partner in juni 2017

Wat een rust

Kees en Carien,
25-6-2017

Fijne, rustige camping. Mooi zwembad, leuk terras in kasteeltuin. Prettige ontvangst. Eigenaar ging mee om plekje uit te zoeken. Mooi uitgangspunt voor uitstapjes naar kastelen en prachtige middeleeuwse stadjes. Chinon is een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie en rustige camping

T Wiersma
19-9-2016

Fraai kasteel, mooie rustige ligging niet ver van de autoroute zonder daar hinder van te hebben

Gereisd met partner in september 2016

rustig

conny
25-6-2016

Misschien had ik me er te veel van voorgesteld, maar de camping viel ons tegen.

De toegangsweg (via een lange laan) een binnenkomst bij het kasteel zijn prachtig, maar de (naast het kasteel gelegen) camping vonden we "matig".

Vriendelijk ontvangst, rustige ligging , maar sanitair was er te weinig ,gemengd en de douches zaten aan de buitenkant en hadden geen ventilatie.

Lang electriciteitssnoer nodig ,en of er voldoende aansluitingen zijn betwijfelen we.

Wij waren er 2 nachten op doorreis.

Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chateau de la Rolandière in Trogues( Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chateau de la Rolandière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.