Hotel Soc Immobilière Tours Centre ***

Hotel Soc Immobilière Tours Centre ***

Hotel Soc Immobilière Tours Centre

We hebben een aantal aanbieders voor Soc Immobilière Tours Centre voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Soc Immobilière Tours Centre in het Nederlands

Matig hotel vlakbij station

marc, 12-7-2011

We logeerden hier 3 nachten als uitvalsbasis voor de chateaux. Hotel is qua kamers aan renovatie toe. De minibar was leeg, het lampje in de koelkast brandde wel, maar er was geen koeling. In de kamer hing nog een geur van vroegere tijd toen er nog gerookt mocht worden. De badkamer was simpel. Internet kost € 5 per uur. Het sterke punt is de eigen parkeergarage (€ 10) en het uitgebreide ontbijtbuffet. Het hotel ligt eigenlijk net iets te ver weg van het uitgaansleven bij place Plumereau. De airco maakt nogal wat lawaai, maar ook kwam er op onze kamer nogal wat lawaai van het verkeer op de rotonde. Er was een deur naar de naastgelegen kamer en hierdoor kon je de buren bijna letterlijk verstaan. Ik denk dat er in Tours voor deze prijs iets beters te vinden is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Soc Immobilière Tours Centre in Tours (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Soc Immobilière Tours Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Soc Immobilière Tours Centre scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: