Hotel Du Cygne

We hebben een aantal aanbieders voor Du Cygne voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Du Cygne

Excellent rapport qualité/prix

Michel
19-11-2017

Excellent rapport qualité/prix. Seul bémol le 2ième étage fait un peu haut quand on vieillit.

Le stationnement et même l'accès au garage de l'hôtel sont vraiment très insuffisants. C'est un deux étoiles avec le confort qu'on peut en attendre. Le restaurant partenaire pour la soirée étape n'est pas terrible, ayant séjourné deux nuits, je n'ai pas pris de soirée étape le 2nd soir. L'hôtele st vraimenten coeur de ville et de nombreux restaurants sont à proximité

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Cygne in Tours (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Cygne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Du Cygne scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.