Kasteel Chateau de la Brosse

Kasteel
Kasteel Chateau de la Brosse
9,2

49 reviews over Kasteel Chateau de la Brosse in het Nederlands

In één woord fantastisch! wij gaan zeker terug!

André en Nancy Koppers
17-8-2017

Alles was in één woord super. De kamer was heel mooi, het ontbijt en diner was super. Eigenaren Marianne en Arnoud zijn hele fijne en fantastische gastvrije mensen waar wij ons gelijk bij thuis voelden.

Prachtige en rustige omgeving. Echt een aanrader.

Naastgelegen Tuinmanshuis, super!

J. Blaauw
27-7-2017

Het Tuinmanshuis is perfect, ligt schitterend, schoon, alles aanwezig. Hetgeen wij miste is een radio en tv.

Wij hadden (ondanks dat het juli is), alleen maar bewolking en regen. Helaas geen gebruik kunnen maken van het zwembadje. Op de foto ziet het zwembad er groter uit.

Wij zijn allebei eind veertig en vinden deze omgeving en ook het Tuinmanshuis toch meer voor mensen die wat op leeftijd zijn. Een grote supermarkt Hyper U is op 15 km afstand. De omgeving is erg groen, geen pitoreske stadjes in de buurt. Bourges ligt op 40 km, wij vonden dit niet de moeite waard.

Maar op het Tuinmanshuis zelf is niets aan te merken. De gastvrouw en heer zijn zeer behulpzaam en vriendelijk.

Was super mooi en verzorgd ,buiten en binnen!

Han en Ellen
1-10-2016

Wij vonden alles oke , heerlijk verblijf daar gehad.

Als het even kan komen we er weer een keer terug!

Zeer vriendelijke gastvrouw/heer.

In één woord fantastisch !

Monique Rienks
27-7-2016

Gastvrijheid ten top met oprechte aandacht voor de gasten.

Prachtige kamers met elk hun eigen sfeer en uitstraling waarbij alles op een subtiele manier gecombineerd is om een unieke sfeer te creëeren. Ook in de andere, gemeenschappelijke ruimtes is oog voor detail.

Het ontbijt en diner zijn heerlijk, uitgebreid en afwisselend.

Ook hier weer tot in de puntjes verzorgt zoals we constant ervaren hebben.

We hebben enorm genoten van de warme gastvrijheid van Marianne en Arnaud, die ons telkens op het juiste moment verblijden met hun aanwezigheid.

Rustieke omgeving, werkelijk prachtig gerestaureerd kasteel met zwembad. Vijf zeer ruime en authentieke twee persoons kamers en 2 gites voor maximaal 4 personen. Het kasteel ligt centraal t.o.v. de kastelen en wijn domaines rond de Loire. De bossen en open velden maken het plaatje compleet. Heerlijke steden en vele bijzondere restaurants. Voor een langer verblijf geen plek voor jonge kinderen. De eigenaren zijn werkelijk zeer gastvrij.

Schitterend!

Dirk
13-10-2015

Het weekend verbleven in dit schitterende chateau. Na een zeer vriendelijke ontvangst mogen genieten van een heerlijk diner dat door de eigenares was klaargemaakt. De kamer was ontzettend mooi en gezellig. Zeer ruim en een warme uitstraling. De verzorging gedurende het hele weekend was heel erg goed en warm. Alles werd gedaan om het de gasten aan niets te laten ontbreken. Het ontbijt was zalig en de lunchpaketten die op de fietstochten meegenomen konden worden waren echt fantastisch. De uitgezette routes leidden ons door een mooi stukje omgeving. Zelfs toen onderweg een fiets kapot ging was werd er heel snel een nieuwe fiets gebracht. Ik kan met de beste wil van de wereld geen negatief aspect bedenken.

Door de eigenares werden we voorzien van goede dinertips

Chateau van niveau!

Petra
20-8-2015

Op de terugreis Chateau de la Brosse bezocht. Als het hek opengaat kan het genieten beginnen. Alles is even smaakvol ingericht. Marianne en Arnoud zijn bijzonder gastvrij. Op je kamer kun je een kopje koffie of thee maken met een heerlijk chocolaatje erbij.Aan het zwembad is het goed toeven! 's avonds genoten van het diner, met zeer veel zorg bereid door Marianne. Arnoud zorgt voor de heerlijke wijntjes.Lekker geslapen in het grote bed. Het ontbijt is wederom top verzorgd. Het is gewoon jammer dat je weer naar huis moet gaan! Kortom een absolute aanrader

Fantastische locatie en geweldige service

Hans van Wijk
8-7-2015

Van 3 - 5 juli 2015 verbleven mijn vrouw, zoon en ik op Chateau La Brosse. Het 18e eeuwse kasteel is prachtig verbouwd en ligt op een schitterend landgoed. De accomodatie is perfect onderhouden en voldoet aan alle moderne wensen waarbij veel karakterstieke elementen zijn behouden. Marianne en Arnoud (de eigenaren / gastvrouw en gastheer) zijn fantastisch. Zij zijn zo servicegericht en doen alles om het tijdens je verblijf volledig naar je zin te maken. Het ontbijt is zeer uitgebreid en wordt bij mooi weer uitgeserveerd op het terras voor het kasteel waar men een uniek en prachtig uitzicht heeft op de omgeving. Het is geweldig om zo je dag te beginnen!!

Deze accomodatie is een absolute aanrader!! Niemand zal hier spijt van krijgen.

Une experience speciale......

Willeke Brehm
7-6-2015

Chateau de la Brosse en het Loiredal hebben ons hart gestolen.

Niet in de laatste plaats door Marianne en Arnaud. Zij hebben hun ziel en zaligheid gelegd in dit chateau. En dat is te merken.

Een warm welkom,een ongekende gastvrijheid, een exquise table d'hote en een karaktervolle kasteelkamer vielen ons ten deel.

Een bijzondere ervaring die we niet snel zullen vergeten.

Ga het ook beleven zouden we zeggen !

Karel en Willeke.

Chateau formidable

KH van Huffelen
7-6-2015

Wij hebben Genoten van dit fantastische kasteel annex landgoed in het Loiredal. Marianne en Arnaud leggen er al hun ziel en zaligheid in en hebben er daardoor een toplocatie van gemaakt.Ga genieten van hun uitmuntende gastvrijheid; hun exguise table d'hote , de met smaak en stijl ingerichte kasteelkamers, de oprijlaan brengt je in een groene oase en ja hoor een droom komt uit!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Chateau de la Brosse in Thénioux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Chateau de la Brosse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.