9,2

4 reviews over Hotel Château de Rère in het Nederlands

Goede stop op weg naar Spanje (of terug)

Familie Van der Maesen,
20-8-2017

Goede stop, een kwartiertje ten Noorden van Vierzon. We hebben in een prachtige kasteelkamer (duplex) geslapen, totale oppervlakte met zijn vijven ruim 80 m2 en voorzien van alle gemakken. Heel hartelijke ontvangst. We kregen gelijk een rondleiding om de stijlkamers en kapel te bekijken. Op het landgoed liggen ook gîtes en er zijn mogelijkheden voor het stallen van paarden. Het kasteel wordt geleidelijk aan opgeknapt, dus het doet op plaatsen wat vervallen aan (maar daar heb je als gast geen last van). Prachtige locatie, omgeving zeer bosrijk. 's Avonds superstil buiten: gaaf! Ontbijten kon al vanaf 07.30 en het zat bij de prijs in. Gewoonweg top! PS: er zit ook een zwembad bij.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Wederom genoten van de overnachting

Mark
20-10-2015

Op de heenweg naar de Dordogne voor de 2e keer hier overnacht (1e keer was in 2013), we zaten in een bijgebouw bij het kasteel, vrienden van ons hadden ook een appartement gehuurd. Monsieur Albéric d'Orléans doet er alles aan om uw verblijf perfect te maken.

Er is een buitenzwembad waar je even heerlijk in kunt afkoelen, de bedden liggen heerlijk, ontbijt word in het kasteel zelf geserveerd, je voelt je net koning en koningin in de eetzaal!

Op de terugweg door de vele files hebben we weer overnacht hier. Als we weer deze richting op gaan, komen we zeker weer hier!

Erg cliché misschien, maar ik geef overal een 10 voor, ze doen erg veel moeite om het naar je zin te maken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Wij hadden een 5 persoonskamer geboekt in het bijgebouw van het kasteel.. Wij waren een uur te vroeg aangekomen, de eigenaren heten ons hartelijk welkom en deden hun uiterste best de kamer zo snel mogelijk in orde te maken, tot die tijd konden wij in het zwembad terecht.

Alles was schoon en netjes, ontbijt in het kasteel was prima! Als wij weer deze richting op gaan, komen wij hier zeker terug!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Welhaast koninklijk verblijf

Martijn
18-8-2012

we hebben hier een nacht doorgebracht. Prima uitvalsbasis (nabij A71 en nabij Vierzon) heen of terug verder naar het zuiden.

Zeer gastvrije mensen. De gastheer spreekt prima Engels, zijn echtgenote ook Russisch.

Het kasteel is prachtig!

Wij hebben geslapen in een bijgebouw bij het kasteel. De kasteelkamers waren iets boven ons budget. De family suite was erg netjes, ruim en schoon en prijstechnisch zeer interessant (via TourOperator). Het enige dat opviel was dat gekozen was voor een strakke indeling (op zich prima) maar met twee afbeeldingen van een Boeddha. Kwestie van smaak. Niettemin, keurig.

Ontbijt in het kasteel was prima. Keuze genoeg en prachtige ruimte.

De grote tuin biedt de mogelijkheid voor kinderen om energie kwijt te raken na een lange rit. Er is een schommel en een zwembadje. Voor ons doel: prima.

De McDonalds (bij uitstek geschikt voor een reisdag) zit op ongeveer 15 minuten bij Vierzon, net als een mega supermarkt).

Kortom, een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Château de Rère in Theillay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Château de Rère zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.