Hotel Château de Rère

Hotel Château de Rère

9.5Fenomenaal

Frankrijk, Centre, Theillay

Op vakantie geweest naar Château de Rère?

9.5Fenomenaal

4 reviews over Hotel Château de Rère

• 9Familie Van der Maesen20-08-2017

Goede stop op weg naar Spanje (of terug)

Goede stop, een kwartiertje ten Noorden van Vierzon. We hebben in een prachtige kasteelkamer (duplex) geslapen, totale oppervlakte met zijn vijven ruim 80 m2 en voorzien van alle gemakken. Heel hartelijke ontvangst. We kregen gelijk een rondleiding om de stijlkamers en kapel te bekijken. Op het landgoed liggen ook gîtes en er zijn mogelijkheden voor het stallen van paarden. Het kasteel wordt geleidelijk aan opgeknapt, dus het doet op plaatsen wat vervallen aan (maar daar heb je als gast geen last van). Prachtige locatie, omgeving zeer bosrijk. 's Avonds superstil buiten: gaaf! Ontbijten kon al vanaf 07.30 en het zat bij de prijs in. Gewoonweg top! PS: er zit ook een zwembad bij.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Mark20-10-2015

Wederom genoten van de overnachting

Op de heenweg naar de Dordogne voor de 2e keer hier overnacht (1e keer was in 2013), we zaten in een bijgebouw bij het kasteel, vrienden van ons hadden ook een appartement gehuurd. Monsieur Albéric d'Orléans doet er alles aan om uw verblijf perfect te maken.

Er is een buitenzwembad waar je even heerlijk in kunt afkoelen, de bedden liggen heerlijk, ontbijt word in het kasteel zelf geserveerd, je voelt je net koning en koningin in de eetzaal!

Op de terugweg door de vele files hebben we weer overnacht hier. Als we weer deze richting op gaan, komen we zeker weer hier!

Erg cliché misschien, maar ik geef overal een 10 voor, ze doen erg veel moeite om het naar je zin te maken!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Mark06-08-2013

Mooie plek, vriendelijke eigenaren, een aanrader

Wij hadden een 5 persoonskamer geboekt in het bijgebouw van het kasteel.. Wij waren een uur te vroeg aangekomen, de eigenaren heten ons hartelijk welkom en deden hun uiterste best de kamer zo snel mogelijk in orde te maken, tot die tijd konden wij in het zwembad terecht.

Alles was schoon en netjes, ontbijt in het kasteel was prima! Als wij weer deze richting op gaan, komen wij hier zeker terug!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Martijn18-08-2012

Welhaast koninklijk verblijf

we hebben hier een nacht doorgebracht. Prima uitvalsbasis (nabij A71 en nabij Vierzon) heen of terug verder naar het zuiden.

Zeer gastvrije mensen. De gastheer spreekt prima Engels, zijn echtgenote ook Russisch.

Het kasteel is prachtig!

Wij hebben geslapen in een bijgebouw bij het kasteel. De kasteelkamers waren iets boven ons budget. De family suite was erg netjes, ruim en schoon en prijstechnisch zeer interessant (via TourOperator). Het enige dat opviel was dat gekozen was voor een strakke indeling (op zich prima) maar met twee afbeeldingen van een Boeddha. Kwestie van smaak. Niettemin, keurig.

Ontbijt in het kasteel was prima. Keuze genoeg en prachtige ruimte.

De grote tuin biedt de mogelijkheid voor kinderen om energie kwijt te raken na een lange rit. Er is een schommel en een zwembadje. Voor ons doel: prima.

De McDonalds (bij uitstek geschikt voor een reisdag) zit op ongeveer 15 minuten bij Vierzon, net als een mega supermarkt).

Kortom, een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Hotel Château de Rère info