Sorteren

Reviews over Theillay

Goede stop op weg naar Spanje (of terug)

Familie Van der Maesen
    20-8-2017

Goede stop, een kwartiertje ten Noorden van Vierzon. We hebben in een prachtige kasteelkamer (duplex) geslapen, totale oppervlakte met zijn vijven ruim 80 m2 en voorzien van alle gemakken. Heel hartelijke ontvangst. We kregen gelijk een rondleiding om de stijlkamers en kapel te bekijken. Op het landgoed liggen ook gîtes en er zijn mogelijkheden voor het stallen van paarden. Het kasteel wordt geleidelijk aan opgeknapt, dus het doet op plaatsen wat vervallen aan (maar daar heb je als gast geen last van). Prachtige locatie, omgeving zeer bosrijk. 's Avonds superstil buiten: gaaf! Ontbijten kon al vanaf 07.30 en het zat bij de prijs in. Gewoonweg top! PS: er zit ook een zwembad bij.

Wederom genoten van de overnachting

Mark
    20-10-2015

Op de heenweg naar de Dordogne voor de 2e keer hier overnacht (1e keer was in 2013), we zaten in een bijgebouw bij het kasteel, vrienden van ons hadden ook een appartement gehuurd.

Monsieur Albéric d'Orléans doet er alles aan om uw verblijf perfect te maken.

Er is een buitenzwembad waar je even heerlijk in kunt afkoelen, de bedden liggen heerlijk, ontbijt word in het kasteel zelf geserveerd, je voelt je net koning en koningin in de eetzaal!

Op de terugweg door de vele files hebben we weer overnacht hier.

Als we weer deze richting op gaan, komen we zeker weer hier!

Erg cliché misschien, maar ik geef overal een 10 voor, ze doen erg veel moeite om het naar je zin te maken!

superplek! gaan zeker terug!

Leonie
    2-8-2014

Heerlijk rustige plek; goed gelegen, dus ook voor doorreizen geschikt;

prima fietslandschap en goede Nederlandstalige (!) routebeschrijvingen aanwezig; heerlijke Franse keuken, in een week tijd elke dag wat anders op tafel, gezellig met steeds andere gasten aan een lange tafel; keurig nette kamers met interieur dat bij het gebouw past; bovenal een vriendelijke, behulpzame eigenaresse die ook Engels spreekt, voor als je er niet meer uit komt in het Frans!

agréable

F.Heijnen
    27-7-2014

Plezierige omgeving. Uitstekende maaltijden. Fatsoenlijke kamer.

Prachtige fiets vakantie

Maarten en Wessel
    23-8-2013

Een weekje heerlijk fietsen. Een dagje met de trein van Vierzon naar Parijs en terug. Een dag kastelen bekijken (Chambord, formidabel). Kan prachtig allemaal vanuit Theillay.

De maaltijden van Caroline waren grote klasse. Zeer gevarieerd ook (in zeven dagen geen enkele "dubbeling").

Heel ruime kamer. Grote gastvrijheid. Zeer goede bedden.

En heel leuke andere gasten. Geanimeerde gesprekken tijdens en na de maaltijd. Onderlinge tips over wat te doen en wat te mijden.

Theillay scoort een 7,4 uit 10, op basis van 11 reviews