Hotel La Tonnellerie

5 reviews over Hotel La Tonnellerie in het Nederlands

zalig

Goethals Rita,
3-2-2018

ook goed gelegen om de Kastelen van de loire te gaan bezoeken het Hotel is een oude ton fabriek de buitenkant is niet zoveel zaaks maar achter de gevel is het prachtig parking op straat is wel een probleem maar aan de kerk is er plaats genoeg de kamers zijn heel mooi ingericht niet koud modern maar gezellig warm met antieke meubelen, heel goed bed het ontbijt is heel goed met zelfgemaakte producten en streek producten Het diner idem dat moet je wel de dag er voor bestellen omdat ze minder tafels zijn dan kamers een groot pluspunt is dat er in de tuin een zwembad aanwezig is na een vermoeiende dag kastelen bezoeken is dit heerlijk ontspannend

Gereisd met partner in mei 2016

romantische hotel

Goethals Rita
18-5-2015

dit hotel heeft sinds 2014 nieuwe uitbaters mooie binnenplaats, super lekker eten alles met bioproducten en producten uit de streek, verwarmd zwembad met handdoeken, gratis Wifi (soms niet genoeg berijk). helft van hotel had reeds nieuwe ramen , voledig vernieuwde badkamer en wc heel vriendelijk personeel een echte aanrader

Gereisd met partner in mei 2015

Romantische locatie, zeer rustig

Jurgen Richter
1-8-2011

Toen wij over de eerste schik heen waren van de ouderwetse (wij douchen niet graag in bad en ook moderner materiaal zou niet misstaan) maar kraakheldere badkamer en de ramen naar de binnenplaats open maakten werden wij enthousiast. Zeker bij mooi weer is het een klein lustoord. De cour en tevens tuin is sfeervol en beslist afhankelijk van de juiste gasten vredig. Het personeel is erg attent en overal is aan gedacht. Van de vele  handdoeken bij het zwembad tot en met gratis WiFi. De inrichting is die van een  authentiek Frans plattelandshotel met een vleug grandeur. We begrijpen een eerdere beoordeling maar het is illustratief voor hoe je verschillend naar dingen kunt kijken. Wij vonden het enig. Toegegeven: het is niet goedkoop en een aantal van de toegekende sterren (die overigens op onderdelen wel gehaald wordt) staat gevoelsmatig 's nachts alleen aan de hemel maar wat een vriendelijk karakter. En een dikke pluim voor het serviceniveau. Wij komen er beslist terug.

Gereisd met partner in juli 2011

Zeer slechte prijs-kwaliteitverhouding

Anoniem
4-8-2010

Dit hotel is absoluut niet 4 sterren waardig. Het hotel en de kamers zijn zeer oudbollig, geen airco, en de badkamer bezit een smerig douchegordijn. Het hotel heeft iets weg van een spookhuis, overal donkere gangen en heel veel oude foto's van oude mensen hangen er aan de muur. Er wordt gesproken over een eigen parkeerplaats in de beschrijving maar die is er niet! Je moet parkeren in de straten voor het hotel.

Gereisd met partner in augustus 2010
2008

Wij gaan naar dit hotel als wij op doorreis zijn

acwmvanarkel
22-4-2008

Wij gaan naar dit hotel als wij op doorreis zijn. Top hotel. Leuke omgeving om te wandelen.

Gereisd familie in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Krant

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

• Adres12 rue des Eaux Bleues 45190(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Tonnellerie in Tavers (bij Orléans), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Tonnellerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.