Camping Le Jardin de Sully

Frankrijk, Centre, Sully / Saint Père sur Loire

7Goed

• 6.5Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Le Jardin de Sully voor je op een rij gezet:

Meer camping info

42 reviews over Camping Le Jardin de Sully

• 2019
    3Joke27-08-2019

Nooit meer!

Onaardige receptie. 1 nacht eerder weg al snel aangekondigd; geld kon niet terug worden gegeven omdat we het hadden gepind☹️. Receptie pas om 9.00 uur open. Caravans staan op grind.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Menno13-08-2019

Bij onze aankomst direct vrolijk ontvangen door de eigenaresse. We waren met 2 kleine tentjes en mochten dus een mooi plekje uitzoeken, lekker vrij in keuze geen afgebakende plekken. Sanitair elke dag prima schoon en genoeg. Zwembad verwarmd dus altijd goeie temmperatuur om te zwemmen. Broodservice mooie tijden vanaf 8 tot 11 uur. Gratis midgetgolf en tennis. Al met al een prima vakantie.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Tom van der Vlugt06-08-2019

Zeer aangename doorreisnacht gehad

Twee uur van tevoren gebeld om een nacht te blijven. Het is geen echte doorreiscamping, maar geen probleem. En geen spijt van. Vanaf de autoroute lijkt het eerst volledig middle of nowhere met een kerncentrale en verder wat heuvels. Maar een kwartier later zie je het pittoreske stadje Sully aan de Loire met een kasteeltje. En snap je waarom hier een campinkje is. Zeer aardige Franse ontvangst. Direct prima brood besteld. Totaal een kleine 100 plekken langs een rondweggetje. Het zwembad is niet heel groot, maar wel lekker verfrissend plus een piratenboot peuterbad erbij. Dikke prima.

Aan de Loire staan mooie velden voor tenten. Via een poort kun je naar de oever. Zwemmen is verboden vanwege stroming. Wel een relaxte plek om wat tijd door te brengen. Sanitair wmb ook keurig en de algehele sfeer op de camping zeer gemoedelijk. Als je zoekt naar een minpunt, is het wat stoffige grond. Maar dat is dan ook het enige.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Annelies06-08-2019

ideaal met kleine kinderen

We verbleven met onze 2 kleine kindjes (2 en 4 jaar) in de bungalow tent. De tent was erg gezellig en praktisch, met veel materiaal aanwezig. Met kleine kindjes was deze camping ideaal; het zwembadje, de speeltuin, de mini-golf, het kasteel op wandelafstand,... Het was ook een geruststelling dat het zwembad (net naast onze tent) omheind was. De pizza's waren vers en lekker. De muziek in de bar staat wel vrij luid s avonds (tot 23u), en was goed hoorbaar in onze tent, maar dit stoorde niet echt.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    7Tom28-08-2018

Leuk voor 1 keer.....

De omgeving is prachtig, mooie fietsroutes en wandel mogelijkheden. Onze mobile home was op de franse slag schoongemaakt, de campinggasten zijn erg luidruchtig en zijn met name ouderen met oppasfunctie, zwembad is van 12:00 tot 14:00 gesloten?? De beloofde gratis wifi is maar voor 2 uurtjes (als je geluk heb) hierna word je eraf gegooid tot de volgende dag??? De camping is redelijk klein maar heeft wel grote plaatsen, voor puber jeugd is er weinig te doen voor klein grut wat meer. De aanwezige minigolfbaan in wel gratis te gebruiken voor campinggasten. Supermarkten zijn volop aanwezig op nog geen tien minuten fietsen. Honden zijn toegestaan en dat laten de campinggasten maar wat graag zien en horen. Van de aanwezige snackbar hebben wij geen gebruik gemaakt maar er word gretig gebruik van gemaakt dus het zal wel oke zijn.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Mark10-08-2018

Aanrader om deze kant van de Loire te bezoeken.

Eind juli, begin augustus een week op deze camping gestaan. De camping heeft zowel afgebakende plekken als een groot veld met losse plekken aan de Loire. Wij hebben met onze tent (grote tent) op het veld gestaan. Dit veld wordt zowel gebruikt voor de passanten (veelal fietsers en wandelaren) als mensen die langer blijven staan. Het is een camping met vele nationaliteiten. Zwembad is klein, maar prima te doen. Het peuterbadje ziet er leuk uit met allerlei speeldingen. Sanitair is naar ik begreep, dit jaar geheel vernieuwend. Dit zag er dus prima uit. Schoonmaak was ook prima. Op de camping kun je brood bestellen. Restaurant/ bar een aantal malen gezeten voor een drankje en 1x eten. BBQ menu met live muziek (10 euro). Erg gezellig. Plaatsje Sully aan de overkant van de Loire heeft een mooi Chateaux en diverse restaurants (loopafstand < 10 minuten). In Saint-Père-sur-Loire zijn meerdere supermarkten en een Mac Donalds. Prima camping dus!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

7Heijer28-08-2017

Mooie camping aan het water

2 nachten geweest als overnachtingscamping. Vriendelijke mensen. Sanitair verouderd maar er was een losse cabine extra neergezet. In de herfst van dit jaar wordt er een nieuw sanitair gebouw neergezet. Mooie grote plaasten op kleine veldjes, als je mazzel hebt dichtbij de waterkant. Winkel was minimaal, wel brood verkrijgbaar. Restaurant en afhaal erg aan de prijs.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Fam. Van Manen27-07-2016

Leuke camping

We zijn met de fiets gekomen en hadden daarom ook een fietsplek aan het water. vrije keus waar te staan. Voldoende picknick tafels. Wel veel muggen! Sanitair wel oke. Niet erg goed. Wordt wel schoongehouden, maar is verouderd. Kleine camping, 1 toiletgebouw. Leuk zwembadje voor de kinderen. Vooral peuterbadje is erg leuk met die piraten en watersproeier. Klein speeltuintje. We hebben twee nachten overnacht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8kenneth15-09-2015

prima camping

De camping heeft 1 doorgaande circelvormige eenrichtings weg en is gelegen naast de Loire die vanaf de camping ook bereikbaar is. DE receptie ligt voor de slagboom die met een code geopend moet worden. Er is bij de receptie wat aan levensmiddelen te koop maar dat is minimaal: flesje water, wijn of bier en wat andere spulletjes. Reis- en bezoekinformatie is er wel voldoende te verkrijgen.

Het sanitair is op zich goed maar krap aan in voldoende aantallen terwijl de camping bij ons niet eens vol was. Je moet regelmatig wachten tot een wc of douche weer vrij komt. Afwassen doe je buiten onder een afkapping en de douches zijn daar ook waardoor je regelmatig een vleug koude lucht voelt. Het sanitair is verdeelt over een oud gebouwtje waaraan een WC-blok is vast gebouwd en ook de douche-unit.

Brood gaat op bestelling en is zeer goed.

De camping heeft een kleuterbad in een piraten-thema en dat erg leuk is. De baden zijn trouwens opblaasbaden en niet ingegraven.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7Gerda22-06-2015

Mooie plek aan de Loire

De camping is fantastisch gelegen. Sanitair schoon en voldoende. Oud en nieuw sanitair. Beetje rommelig. Vriendelijke eigenaren, gratis wifi op bijna hele camping, brood te bestellen bij receptie.Zwembad was nog niet open begin juni. Via de brug ben je zo in Sully. Meerdere grote supermarkten op fietsafstand. Fijne plek om te verblijven.

Gereisd met partner in juni 2015

Camping Le Jardin de Sully info