Géén boekingskosten

Le Jardin de Sully

FrankrijkCentreSully / Saint Père sur Loire

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Jardin de Sully voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 43 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

43 Reviews over Le Jardin de Sully

• 7gerardtruus25-07-2022

Leuke camping met leuk zwembad

https://youtu.be/ZVLIaRVArqM (kopieer en plakken bekijk onze video) Vriendelijk ontvangst, verder rommelige camping want de elektrakastje en hekjes stonden scheef (aangereden), leuk verwarmd zwembad, restaurant geen gebruik van gemaakt

Eric, Eigenaar, 31-08-2022

Hallo, We zijn blij te lezen dat uw verblijf over het algemeen goed is verlopen. Wij nemen nota van uw opmerkingen in de hoop een betere service te kunnen bieden aan onze toekomstige gasten.

Met vriendelijke groet,

• 3Joke27-08-2019

Nooit meer!

Onaardige receptie. 1 nacht eerder weg al snel aangekondigd; geld kon niet terug worden gegeven omdat we het hadden gepind☹️. Receptie pas om 9.00 uur open. Caravans staan op grind.

• 3Waardering
    • 3Eetgelegenheden

Hallo,

Het spijt ons dat uw verblijf bij ons u niet tevreden heeft gesteld. Het is duidelijk dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, maar we hopen dat we u bij een volgend verblijf van gedachten kunnen doen veranderen. Met vriendelijke groet,

• 8Menno13-08-2019

Bij onze aankomst direct vrolijk ontvangen door de eigenaresse. We waren met 2 kleine tentjes en mochten dus een mooi plekje uitzoeken, lekker vrij in keuze geen afgebakende plekken. Sanitair elke dag prima schoon en genoeg. Zwembad verwarmd dus altijd goeie temmperatuur om te zwemmen. Broodservice mooie tijden vanaf 8 tot 11 uur. Gratis midgetgolf en tennis. Al met al een prima vakantie.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Hallo,

We zijn blij te horen dat uw verblijf bij ons goed is verlopen. We kijken er naar uit om u weer te zien!

• 8Tom van der Vlugt06-08-2019

Zeer aangename doorreisnacht gehad

Twee uur van tevoren gebeld om een nacht te blijven. Het is geen echte doorreiscamping, maar geen probleem. En geen spijt van. Vanaf de autoroute lijkt het eerst volledig middle of nowhere met een kerncentrale en verder wat heuvels. Maar een kwartier later zie je het pittoreske stadje Sully aan de Loire met een kasteeltje. En snap je waarom hier een campinkje is. Zeer aardige Franse ontvangst. Direct prima brood besteld. Totaal een kleine 100 plekken langs een rondweggetje. Het zwembad is niet heel groot, maar wel lekker verfrissend plus een piratenboot peuterbad erbij. Dikke prima.

Aan de Loire staan mooie velden voor tenten. Via een poort kun je naar de oever. Zwemmen is verboden vanwege stroming. Wel een relaxte plek om wat tijd door te brengen. Sanitair wmb ook keurig en de algehele sfeer op de camping zeer gemoedelijk. Als je zoekt naar een minpunt, is het wat stoffige grond. Maar dat is dan ook het enige.

Eric, Eigenaar, 31-08-2022

Hallo, Wij zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf op onze camping. We kijken er naar uit om u weer te zien!

• 9Annelies06-08-2019

ideaal met kleine kinderen

We verbleven met onze 2 kleine kindjes (2 en 4 jaar) in de bungalow tent. De tent was erg gezellig en praktisch, met veel materiaal aanwezig. Met kleine kindjes was deze camping ideaal; het zwembadje, de speeltuin, de mini-golf, het kasteel op wandelafstand,... Het was ook een geruststelling dat het zwembad (net naast onze tent) omheind was. De pizza's waren vers en lekker. De muziek in de bar staat wel vrij luid s avonds (tot 23u), en was goed hoorbaar in onze tent, maar dit stoorde niet echt.

• 9Waardering
    • 9Staat v/h sanitair

• 7Tom28-08-2018

Leuk voor 1 keer.....

De omgeving is prachtig, mooie fietsroutes en wandel mogelijkheden. Onze mobile home was op de franse slag schoongemaakt, de campinggasten zijn erg luidruchtig en zijn met name ouderen met oppasfunctie, zwembad is van 12:00 tot 14:00 gesloten?? De beloofde gratis wifi is maar voor 2 uurtjes (als je geluk heb) hierna word je eraf gegooid tot de volgende dag??? De camping is redelijk klein maar heeft wel grote plaatsen, voor puber jeugd is er weinig te doen voor klein grut wat meer. De aanwezige minigolfbaan in wel gratis te gebruiken voor campinggasten. Supermarkten zijn volop aanwezig op nog geen tien minuten fietsen. Honden zijn toegestaan en dat laten de campinggasten maar wat graag zien en horen. Van de aanwezige snackbar hebben wij geen gebruik gemaakt maar er word gretig gebruik van gemaakt dus het zal wel oke zijn.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Mark10-08-2018

Aanrader om deze kant van de Loire te bezoeken.

Eind juli, begin augustus een week op deze camping gestaan. De camping heeft zowel afgebakende plekken als een groot veld met losse plekken aan de Loire. Wij hebben met onze tent (grote tent) op het veld gestaan. Dit veld wordt zowel gebruikt voor de passanten (veelal fietsers en wandelaren) als mensen die langer blijven staan. Het is een camping met vele nationaliteiten. Zwembad is klein, maar prima te doen. Het peuterbadje ziet er leuk uit met allerlei speeldingen. Sanitair is naar ik begreep, dit jaar geheel vernieuwend. Dit zag er dus prima uit. Schoonmaak was ook prima. Op de camping kun je brood bestellen. Restaurant/ bar een aantal malen gezeten voor een drankje en 1x eten. BBQ menu met live muziek (10 euro). Erg gezellig. Plaatsje Sully aan de overkant van de Loire heeft een mooi Chateaux en diverse restaurants (loopafstand < 10 minuten). In Saint-Père-sur-Loire zijn meerdere supermarkten en een Mac Donalds. Prima camping dus!

• 10hervé lhenry05-06-2018

un super week-end entre amis

très beau camping avec un super accueil et une présence de Martine et Eric vous pouvez aller à ce camping, vous ne serez jamais déçu Nous on reviendra

• 10Waardering
    • 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Bonjour,

Nous vous remercions pour votre gentil commentaire. Au plaisir de vous revoir ! Martine et Eric

• 8Papou et Nanou et Gianni et Yannis30-08-2017

Eric et Martine sont des propriétaires charmants

Eric et Martine, les propriétaires du camping sont accueillants, joyeux, à l'écoute et très serviables
    Très belle piscine et cet hiver les sanitaires seront refait Des jeux sont à disposition pour les enfants Nous fréquentons ce camping depuis 3 ans et nous y reviendrons l'année prochaine avec nos jumeaux

• 6Eetgelegenheden

Bonjour,

• 7Heijer28-08-2017

Mooie camping aan het water

2 nachten geweest als overnachtingscamping. Vriendelijke mensen. Sanitair verouderd maar er was een losse cabine extra neergezet. In de herfst van dit jaar wordt er een nieuw sanitair gebouw neergezet. Mooie grote plaasten op kleine veldjes, als je mazzel hebt dichtbij de waterkant. Winkel was minimaal, wel brood verkrijgbaar. Restaurant en afhaal erg aan de prijs.

• 5Eetgelegenheden

Camping Le Jardin de Sully info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (22)

Betaling

• FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

• MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar