Camping Le Jardin de Sully

Camping Le Jardin de Sully

We hebben een aantal aanbieders voor Le Jardin de Sully voor je op een rij gezet:

20 reviews over Camping Le Jardin de Sully in het Nederlands

Leuk voor 1 keer.....

Tom,
28-8-2018

De omgeving is prachtig, mooie fietsroutes en wandel mogelijkheden. Onze mobile home was op de franse slag schoongemaakt, de campinggasten zijn erg luidruchtig en zijn met name ouderen met oppasfunctie, zwembad is van 12:00 tot 14:00 gesloten?? De beloofde gratis wifi is maar voor 2 uurtjes (als je geluk heb) hierna word je eraf gegooid tot de volgende dag??? De camping is redelijk klein maar heeft wel grote plaatsen, voor puber jeugd is er weinig te doen voor klein grut wat meer. De aanwezige minigolfbaan in wel gratis te gebruiken voor campinggasten. Supermarkten zijn volop aanwezig op nog geen tien minuten fietsen. Honden zijn toegestaan en dat laten de campinggasten maar wat graag zien en horen. Van de aanwezige snackbar hebben wij geen gebruik gemaakt maar er word gretig gebruik van gemaakt dus het zal wel oke zijn.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Eind juli, begin augustus een week op deze camping gestaan. De camping heeft zowel afgebakende plekken als een groot veld met losse plekken aan de Loire. Wij hebben met onze tent (grote tent) op het veld gestaan. Dit veld wordt zowel gebruikt voor de passanten (veelal fietsers en wandelaren) als mensen die langer blijven staan. Het is een camping met vele nationaliteiten. Zwembad is klein, maar prima te doen. Het peuterbadje ziet er leuk uit met allerlei speeldingen. Sanitair is naar ik begreep, dit jaar geheel vernieuwend. Dit zag er dus prima uit. Schoonmaak was ook prima. Op de camping kun je brood bestellen. Restaurant/ bar een aantal malen gezeten voor een drankje en 1x eten. BBQ menu met live muziek (10 euro). Erg gezellig. Plaatsje Sully aan de overkant van de Loire heeft een mooi Chateaux en diverse restaurants (loopafstand < 10 minuten). In Saint-Père-sur-Loire zijn meerdere supermarkten en een Mac Donalds. Prima camping dus!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Mooie camping aan het water

Heijer,
28-8-2017

2 nachten geweest als overnachtingscamping. Vriendelijke mensen. Sanitair verouderd maar er was een losse cabine extra neergezet. In de herfst van dit jaar wordt er een nieuw sanitair gebouw neergezet. Mooie grote plaasten op kleine veldjes, als je mazzel hebt dichtbij de waterkant. Winkel was minimaal, wel brood verkrijgbaar. Restaurant en afhaal erg aan de prijs.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke camping

Fam. Van Manen
27-7-2016

We zijn met de fiets gekomen en hadden daarom ook een fietsplek aan het water. vrije keus waar te staan. Voldoende picknick tafels. Wel veel muggen! Sanitair wel oke. Niet erg goed. Wordt wel schoongehouden, maar is verouderd. Kleine camping, 1 toiletgebouw. Leuk zwembadje voor de kinderen. Vooral peuterbadje is erg leuk met die piraten en watersproeier. Klein speeltuintje. We hebben twee nachten overnacht.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima camping

kenneth
15-9-2015

De camping heeft 1 doorgaande circelvormige eenrichtings weg en is gelegen naast de Loire die vanaf de camping ook bereikbaar is. DE receptie ligt voor de slagboom die met een code geopend moet worden. Er is bij de receptie wat aan levensmiddelen te koop maar dat is minimaal: flesje water, wijn of bier en wat andere spulletjes. Reis- en bezoekinformatie is er wel voldoende te verkrijgen.

Het sanitair is op zich goed maar krap aan in voldoende aantallen terwijl de camping bij ons niet eens vol was. Je moet regelmatig wachten tot een wc of douche weer vrij komt. Afwassen doe je buiten onder een afkapping en de douches zijn daar ook waardoor je regelmatig een vleug koude lucht voelt. Het sanitair is verdeelt over een oud gebouwtje waaraan een WC-blok is vast gebouwd en ook de douche-unit.

Brood gaat op bestelling en is zeer goed.

De camping heeft een kleuterbad in een piraten-thema en dat erg leuk is. De baden zijn trouwens opblaasbaden en niet ingegraven.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie plek aan de Loire

Gerda
22-6-2015

De camping is fantastisch gelegen. Sanitair schoon en voldoende. Oud en nieuw sanitair. Beetje rommelig. Vriendelijke eigenaren, gratis wifi op bijna hele camping, brood te bestellen bij receptie.Zwembad was nog niet open begin juni. Via de brug ben je zo in Sully. Meerdere grote supermarkten op fietsafstand. Fijne plek om te verblijven.

Gereisd met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Sinds april '13 heeft de camping nieuwe eigenaars. een ontzettend enthousiast stel, dat er echt iets van wil maken. Wij hebben hier 8 nachten gestaan en hebben het zeer goed gehad. het sanitair is verouderd en moet worden opgeknapt, maar het was wel schoon. De speelplaats werd gerenoveerd op het moment dat wij er waren, dus die moet in augustus wel klaar zijn. Door het gebrek aan ervaring weet men niet altijd even goed hoe het werkt, maar de eigenaars zijn tot alles bereid. Spreekt men Frans , dan kun je 's avond onder het genot van een wijntje een heerlijk gesprek met hen hebben. Heel erg lieve mensen. De camping ligt grandioos aan de Loire, heb je alleen een tentje, dan heb je mooi uitzicht over de Loire en op Sully. De Caravan plekken zijn prima. Met ieder een apart waterkraantje en stroom dichtbij. Sully is een leuk stadje, de loire-fietsroute loopt strak langs de camping. Wifi nu nog bij de receptie, maar wordt uitgebreid.

Gereisd met partner in juli 2013

Wij verbleven er met de mobilhome in oktober 2012. Rustige camping, mooie ligging aan de Loire, helaas zeer verouderd sanitair, niet meer van deze tijd. Moet dringend vernieuwd worden om nog geloofwaardig over te komen. Is goed voor een overnachting voor mensen die op doorreis zijn.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De kinderen hadden het prima!

Albert Miltenburg
19-8-2012

In augustus hier 'n week gestaan. Het personeel is vriendelijk, maar niet capabel genoeg. De plaatsen (zelf uitzoeken) zijn prima en groot genoeg. Water en electra direct bij de plaats, behalve langs de Loire. Speeltuin is beperkt, maar de kinderen amuseerden zich best. Het zwembad zijn 2 Zodiac baden, dus met een rubber rand. De kinderen vonden dit prachtig. Alleen voor volwassenen is het alleen genoeg om af te koelen. De bar/snack is beperkt. WIFI bij de receptie en bar is gratis. Het sanitair is voor het formaat camping absoluut ontoereikend en werd pas goed schoongemaakt toen er een andere schoonmaker kwam. Door het te intensieve gebruik van te weinig sanitair bij het kampeerveld wordt dit dus snel vies. Jammer, want met iets beter personeel en beter sanitair en een betere bar, zou dit een nog veel leuekere camping zijn. Maar voor € 27,00 per nacht was het niet slecht.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Beroerd sanitair

Ruud59
29-7-2012

De camping ligt geweldig, aan de fietsroute en aan de Loire. Je kunt er veel van maken, maar dat is deze eigenaar niet gelukt. Je moet vooraf (!!!!) betalen, tja vertrouwen. Het sanitair (bij de receptie) ziet er slecht uit, toch waren de douches warm en het afwaswater ook. Het sanitair aan de Loire is allerbelabberdst.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Jardin de Sully in Sully / Saint Père sur Loire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Jardin de Sully zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.