8,5

2 reviews over Hotel Château Laloin - Guest House in het Nederlands

Fantastisch hotel

William
20-5-2012

De tuin en hotel zijn geweldig om te vertoeven. Het diner wordt in een gezellige zaal geserveerd en de hotelier verstaat zijn vak als gastheer. Fantastisch hotel waar je echt als gast wordt behandeld.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi hotel in een prachtige ambiance

Marian
27-7-2009

Prima hotel om een of twee nachtjes te logeren. Een aanrader is om de avondmaaltijd daar te gebruiken. Je zit met alle gasten en eigenaars en personeel aan een grote tafel te dineren met werkelijk alles erop en eraan! Goede uitvalsbasis om de omgeving te ointdekken.

Gereisd Met partner in juli 2007

• AdresRue du Château d'Eau 41500(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Château Laloin - Guest House

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Château Laloin - Guest House in Suèvres (Loir et Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Château Laloin - Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.