Op Zoover gebruiken we functionele, analytische en marketing cookies. Dit is noodzakelijk voor het functioneren van de website. Door deze cookies te plaatsen bieden we je de beste ervaring. Ook gebruiken we cookies om advertenties te laten zien die relevant zijn voor jou.Door deze melding te sluiten, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat. Wil je meer informatie over onze cookies? Bekijk ons.

Camping Capfun La Grenouillère ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Les

3

Mooie verhalen, slechte werkelijkheid

Les
15-8-2017
  • Ligging4
  • Prijs/kwaliteit2
  • Kindvriendelijk4
  • Eetgelegenheden7
  • Staat v/h sanitair4
  • Zwembad1
  • Hygiëne2

Wij kwamen met een groep van 8 man aan, waaronder 4 kinderen en 4 volwasssen. Wij hadden een 8 persoonschalet geboekt met een babypakket. 3 slaapkamers, dus 6 bedden. 1 persoon moest in de "woonkamer" slapen, geen probleem dachten wij, tot ook het babybedje erin moest staan, deze past namelijk niet in de slaapkamers. Tegenvaller nummer 1. Huisje was verder goed, schoon en onderhouden. 3 zwembaden waarvan 1 verwarmd binnenbad, op zich niets op aan te merken, tot het slecht weer werd. Verwamd binnenbad ? Nou nee hoor ijs en ijs koud. Tegenvaller nummer 2. Animatie wordt aangeprezen, nou mini disco van 2 liedjes en allebei Frans, zij wilde enkel Fransen liedjes doen. Animatie bij het water? in 1 week tijd 1 keer een half uurtje. Verder was er niets voor de kids te doen, zeker niet voor de oudste van 13 jaar. 5 Sterren? Nou nee totaal niet, kids verveelde zich, zoals er wordt beloofd dat er genoeg animatie is, dat was er gewoon niet. In het water lagen de lampen los, levens gevaarlijk. Bij ons in het huisje viel een lat naar beneden, boven op mn hoofd, ik had mn nichtje van 1 jaar vast kon ik net opzei duwen, lat viel daarna boven op het gasfornuis en pannen vielen er vanaf, overal op kleding zaten vetvlekken, uiteraard gemeld maar niets mee gedaan.