Camping Capfun La Grenouillère ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Jeroen Kersten

Een aanrader als je van de Franse camping houdt!

Jeroen Kersten
4-8-2017

Verwacht hier geen Nederlandse Center Parcs; dit is Frankrijk zoals je het in Frankrijk mag verwachten! Alles is er: een kleine winkel, 's morgens vers afgebakken brood, drie zwembaden, een afhaalpizzeria, een restaurant met terras, animatie voor drie leeftijdscategorieën, vrijwel nieuwe stacaravans. Maar, als je 's morgens meldt dat gas voor douche en koken op is dan komt er echt pas 's avonds iemand met een nieuwe gasfles, en het zwembad houden we schoon mer heel veel chloor, niet met badmeesters die heel de dag het zwembad lopen schoon te boenen. Geniet van het Franse leven en van de prachtige omgeving (ruim tachtig kastelen in de regio!), lach om de Franse slag die je ook op La Grenouillère tegenkomt en je brengt hier een prima vakantie door!