Camping Capfun La Grenouillère ***

Review geschreven door Pieter R

Matig

Pieter R,
27-6-2017

Is doorgangscamping met (te) veel huisjes, caravanplaatsen ver achterin en moeizaam te bereiken, sanitair is slecht veel lekkage vloer is constant nat, kapotte toillet en wasbakken volgepropt met plastic zakken en dit was al langere tijd, werd wel schoongehouden maar dit hielp niets door constante lekken.

Water vaak koud en ook een nacht zonder licht of stroom in het sanitairgebouw heel slecht.

Caravanplaatsen waren voldoende ruim echter slecht onderhouden, lage takken, stroom tussen conniferen en stukken met rommel op de plaatsen. De bedoeling is wel goed maar onvoldoende kundige medewerkers voor het onderhoud, er is te weinig rekening gehouden met de hinder van onderhoud voor de gasten gewoon alles rommelig ook mrond het zwembad.

Fietspad direct bij de camping is niet aanwezig je moet eerst een stuk over een autoweg.

Teleurstellend