Camping Capfun La Grenouillère

6,3

8 reacties Camping Capfun La Grenouillère

Welke accomodatie?

Miranda, 11-1-2017
Ik wil graag deze camping boeken. Ben alleen met drie kids en wil op een leuk plekje staan, het liefst dichtbij het zwembad enz. Wat raden jullie mij aan? Ik kan nergens een plattegrond van de camping vinden...
0 reacties

camping parc de la grenouillère

dewyse marianne, 16-7-2014

Eventjes iets vragen zijn er mensen die deze vakantie al op de camping van parc de grenouillère op vakantie zijn geweest wij gaan in augustus een weekje daar verblijfen met drie kids 9j en twins van 4j kunnen onze kids daar hun goed uitleven het wordt een weekje plezier en fun de tijd in de week met de kids is vrij beperkt we willen wat ons een week goed amuseren en veel wandelen en veel van Loire en omstreken zien.

mvg familie cools uit de westhoek ;)

Route naar Suevres

m.bakkers, 5-6-2014
Wij gaan voor het eerst naar Frankrijk naar Suevres. We willen niet over Parijs. Welke route kunnen wij het beste nemen.
2 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun La Grenouillère voor je op een rij gezet:

zwembad

Haitsma, 6-4-2014

Mag je een short dragen in het zwembad?

animatie

delphine, 22-1-2014
Is er s'avonds animatie voorzien?

Veranda

B, 13-1-2014

Wij willen voor deze zomer boeken via vrijuit of neckermann. Weet iemand hoe het zit met stacaravans met veranda? Maakt het daarvoor wat uit via welke touroperator je boekt of welke caravan?

Alvast bedankt

1 reactie

Wel of geen meer met strand?

Ricky, 11-6-2013
Op de website van Vacansoleil zag ik dat er op 500m van de camping een meer zou zitten met een strand. Maar ik kan hier nergens foto's van vinden. Kan iemand me hier meer over vertellen? Zou zonde zijn als het er achteraf toch niet is.

Vacansoleil

Astrid, 21-5-2013
Wie kan mij vertellen of er van vacansoleil ook waikiki´s zijn met gras op je terras in plaats van grind of hebben ze allemaal gras op het terras.