Camping Capfun La Grenouillère

Camping Capfun La Grenouillère
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun La Grenouillère voor je op een rij gezet:

197 reviews over Camping Capfun La Grenouillère in het Nederlands

Nooit meer!

Anoniem
16-8-2018

Niks Dutchbox aan.

Er was één Nederlandstalig meisje die haar best deed om het ons naar de zin te maken. Verder werd ook zij amper tot niet geïnstrueerd dus kon zij ook amper vragen beantwoorden over de camping.

Verder komt er bijna dagelijks ambulance.. schijnt heel normaal te zijn..

Vaak stroom storing of gebrek aan (warm) water.

Huisje was erg vies bij aankomst.. hebben wr zelf schoon kunnen maken.

Verder zien de toiletten er ook vreselijk uit.

Pure geld verspilling. Erg jammer.

Deze camping nooit meer

Kuenen Zijlstra
12-8-2018

Walhalla voor kinderen, met name de glijbanen en spacebowl. Dutchbox? 2 talige informatiebijeenkomst? Alles was in het frans. Wij konden er niks van verstaan. Er was een nederlands meisje in het animatie team maar ze kon je niks vertellen over de camping. Alles wat we vroegen kon ze geen antwoord op geven omdat ze het niet wist. Er staat in de beschrijving dat de shows van hoge kwaliteit zijn. De shows waren een aanfluiting. Zwembaden erg klein voor zoveel gasten. Geen ligstoelen aanwezig. Alles erg prijzig. Overdreven duur. 3,80 voor een biertje. 3 euro voor frisdrank.Nergens kon je geld pinnen op de camping. Stacaravan was wel fijn met vaatwasser. Ook fijn dat we een grote koelkast hadden. De caravan was netjes. behalve de badkamer was vies.Kids hebben genoten maar wij komen niet meer terug.Te veel betaald voor wat we er voor kregen. Vooral de dutchbox was niks van waar van wat in de beschrijving stond. Blij gemaakt met een dooie mus.

Ik was vooraf wat sceptisch gezien de eerdere beoordelingen. Gelukkig viel het reuze mee. Wij hadden een 6 persoonschalet met airco. Erg ruime huisjes met goedwerkende airco, rolluiken. Het zwembad is erg mooi, vooral de glijbanen waren favoriet. Het animatieteam deed het fantastisch (ook Nederlands talige animatie). Jammer vond ik dat het restaurant en de supermarkt beperkt geopend was. Kleine overzichtelijke camping met mooie speeltuintjes ook. Al met al tevreden.

Suncamp Holidays

Zonde van het geld en hele slechte service.

T. van Schie
9-10-2017

Wij hebben via Capfun hier een stacaravan gehuurd.

De stacaravan was nieuw en heel mooi, alleen ontzettend jammer dat er zoveel technische problemen mee waren. We hebben in de week dat we hier stonden bijna dagelijks meerdere malen bij de receptie gestaan om defecten door te melden. Elke keer werd beloofd dat het werd opgelost, maar er gebeurde niets of was het de volgende dag weer raak.

Defecten:

Airconditioning werkte wel, maar daar kwam 's nachts als deze al uren uit was ineens een straal water uit waardoor we meerdere keren per nacht wakker schrokken. De oplossing was een emmer eronder zetten om het water op te vangen. Tijdelijk zou niet zo erg zijn geweest, maar dit is gedurende de week niet opgelost.

De warmwatervoorziening werkte niet naar behoren. Soms was er helemaal geen warm water en vaak sloeg de geiser na 2 min douchen uit en wilde niet meer starten. Van de technische meneer die hier een aantal keer voor is geweest, begrepen we dat dit ook met de waterdruk in combinatie met het zwembad te maken had. Wat zo kan zijn, maar daar koop je als dik betalende gast niets voor.

Twee maal hadden we geen koud en warm water.

De afvoer was verstopt, waardoor we twee maal een overstroming van de douche hebben gehad. Ook kwam na doortrekken van de toilet het toiletpapier in de douchebak weer omhoog. Onder de caravan konden we na doortrekken het water naar beneden zien stromen en lag er een hele hoop toiletpapier. De verstopping is verholpen door een technische meneer, maar de hoop toiletpapier onder de caravan lag er nog...

De vaatwasser is twee maal kapot gegaan.

Het receptiepersoneel is helemaal niet hartelijk, wat op zich best begrijpelijk is omdat er continu gasten komen klagen over dezelfde soort problemen.

Het is heel moeilijk om je vakantiestemming niet te laten bederven hierdoor, helaas is dat ons niet helemaal gelukt. Jammer want het Loire gebied is erg mooi en er is genoeg te doen. Het is gewoon heel zuur dat je zoveel geld betaald en geen plezier/gemak voor terug krijgt.

Het lijkt erop dat er technische mankementen zijn op het nieuwe stuk waar wij ook stonden. Wij hadden een Sunshine Top Presta.

We hebben eerder ook op 2 andere Capfun campings gestaan, ook in een Sunshine Top Presta en hebben daar een heerlijke vakantie gehad.

Jasmijn van Capfun, Sales, 21-2-2018

Beste familie van Schie, beste gasten,

de camping La Grenouillère heeft in de zomer van 2017 grote technische problemen ondervonden en te maken gehad met onvoldoende management ter plaatse. Capfun heeft deze winter hard gewerkt om de problemen te verhelpen en heeft ook een nieuwe directie aangesteld. Daarnaast wordt de camping wekelijks gebrieft en gecontroleerd om zo de juiste Capfunkwaliteit te kunnen bieden aan onze gasten. Namens het Capfun team en camping La Grenouillère willen wij onze excuses aanbieden voor de ongemakken die u hebt ervaren.

Met vriendelijke groeten,

Jasmijn van Capfun

nooit echt nooit weer

anoniem
12-9-2017

3 jaar geleden zijn we met ons gezin ook naar deze camping geweest en beviel toen zo goed dat we dit jaar dachten we gaan nog een keer. Daar hebben we echt spijt van !!!!!!!! wat een Drama!!!!!!!

We hadden een stacaravan gehuurd via touroperator , dit ging allemaal heel goed erg vriendelijke en behulpzame host op de camping die je alles kon vragen en die niks teveel of te gek was , caravan was ook mooi en schoon. Dus bij deze een dikke pluim voor Aleksander!!!!!!!

De camping was echter verschrikkelijk in 3 jaren tijd zijn er zooooveel stacaravans geplaatst dat je nergens nog een stukje groen of bos meer zag ( dat vonden we juist de charme van de camping 3 jaar geleden ) .

de eerste week ging alles goed , viel ons wel op dat er een enorm sterke chloorgeur bij zwembad hing, totdat er plotseling periodes waren dat er geen water uit de kraan kwam , eerst was het een x 5 tot 10 minuutjes maar na mate de week vorderde werden die periodes steeds langer tot de dag dat het helemaal stopte , dit betekende niet kunnen douchen , afwassen en toilet doorspoelen ( op hele camping was water weg dus snel naar sanitairgebouw zat er ook niet in )

Dit hield ook in dat de eetgelegenheden ermee stopten omdat ze de hygiëne niet meer konden garanderen.

over hygiene ( en je gezondheid ) gesproken trouwens het zwembad kon ook niet meer verschoont en gefilterd worden en daarom werden er per week 20 containers x 28 liter ingegooid .Wij zijn iom onze touroperater gevlucht naar een ander camping en hadden daar met alle plezier een extra rit van 6 uur voor over

Mooie verhalen, slechte werkelijkheid

Les
15-8-2017

Wij kwamen met een groep van 8 man aan, waaronder 4 kinderen en 4 volwasssen. Wij hadden een 8 persoonschalet geboekt met een babypakket. 3 slaapkamers, dus 6 bedden. 1 persoon moest in de "woonkamer" slapen, geen probleem dachten wij, tot ook het babybedje erin moest staan, deze past namelijk niet in de slaapkamers. Tegenvaller nummer 1. Huisje was verder goed, schoon en onderhouden. 3 zwembaden waarvan 1 verwarmd binnenbad, op zich niets op aan te merken, tot het slecht weer werd. Verwamd binnenbad ? Nou nee hoor ijs en ijs koud. Tegenvaller nummer 2. Animatie wordt aangeprezen, nou mini disco van 2 liedjes en allebei Frans, zij wilde enkel Fransen liedjes doen. Animatie bij het water? in 1 week tijd 1 keer een half uurtje. Verder was er niets voor de kids te doen, zeker niet voor de oudste van 13 jaar. 5 Sterren? Nou nee totaal niet, kids verveelde zich, zoals er wordt beloofd dat er genoeg animatie is, dat was er gewoon niet. In het water lagen de lampen los, levens gevaarlijk. Bij ons in het huisje viel een lat naar beneden, boven op mn hoofd, ik had mn nichtje van 1 jaar vast kon ik net opzei duwen, lat viel daarna boven op het gasfornuis en pannen vielen er vanaf, overal op kleding zaten vetvlekken, uiteraard gemeld maar niets mee gedaan.

Nooit meer!

José N
7-8-2017

Bij aankomst was er geen gereserveerd bedlinnen. Bedankt touroperator! Wij werden naar de Action verwezen. Daar waren we duurder uit, maar er kon geslapen worden. De caravan stonk en was niet fris dus eerst maar schoongemaakt. Iedereen maakt zelf schoon dus je bent afhankelijk van hoe je voorganger het achterlaat.

Zwembad met glijbanen is mooi maar vies. Lampen drijven op het water ipv in de muur onder water. Het bouwwerk waar de glijbanen in zitten is smerig. Dit zou allemaal nog niet zo vervelend zijn als je niet zo veel betaalt voor deze 5 sterren camping. Je huisvuil kun je niet kwijt want de containers zitten overvol en tenslotte heb je 3 keuzes wat water betreft:

1 wel water, geen druk

2 wel water, geen druk en alleen koud water

3 geen water

Zo konden wij s avonds om 11 uur met de eindschoonmaak beginnen.

Pluspunten? Vooral buiten de camping! Kastelen, markten, leuke plaatsjes.

Voor ons gelukkig nooit meer!

Een aanrader als je van de Franse camping houdt!

Jeroen Kersten
4-8-2017

Verwacht hier geen Nederlandse Center Parcs; dit is Frankrijk zoals je het in Frankrijk mag verwachten! Alles is er: een kleine winkel, 's morgens vers afgebakken brood, drie zwembaden, een afhaalpizzeria, een restaurant met terras, animatie voor drie leeftijdscategorieën, vrijwel nieuwe stacaravans. Maar, als je 's morgens meldt dat gas voor douche en koken op is dan komt er echt pas 's avonds iemand met een nieuwe gasfles, en het zwembad houden we schoon mer heel veel chloor, niet met badmeesters die heel de dag het zwembad lopen schoon te boenen. Geniet van het Franse leven en van de prachtige omgeving (ruim tachtig kastelen in de regio!), lach om de Franse slag die je ook op La Grenouillère tegenkomt en je brengt hier een prima vakantie door!

Slecht onderhouden kampeerterrein

Y v oosterbosch
11-7-2017

Heel veel aandacht besteed aan animatie, maar erg veel huisjes dicht opeen, een bijzondere waterglijbaan, maar weinig plaats in het zwembad. De basisvoorziening ontbreekt op het kampeerterrein: (warm) water en onderhoud. Gelegen aan een erg drukke weg. Voor ons geen herhaling.

Matig

Pieter R
27-6-2017

Is doorgangscamping met (te) veel huisjes, caravanplaatsen ver achterin en moeizaam te bereiken, sanitair is slecht veel lekkage vloer is constant nat, kapotte toillet en wasbakken volgepropt met plastic zakken en dit was al langere tijd, werd wel schoongehouden maar dit hielp niets door constante lekken.

Water vaak koud en ook een nacht zonder licht of stroom in het sanitairgebouw heel slecht.

Caravanplaatsen waren voldoende ruim echter slecht onderhouden, lage takken, stroom tussen conniferen en stukken met rommel op de plaatsen. De bedoeling is wel goed maar onvoldoende kundige medewerkers voor het onderhoud, er is te weinig rekening gehouden met de hinder van onderhoud voor de gasten gewoon alles rommelig ook mrond het zwembad.

Fietspad direct bij de camping is niet aanwezig je moet eerst een stuk over een autoweg.

Teleurstellend

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun La Grenouillère in Suèvres (Loir et Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun La Grenouillère zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun La Grenouillère scoort een 6.29 uit 10 op basis van 233 reviews.