Camping Municipal de Marans

6 reviews over Camping Municipal de Marans in het Nederlands

Goede door trek camping

Cadance
2-5-2018

Met caravan waren wij hier op 30 april 2018. Receptie was om 16.00 h. open. Hartelijke ontvangst. Er is geen brood service. De Free Wifi is erg sterk. Sanitair gedateerd maar schoon incl. papier in de wc. Het is een mooie grote rustige camping met grote plaatsen met en zonder loof bomen. De combinatie kan op sommige plaatsen aangekoppeld blijven. Voor kinders is er niet veel te doen. Inter Marche, Aldi en U Expres op loop afstand. Het dorpje betekent niet veel. Leuke omgeving om een toertje te doen bv. Chinon aan de Vienne. Wij verbleven hier 2 nachten en is voor herhaling vatbaar.

Prima doorreiscamping

JoopG
29-9-2016

Prima doorreiscamping eind september op weg naar huis. Niet ver van snelweg. Konden zelf plaats kiezen. Sanitair eenvoudig maar schoon. Bij receptie plattegrond van dorpje op loopafstand ontvangen. In dorpje zeer goede pizzeria met aangename bediening.

Super! Zeker voor een tussenstop!

marter_789
2-8-2012

Prima sanitair: schoon, met toiletpapier en zelfs zeep.

Gratis wifi!

Mooi park met speeltuinen en watertje.

Kinderboerderijtje.

Speelterrein voor basketbal.

Tennisbanen.

Plekje mag je zelf uitkiezen en het is hier supergoedkoop !!! Je zit er zo vanaf de snelweg.

Goede doorreiscamping

Renée Vercouter
6-5-2012

Wij hebben er 2 nachten verbleven. Goede doorreiscamping. Vriendelijke ontvangst. Grote vlakke campingplaatsen. Beetje verouderd maar proper sanitair. Heel goedkoop, 11 € per nacht betaald voor caravan met 10A electra en 2 personen. Al bij al goed meegevallen. Lekker gegeten in het restaurant La Ciboulette, een tweetal km van de camping. Eén dag rondgetoerd in de omgeveng die al bij al nog goed meeviel.

beau camping

marie-ange
5-5-2011

idéal pour escale - camping très propre, calme et emplacement bien grand - les sanitaires sont propres mais un peu "vieillots" dommage !

l'accueil est super ! il n'y a pas de jeux dans le camping, mais le parc municipal attenant permet aux enfants de nourrir des chèvres, et de trouver des jeux dont une belle "araignée" en cordage

un étang est à proximité

goede doorreiscamping

walterenherwig
10-9-2010

Ideale camping op weg naar het zuiden.

Het sanitair is verouderd. Ruime kampeerplek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de Marans in Ste. Maure-de-Touraine (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de Marans zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal de Marans scoort een 7.5 uit 10 op basis van 6 reviews.