Reviews over Ste. Maure-de-Touraine (Indre et Loire)

Goede door trek camping

Cadance,
    2-5-2018

Met caravan waren wij hier op 30 april 2018. Receptie was om 16.00 h. open. Hartelijke ontvangst. Er is geen brood service. De Free Wifi is erg sterk. Sanitair gedateerd maar schoon incl. papier in de wc. Het is een mooie grote rustige camping met grote plaatsen met en zonder loof bomen. De combinatie kan op sommige plaatsen aangekoppeld blijven. Voor kinders is er niet veel te doen. Inter Marche, Aldi en U Expres op loop afstand. Het dorpje betekent niet veel. Leuke omgeving om een toertje te doen bv. Chinon aan de Vienne. Wij verbleven hier 2 nachten en is voor herhaling vatbaar.

Prima doorreiscamping

JoopG,
    29-9-2016

Prima doorreiscamping eind september op weg naar huis. Niet ver van snelweg. Konden zelf plaats kiezen. Sanitair eenvoudig maar schoon. Bij receptie plattegrond van dorpje op loopafstand ontvangen. In dorpje zeer goede pizzeria met aangename bediening.

Fantastische plek in oase van rust

Adrie Steenbeek,
    9-8-2014

Wij moesten, door kapotte camper, met spoed een hotel voor overnachting zoeken. En hier kwamen we in een oase van rust. Prachtige tuin(en) en zwembad binnen en zwembad buiten. De service is prima. Het ontbijt is heerlijk. Het hotel ademt een sfeer van vroeger door de vele antieke meubelen, maar heeft moderne service en faciliteiten en zeer vriendelijke ontvangst. Ik herken helemaal niks in de eerdere beoordeling. Eten doen we elders in de stad, dus daar kan ik niet over oordelen.

We zitten hier nu na vier dagen nog, auto nog niet klaar, maar komen hier heerlijk tot rust!

Super! Zeker voor een tussenstop!

marter_789,
    2-8-2012

Prima sanitair: schoon, met toiletpapier en zelfs zeep.

Gratis wifi!

Mooi park met speeltuinen en watertje.

Kinderboerderijtje.

Speelterrein voor basketbal.

Tennisbanen.

Plekje mag je zelf uitkiezen en het is hier supergoedkoop !!! Je zit er zo vanaf de snelweg.

Goede doorreiscamping

Renée Vercouter,
    6-5-2012

Wij hebben er 2 nachten verbleven. Goede doorreiscamping. Vriendelijke ontvangst. Grote vlakke campingplaatsen. Beetje verouderd maar proper sanitair. Heel goedkoop, 11 € per nacht betaald voor caravan met 10A electra en 2 personen. Al bij al goed meegevallen. Lekker gegeten in het restaurant La Ciboulette, een tweetal km van de camping. Eén dag rondgetoerd in de omgeveng die al bij al nog goed meeviel.

Ste. Maure-de-Touraine (Indre et Loire) scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews