Camping Parc de Fierbois

Camping Parc de Fierbois
7,7

14 tips over Camping Parc de Fierbois

Jeffrey, 1-9-2014

Het kasteel te Montbazon.

Montbazon is een dorp op +/- 15 km afstand, richting Tours.

We zijn naar het kasteel uit de 10e eeuw geweest. Mensen gekleed in middeleeuwse kleding voeren ambachten uit. Met munten (inbegrepen in de prijs) kunt u deelnemen aan een aantal activiteiten, zoals kaarsen maken, weven, kalligraferen en het maken van een tasje of armband van leer. Incl. rondleiding.

Als toetje op de cake werden we getrakteerd op een ridder gevecht.

Erg leuk voor kinderen.

Het was geweldig

Juulke, 18-8-2014
Huur 2 studenten in die het gras en het groen elke dag bijhouden. Verbouw het buitenzwembad en neem een professionele manager aan die je een warm vakantiegevoel kan bieden in plaats van stress. Je werkt een heel jaar en wilt dan ook een goede vakantie kunnen genieten!!
Nicole, 5-8-2014
Tip: Chinon (vestigingsstadje), Louches (met kleine gezellig steegjes vol met restaurantjes en leuke winkeltjes), zweefvliegtuigveld (erg mooi om te zien hoe ze de lucht in gaan of landen!), voor kids: Kasteel Usse (Doornroosje) en ook voor ouders mooi! In Montbazon staat bij de camping en rivier vaak een springkussen waar ouders een drankje kunnen drinken en daar kun je ook een fort bezoeken waar de middeleeuwen zijn nagebootst.

Petra, 13-2-2014
Rommelmarktjes in gaten houden in de dorpjes
M Valkhoff van Elten, 13-12-2013
Neem je hengel mee er zitten in het meertje veel Meervalletjes en Karpers en als het een keer regent ga je gewoon een Kasteel bekijken of je gaat winkelen in het overdekte winkelcentrum bij Montbazon ,daar heb je ook de Auchan, een grote supermarkt.
linda, 18-8-2013
Ga zwemmen in de rivier bij "Pouzay". Weinig tot geen toeristen en super mooie locatie!

maladiven_1, 8-8-2013
Prachtige omgeving met veel kastelen en heerlijk rustig.
Syl, 2-9-2012
Een tip: bezoek het stadje Crissay sur Manse, op een steenworp afstand van de camping, erg oud en mooi. Verder de vele mooie kastelen (bijv. Gizeux met schattenjacht voor de kids, Montresor, Riveau met z'n bijzondere tuinen eromheen).
Marjolein, 12-8-2012
Leuk in de buurt: Markt en Kasteel in Chinon (met interactieve rondleiding). Het kasteel van Chenonceau (prachtig, wel toeristisch). De dierentuin van Beauval. Chateau Usse is als basis gebruikt voor het sprookje Doornroosje, er is een soort van uitstalling gemaakt waarin het sprookje wordt uitgebeeld, leuk maar gedateerd. En dan het zwaard van Jeanne d'Arc in Ste. Catherine de Fierbois (het kerkje waar je telkens langsrijdt). Ik twijfel trouwens heel sterk aan de echtheid van het zwaard ;-)
duijvenvoorde, 6-8-2012
fietsen in de omgeving. restaurant bij de kerk in st catherine de fierbois. intermache in st maure de touraine