Camping Parc de Fierbois

6.9Voldoende

Frankrijk, Centre, Ste Catherine de Fierbois( Indre et Loire)

6.9Voldoende

• 5.1Eetgelegenheden
  • 5.9Staat v/h sanitair

• Animatie
Meer camping info

Le Parc de Fierbois in het midden van Frankrijk is een echte familiecamping met veel activiteiten voor de kids. Bij het meertje van de camping kunnen ze zelfs in de bomen klimmen en tokkelen. De staanplaatsen zijn ruim met veel privacy. Het zwembad is wel druk bezocht, maar het meer biedt daar een oplossing voor. Bezoek het kasteel in Montbazon.

471 reviews over Camping Parc de Fierbois

• 9Patricia02-08-2020

Heerlijke vakantie gehad

Heerlijke vakantie gehad. Last minute geboekt, volgende dag aankomst. Hele nette caravan, vrij nieuw. Goed schoon. Erg ruime plekken. Veel privacy. Het was niet druk op de camping, misschien als camping vol is, is het zwembad wel te klein.

Her en der wat achterstallig onderhoud, ik zou daar wel zsm wat aan gaan doen als camping zijnde. Vooral als je een 5* camping bent.

Qua animatie was er niet veel, maar doordat de camping ook half leeg was zal dat de reden zijn denk.

Het meer is fantastisch, personeel vriendelijk.

Tours echt een prachtige stad Ook met kinderen erg leuk, verschillende speeltuintjes, mooie parken, botanische tuin met dieren en speeltoestelen. Zo wordt de citytrip echt leuk.

Kastelen niet bezocht omdat het erg warm was, maar had anders ook op het lijstje gestaan, erg mooi. Het is wel allemaal een endje rijden, de camping ligt in een rustig gebied. Maar nu met de corona tijd geeft het een veilig gevoel

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    9M Valkhoff van Elten05-11-2019

Wij vinden het jammer dat het nieuwe gehandicapten toilet zo laag is en dat er geen opklapbare beugels naast zitten bij de oude toiletten zaten die wel ,er staan ook op heel veel plaatsen paaltjes op de camping zodat je er met de rolstoel niet door kan ,dat vinden wij heel erg jammer nu moeten wij steeds omlopen !!!

Gereisd in november 2019

• 6Van D28-08-2019

Teleurstellend en kakkerlakken als kado

Absoluut geen 5 sterren. Ongezellig vergane glorie. 4 dagen uiteindelijk geweest en als klap op de vuurpijl enorm veel kakkerlakken op de plaats (bosplek) en uiteindelijk in de tent. Rest van de vakantie op andere vakantieplek bezig geweest om ze uit te roeien. Uiteindelijk ook enkele meegenomen mee naar huis. Drama Misschien moeten ze de afvalbakken bij de ingang vaker legen. Was toen wij er eind juli waren een enorme vieze bende.
    Speelhal met 1-2 euro per spel is belachelijk voor kinderen. Als je het daar op moet verdienen...

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 4Niels20-08-2019

eenmalig.

Leuke Camping, maar zeker geen 5 sterren. 3 zou naar mijn mening beter passen. Zwembad is aan renovatie toe. Water was koud en zo troebel dat je de bodem niet kon zien. De douches waren regelmatig koud en of weinig water. De toiletten mogen wel wat vaker schoongemaakt worden. Supermarkt op de camping is wel oke. Afbak stokbrood was een flinke tegenvaller, dat verwacht je niet in Frankrijk.

• 4Staat v/h sanitair

• 3Jan DeFryse15-08-2019

Drie sterren waard ipv vijf. Matige camping.

Middelmaatse camping, zeker geen vijfsterren waard waardoor de plekken heel duur zijn. Vooral de premium plekken zijn het niet waard. De douches hebben regelmatig geen water of zijn koud. De wc's zijn nu al een paar dagen verstopt en vies.

Vooral het avondprogramma met harde muziek, gegil en gejoel gaat te lang door tot 00:00. Niet te doen met kleine kinderen.

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 8Marcel en Angela14-08-2019

Een aan te raden camping met kinderen.

Goede service, zeer klantvriendelijk. Mooie locatie. Open en gezellige sfeer op de camping. Iedereen groet elkaar en maakt een praatje. Onderhoud nodig aan het zwembad (lig-bedjes zijn aan vervanging toe, douches werken niet, ligweides zorgen voor veel rotzooi in het water. Tip kunstgras neerleggen).

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 3anita13-08-2019

Nooit meer!!!!!!

Deze camping verdient absoluut geen 5 sterren. 5 dagen koud moeten douchen, buiten zwembad eerste paar dagen steenkoud water wegens eerdere problemen zwembad pomp, verlichting bospad kapot meerdere meldingen gedaan niet gemaakt, trap buiten zwembad zat los, trap binnen zwembad scherpe delen waar een meisje haar hand los haalde, snackcorner bij drukte kon je niets meer bestellen na een half uur open te zijn, wifi waar je voor betaald werkt niet of je moet onder de antenne staan en met alle klachten werd naar ons inziens NIETS gedaan!!!

• 5Staat v/h sanitair

• 7Melissa12-08-2019

Prima voor een keer

Mooie camping met als je mazzel hebt mooie plekken in het bos. Wij hadden helaas deze mazzel niet. Wij waren met de tent en kwamen op een open kaal-&geel veld te staan met 1 karig boompje. Het grootste deel van de staanplaatsen zijn niet in het bos. Bijna alle cottages wel. Sanitair was super nieuw en werd keurig elke elke ochtend vroeg schoon gemaakt. Verder op de dag niet wat er soms wel voor zorgde dat het wat minder schoon was en wc papier op is. Verder wel echt super mooi! Het “grote” zwembad was erg druk en super koud. ( begin augustus) Wij hebben voornamelijk in het binnenzwembad en in het meer gezwommen. Dat was echt heel erg fijn en een lekkere temperatuur!! Echt een aanrader. Honden mogen ook in het meer. Afhaal echt niet doen. Wij hebben èèn uur moeten wachten op 1 cheeseburger en patat. Brood was oud en patat slap. Het restaurantje daarentegen wel echt heel lekker en betaalbaar! Receptie ook vriendelijk. Leuke animatie

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7fam Schipper12-08-2019

Prima

Fijne vakantie gehad. Mooie zwembaden en een leuk meer.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 1Tim11-08-2019

Nooit meer!

Zeer slechte camping ervaring. Vieze stacaravan van touroperator. Zwembad vies en groen water, weinig bedjes en nauwelijks schaduw met 42 graden. Dit heeft meer weg van een 1/2 sterren camping. Alberto Stegeman of Rob Geus ga hier maar eens kijken. Hier werd ik ook niet vrolijk van!!!!!! Zeker geen aanrader!

• 1Eetgelegenheden

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Peuterbad
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel