Camping Les Portes de Sancerre

• 5.2Eetgelegenheden
  • 5.8Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Les Portes de Sancerre voor je op een rij gezet:

17 reviews over Camping Les Portes de Sancerre

• 7Annemarie17-08-2019

Leuk maar voor 1 keer

Soort van rustige camping aan de Loire. We hadden een stacaravan gehuurd. Veel Nederlanders. Het laatste weekend van onze vakantie was er een waterfestijn op de Loire daardoor erg druk en veel herrie. Leuk fietsen in de buurt langs de Loire maar ook door de dorpjes in het achterland. Goed aan te rijden vanuit midden Nederland.

• 10Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 6Jolanda31-07-2019

2e keer, maar ook de laatste.

De camping ligt op een mooie locatie. Direct aan de Loire. 2 jaar geleden ook een mobile home op deze camping geboekt. Mobile home is prima net als 2 jaar geleden. Grote verschil met 2 jaar geleden was dat er helemaal niks te doen was! Geen vermaak voor jong of oud. Géén animatie. Dus onze zoon vond het een enorme tegenvaller en wij ook. Een aanrader is de kano/kajak tocht. (Verhuur tegenover de camping) Gemeente zwembad is prima. (Denk aan de strakke zwembroeken mannen!) Verder door het extreem warme weer voornamelijk afkoeling in de Loire gezocht. Maar voor ons wordt het géén derde keer.

• 6Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 2018
    5Paul21-08-2018

Mooie camping met zeer slecht sanitair.

De plaatsen , direct aan de rivier zijn de moeite waard. Het sanitair is sterk verouderd en wordt slecht schoongemaakt.

• 1Staat v/h sanitair

• 4Fam van Dorsselaer30-07-2018

Nooit meer

Voor de 4e keer geweest voor één overnachting op weg terug naar huis. Paar dagen daarvoor gebeld om te reserveren, zeer vriendelijk aan de telefoon en bij aankomst ook aan de receptie. Onze kinderen gingen douchen en wat blijkt, koud water ( de tweede keer in 4 jaar) wat ook in de avond en de volgende ochtend nog net zo koud was. Ook de rest van het sanitair liet te wensen over, smerige wastafels en ook de afwas bakken lagen boordevol met ongedierte..bah!! De ochtend van vertrek wil ik mijn jongste zoon nog even naar de wc laten gaan, het is dan 8.15u. De chagrijnige schoonmaker ziet mij aankomen lopen en zegt zonder pardon "closed"..En hij gooit zo voor onze neus de schuifdeur dicht. Dit is voor veel mensen een doorreis camping waarin iedereen in de ochtend weer optijd vertrekt dan ga je niet om 8u een sanitair schoonmaken. Voor ons was dit écht de druppel en wij gaan nooit meer naar deze camping.

• 4Staat v/h sanitair

• 6jeanet meijer26-07-2018

we hebben de omgeving genoeg gezien. dus

de ligging is prachtig aan de Loire. mooie schaduwrijke plaatsen. wel soms overlast van andere gasten, er is ´s nachts geen controle. wel super aardige beheerder, toen wij problemen met de electra aansluiting hadden in de caravan zijn wij erg goed geholpen, Het probleem lag nl aan de leeftijd van de caravan. Toen ook nog de auto niet meer wilde starten, hebben we ook alle hulp gekregen. de schoonmaak kon zeker beter!

• 7Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

• 2017
    3Dorien Teeling23-08-2017

nooit meer

Receptie is dicht tussen 12 en 3 (2 uur staan wachten). Kleine, smoezelige camping met ronduit smerig sanitair. Te vies om aan te raken, laat staan te douchen zonder iets op te lopen. Kapotte spoelbakken, bergen vogelpoep, haren, schimmel en ondefinieerbare culturen in de voegen en op de tegels aan de wand en op de vloeren. Zeker geen voorbeeld voor een Flower camping! Heel jammer, want het ligt wel op een mooie plek aan de Loire.

• 6Kees en Claudia28-06-2017

Meer van verwacht

Omdat wij aan het rondtoeren zijn naar verschillende flower campings en tot nu toe zeer tevreden over waren hadden wij ook voor deze camping redelijk hoge verwachtingen. Sanitair is sterk verouderd , er staat een defecte wasmachine uit de tweede wereld oorlog en WiFi werkt nergens. Brood is pas per bestelling een dsg van te voren rond 9 uur op te halen bij de receptie dus vroege vogels hebben pech. Diezelfde receptie is overigens gesloten van 12 tot 3 dus als je net na twaalven arriveerd heb je vette pech en moet je uren wachten .

• 2Staat v/h sanitair

• Oude reviews

10Ingrid Storm16-09-2014

Fijne camping, handige tussenstop naar t zuiden

Rustig gelegen, de omgeving moet je even leren kennen om te waarderen, maar dan is er een gemeentelijk zwembad om de hoek, een auberge met heerlijk eten op 5 min. lopen, aardige behulpzame mensen, leuke kanovaart, wandelen met ezels. Ga niet met de auto naar Sancerre, neem de (huur)fiets door het natuurgebied naar Cosne Cours. Plekken zijn ruim, rustig want geen entertainment, vooral de soort tentcabines met houten vloer zijn geweldig met direct uitzicht op de Loire. Het enige minpunt is het weer, dat moet een beetje mee zitten, maar dat heb je overal in Noord-Frankrijk.

• 8Staat v/h sanitair
      • 10Eetgelegenheden

• 3mondeo12-09-2014

Wat hebben de mensen toch met dat Flowerlabel ?

De camping in St.Satur (Sancerre) heeft ronduit stinkend sanitair. Het koppeltje uitbaters is nauwelijks 30, maar doet of het dit werk al 50 jaar met tegenzin doet. Het is een geklooi om zich aan te melden, en een gedoe om weer weg te raken. Een oudere man werd door de uitbater uitgescholden omdat die onbewust iets deed wat Flowercampingbazen blijkbaar niet leuk vinden...Ze hebben Wi-Fi, ja...

• 2Staat v/h sanitair

• 8Laura15-08-2013

Heerlijke kindvriendelijke plek

Stacaravan met kind (5). Camping is klein, overzichtelijk en afgesloten. Enkele speeltoestellen. Mooi uitzicht over de Loire waar je in het rustige deel ook kunt spelen. Verder harde stroming. Goede afstand vanaf Nederland (Iets meer dan twee uur onder Parijs). Op en neer gereden naar Disney, op de terugweg 's avonds laat net iets te ver. Er waren meerdere kinderen, ook uit Nederland. 's Avonds rustig vanaf ongeveer 22 uur. Veel gasten die voor één of twee nachten komen, vooral fietsers die langs de Loire fietsen. Stacaravan is prima. Matrassen zijn schuimrubber. Zien er niet heel goed uit, maar slapen prima (beter dan kapotte boxspring). Kussens waren slecht, maar wij hadden eigen beddengoed en kussens mee = aanrader. Douche en toilet prima. Keukenblokje was keurig met voldoende spullen. Ook leuk overdekt buitenzitje. Ons huisje was voor zes, slaapbank in het leefgedeelte, dan is het wel erg krap. Kleine receptie, aardig personeel. Toiletgebouw redelijk schoon, niet perfect.

• 8Staat v/h sanitair
      • 8Eetgelegenheden

3 tips over Camping Les Portes de Sancerre

• Laura, 15-08-2013

Sancerre en wijngaarden. Ook in het dorp wijn te koop.

Zwembad (€ 2,50 p.p.) met badmeester (geen honden gezien). Heren moet strakke zwembroek aan, surfshort niet toegestaan ivm hygiëne.

Midgetgolf (€3,50 kind € 4,50 volwassen), 18 holes golfbaan met 6 oefenholes en tennisbanen op loopafstand.

Cosne

Kastelen in de omgeving

Shoppen bij outlet oostelijk van Parijs (bij Disney). Vallee Village

• nico, 22-09-2012

Kanoverhuur en fietsverhuur aan de overkant van de camping. Ook de Office de tourisme van Saint Satur en Sancerre verhuren fietsen, ook electrische. Midgetgolfbaan naast de camping met klein restaurant. Tennisbaan naast de camping en ook een golfbaan vlak in de buurt. voor wie een balletje wil slaan. Gemeentelijk Zwembad ook vlak in de buurt van de camping. De camping zelf heeft geen zwembad al wordt dat wel in een eerder beoordeling gesuggereerd, hetgeen dus onjuist is.

• Ingrid Storm, 16-09-2014

In het zwembad mag je niet met een boxershort en niet met opblaasbeesten. De snelweg A77 is in de zomer heel rustig, je steekt zo weer door naar Bourges en als je echt de periferique helemaal wil ontlopen rijd je 100 km om via Troyes en Reims.

0 vragen over Camping Les Portes de Sancerre

• SchaduwplaatsenAanwezig