Camping Municipal du Pré de l'Eglise

6.3Voldoende

Frankrijk, Centre, St. Rémy-sur-Avre (Eure et Loire)

6.3Voldoende

• 6.7Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

3 reviews over Camping Municipal du Pré de l'Eglise

• 4gertenmirna12-10-2016

Wat een tegenvaller! Kale bende

Volgens acsi moest het een geweldige camping zijn met een zwembad er naast en een binnen speeltuin. Niets van dat alles. Een kale camping met wat werkvolk en Engelsen. De volgende morgen direct weer vertrokken. Hoe kan iemand die deze camping beoordeeld nu zo'n verhaal opschrijven. Acsi is gewoon een bedrijf wat aan 2 kanten geld pakt en overal een mooi verhaal neerzet.

• 5Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 7Klomp30-08-2009

Knus

Knus campinkje, met oud maar schoon sanitair en ruime afgebakende staanplaatsen! Mooi overdekte afwasgelegenheid. Maar de camping ligt tussen een sport en fabriekshal, wat minder leuk aandoet. Verder wel netjes.

• 8Staat v/h sanitair

0 tips over Camping Municipal du Pré de l'Eglise