Camping Municipal du Pré de l'Eglise

2 reviews over Camping Municipal du Pré de l'Eglise in het Nederlands

Wat een tegenvaller! Kale bende

gertenmirna
12-10-2016

Volgens acsi moest het een geweldige camping zijn met een zwembad er naast en een binnen speeltuin. Niets van dat alles. Een kale camping met wat werkvolk en Engelsen. De volgende morgen direct weer vertrokken. Hoe kan iemand die deze camping beoordeeld nu zo'n verhaal opschrijven. Acsi is gewoon een bedrijf wat aan 2 kanten geld pakt en overal een mooi verhaal neerzet.

Knus

Klomp
30-8-2009

Knus campinkje, met oud maar schoon sanitair en ruime afgebakende staanplaatsen! Mooi overdekte afwasgelegenheid. Maar de camping ligt tussen een sport en fabriekshal, wat minder leuk aandoet.

Verder wel netjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal du Pré de l'Eglise in St. Rémy-sur-Avre (Eure et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal du Pré de l'Eglise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.