Camping Municipal de Fougères

8.8Fantastisch

Frankrijk, Centre, St. Plantaire (Indre)

8.8Fantastisch

8 reviews over Camping Municipal de Fougères

• 2018
    9Sophie06-07-2018

Aanrader

Voor de zoveelste keer terug op de stadscamping van Fougeres. Vorige keer teleurgesteld vanwege het slechte sanitair. Nu blij verrast door een gerenoveerd sanitairgebouw. Het wordt superschoon gehouden. De receptie wordt nu bezet door een heel vriendelijke gastvrouw. Let wel op, want de camping is gesloten van 12.00 tot 17.00 uur. Maar als de receptioniste aanwezig is, wordt je wel geholpen.

• 10Staat v/h sanitair

• Oude reviews

7Bob Manon en Djodi25-08-2012

Leuke Franse Camping aan rivier!

Goede ervaring op deze camping, zeer behulpzaam vriendelijk personeel, goed sanitair, klein zwembad met badmeester. Leuk voor watersporters, je kan er een kano of kajak huren. Wij vonden het een goede prijs kwaliteit verhouding. Omdat er geen nederlandse kindjes waren zijn we weer vertrokken, maar anders prima Camping. Omgeving is mooi maar weinig te doen verder, behalve dan watersporten.Goede Restaurants misten we wel! Veel vaste standplaatsen.

• 6Eetgelegenheden

• 8Johan07-10-2010

Mooie camping ,mooie omgeving rust

Terrassen Camping aan het meer van Eguzon (Chambon) Agezet gebied om in het meer te zwemmen. Ook eigen zwembad. Aan de oever alleen vaste plaatsen. Meer heeft stenen ondergrond. Winkelen op 10 km.

• 8Eetgelegenheden

• 8Johan van Doorn19-08-2010

Terrassen camping, mooie omgeving. Rust.

Terrassencamping aan meer van Eguzon, aan het water vaste plaatsen. Afgebakend zwem gedeelte, stenen bodem (waterschoenen), daarbuiten waterskiërs. Canoen vanaf de camping te huren. Wandel routes in de buurt fietsen is goed te doen. Winkels op 10km in Eguzon. Eetgelegenheden op loop afstand, aan de "boulevard". Mooie omgeving.

• 6Eetgelegenheden

• 8sasenco24-07-2009

leuke camping aan een mooi meer

Zwembad en 3 speelplaatsjes. Er is ook animatie maar in het frans. Sanitair is schoon, geen wc papier. In eguzon is er een supermarkt(10min) aan het strand twee restaurants en op de camping een bakkertje en een slager(ziet er niet echt aantrekkelijk uit) Verder in de omgeving weinig te beleven, al is argenton sur creuse wel aardig(30min.) Met mooi weer en voor watersport is het geweldig.

• 7Staat v/h sanitair

• 8sasenco24-07-2009

leuke camping voor 1 week

Leuke camping aan een mooi meer. Zwembad en 3 speelveldjes. Sanitair is schoon. 2 restaurantjes aan de "boulevard" in Eguzon is een grotere super markt(10min.)Argenton s creuse is ook wel aardig. verder weinig in de buurt. Voor watersporters super.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Jan30-07-2007

Leuke camping als je van watersport houd, kom er al 3 jaar enkele dagen op de terug weg van onze vakantie in Spanje. dit jaar gaan we voor het eerst onze vakantie daar houden +- 12 dagen

Familie

• 8L. Gossen19-01-2005

zeerleuke camping erg schoon. Wij hebben ons altijd erg vermaakt aan het grote stuwmeer. Aan de overkant zijn bootjes te huur enje kan dan een hele dag heerlijk varen en van de rust en het mooie landschap genieten.

Anders

0 tips over Camping Municipal de Fougères