Reviews over St. Pierre des Corps

Voor 1 nacht een best aanvaardbaar niveau

Jaap,
    21-9-2011

Hotel Le Skippy ligt in St. Pierre des Corps, een voorstadje van Tours langs autoroute A10 en de Loire. Van de drukke weg voor het hotel en het spoorwegemplacement vlakbij heb je in het hotel nagenoeg geen last. Le Scippy is een gedateerd hotel. De kamers zien er echter prima uit en de (zachte)bedden slapen goed. Ook het sanitair is oud maar goed onderhouden. De douchruimte van onze kamer was erg klein. Een klein beetje pompeus persoon kan niet of nauwelijks in de douchcabine. In de omgeving is weinig vertier. Geen terrasjes, winkels enz. Het eten (ontbijt en diner) in het hotel is prima en de drankjes zijn betaalbaar. Voor ons geen hotel om lang te verblijven maar 1 nacht best te doen.