7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Orléans Charbonnière voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Novotel Orléans Charbonnière in het Nederlands

Prima hotel voor overnachting op doorreis

Vakantie
18-8-2018

Prima hotel voor overnachting naar vakantie adres. Kinderen mochten knuffeltje uitzoeken bij inchecken en speelplaatsen met springkasteel. Wij vonden de drankjes aan de bar echt veel te duur. Familiekamer niet heel ruim en slechts twee handdoeken neergelegd voor 4 personen. Eten bij de Italiaan om de hoek was prima. Borg moeten betalen bij aankomst die later verrekend wordt.

Wat een heerlijke avond onderweg naar huis

Lara
16-8-2017

Op een vrijdagavond onderweg van 3 weken kamperen kwamen we hier rond 17.00 aan. Het was een mooie avond en aan het prachtige zwembad kwam een DJ zijn set opbouwen en draaide een avond (niet heel laat hoor) de leukste zomerhits aan elkaar. Bij het zwembad ook een terras waar we lekker hebben gegeten (cheeseburger was top), maar er was zelfs een apart BBQ menu speciaal voor die dag. Misschien geluk, maar het was een topavond. Veel nederlanders die dag, maar ook fransen en duitser. Alle kinderen speelden gezellig buiten.

Mooi hotel, slecht restaurant

Familie
8-8-2017

Op doorreis van zuid frankrijk naar huis, gezin met2 jonge kinderen mooie ruime kamers goede bedden. Zwembad lekker en mooi, tuin/speeltuin werd gerenoveerd. Restaurant zeer slechte, trage bediening, bonnen raakten kwijt, verwarring onder het personeel, sfeer niet prettig. Eten ook matig. Tip: in de buurt van het hotel zit een ander restaurantje, zagen we bij het wegrijden

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Prima voor een overnachting

sgolbach
24-7-2014

Wij hebben dit hotel geboekt op doorreis naar het zuiden en daarvoor was het prima. Kamers eenvoudig, maar netjes. Ligging is prima, groot parkeerterrein. Er is een klein zwembad, klein speeltuintje en een groot grasveld om een balletje te trappen. Prijzen in de bar zijn aan de hoge kant en het ontbijt was duur, maar prima. Naast het hotel zit een pizzeria, waar we heerlijk hebben gegeten.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Prima overnachtingshotel, wel buiten de deur eten

Fred
16-9-2012

Prima plek om te overnachten op weg naar het Zuiden. Goed bereikbaar. Makkelijk parkeren. Personeel is vriendelijk. Kinderen kunnen zich even flink uitleven in de grote speeltuin en eventueel het zwembad. Kamers zijn niet bijzonder maar prima voor het geld wat je er aan uitgeeft. Ontbijt is niet norm uitgebreid maar voor ons voldoende. We zijn hier meerdere keren geweest en dit jaar op de heenreis zijn we er gaan eten met de opmerking: "Die kok van vorig jaar hebben ze vast wel ontslagen". Helaas bleek dit niet het geval.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Prima pitstop!

simone-en-rutger
29-7-2012

Op weg naar het zuiden is dit hotel een prima pitstop. Goed aan te rijden, zéér vriendelijk personeel, uitstekend eten, goede service en voldoende vertier (spelcomputer, zwembad, groot schaakspel, ligweide) voor de kids. Alleen de drankjes op het terras zijn aan de prijs. Maar daar kun je rekening mee houden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kamers redelijk, eten dramatisch slecht

Volwin
1-9-2010

Wij hebben hier een nacht doorgebracht als tussenstop. Als je een hotelkamer boekt om deze reden en besluit om wat meer te betalen dan bij een F1 hotel (namelijk €90,-- voor een kamer), verwacht je ook een prettig hotel te boeken. Dit viel in ons geval wat tegen. De kamer was redelijk, schoon en goede bedden, inrichting zeer basic. Het eten in het restaurant was uitermate slecht. Droge vis, koude frites etc. etc. en al met al niet goedkoop. Ook het ontbijt was van slechte kwaliteit en zeer summier. Het brood was koud en er was nauwelijks iets te kiezen.

Al met al zou ik dit hotel aan niemand aanbevelen, ook niet voor 1 nacht....

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel

R.Minnaard
21-3-2010

Wij hadden en junior sweet heel goed verzorgt met koffie op de kamer zoveel je wilt. Met badjas en slippers eten vond ik zelf wat minder.Personeel zijn netjes en beleeft

Gereisd Met partner in januari 2010
2008

Op doorreis naar Clermont Ferrand overnacht in dit hotel

edwin
13-2-2008

Op doorreis naar Clermont Ferrand overnacht in dit hotel in een buitenwijkje van Orleans. Kwaliteit e.d. prima, echter ligging wat saai. Er liggen wel wat restaurantjes in de buurt en op loopafstand is een grote pizzeria. Verder geen op of aanmerkingen, gewoon goed maar meer ook niet.

Gereisd Familie in juni 2006

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Orléans Charbonnière in St. Jean-de-Braye, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Orléans Charbonnière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.