Camping L'Oree du Bois

3 reviews over Camping L'Oree du Bois in het Nederlands

eenvoudige camping, verouderd sanitair

Dewulf
1-8-2017

We vonden deze camping aangegeven op bord naast Nationale weg, je kan zelf je plaats kiezen, plaats zat, 's avonds komt de vriendelijke mevrouw dan afrekenen, verouderd maar redelijk proper sanitair, anders mooie eenvoudige camping tussen de bomen, stil en rustig, ideaal om uit te rusten na een lange autorit.

Oude reviews (archief)

Camping is een beetje verwaarloosd

hoppieh
30-9-2016

Bij gebrek aan een alternatief toch maar weer overnacht op deze camping. Gelukkig was het sanitair schoner dan het vorig jaar. Maar verder is het jammer dat er zo weinig aan deze camping wordt gedaan. want je staat er verder rustig. Je kan bij aankomst gaan staan waar je wilt. Het terrein is vlak dus afkoppelen hoeft niet. De eigenaar komt ps in de avond afrekenen.

Verwaarloosde camping

hoppieh
19-7-2015

De camping oogt vriendelijk maar is duidelijk verwaarloosd. Het sanitair is verouderd en wordt zeker niet regelmatig schoongehouden. Het is dat een aantal douches en wasbakken regelmatig worden gebruikt door een aantal vaste bewoners en daardoor nog redelijk bruikbaar waren. Als het even kan zoeken wij de volgende keer een andere camping voor de doorreis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Oree du Bois in St. Hilaire les Andrésis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Oree du Bois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Oree du Bois scoort een 5 uit 10 op basis van 4 reviews.