Hotel Manoir Bel Air

4 reviews over Hotel Manoir Bel Air in het Nederlands

Erg onvriendelijke ontvangst

F N Boer,
19-5-2017

Mooie ligging,personeel prima,lekker eten. Waren hier tijdens fietstocht. Bij aankomsr,doornat door regen,geen enkele reaktie van eugenaresse/receptioniste.Geen begroeting. Hebben ons nog nooit zo onwelkom gevoeld. Nooit weer,hoewel de rest prima was.

Gereisd met partner in mei 2017

Superbe !

P Age
27-10-2012

Hotel & Restaurant Manoir Bel Air is een prachtige plek om te logeren. Het hotel is ietwat oubollig, maar de locatie is prachtig. Zelfs alles de regen met bakken uit de hemel komt, als toen wij er waren, is het er goed toeven. Vergeet niet bij reservering óók te bespreken voor het restaurant. Aan de keuken van dit restaurant kan menig sterrenrestaurant in Nederland nog een puntje zuigen. Formidable.

Gereisd met partner in oktober 2012

Het eten is zeer goed, de rekening erg hoog. In het dorp is verder geen alternatief. Het personeel spreekt alleen frans en laat duidelijk blijken dat niet frans sprekenden niet gewenst worden. De kaart voor tussendoortjes en een drankje voor op het terras is zeer sumier.

Gereisd met partner in Sun Jul 11 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Romantisch ! Heerlijk eten !

pien
3-12-2009

Wij kwamen hier terecht tijdens een georganiseerde fietsvakantie. Alle voorgaande hotels waren redelijk. Maar dit was een topper.

Gereisd met vrienden in Thu Dec 03 2009 19:34:29 GMT+0000 (UTC)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Manoir Bel Air in St. Dyé sur Loire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Manoir Bel Air zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.