Camping Tours Val de Loire

• Onvoldoende: 1 - 5

Sanitair , te weinig wc , koud afwaswater,

J. Miggels
28-6-2018

Schoonmaakpersoneel groet niet , sanitair waardeloos. Verder mooie plekken, mooie ligging

Wc slecht, is ernstig aan vernieuwing en schoonmaak toe

Helaas zijn wij na 1 nacht vertrokken omdat we erg agressief bejegend werden door een medekampeerster. Erg jammer maar we voelden ons niet veilig.

Fijne dagen

Hans
2-4-2018

Een prettige camping. We waren in het vroege voorseizoen en merkbaar is dat men nog aan het opstarten was. Vriendelijk personeel.

Prima sanitair. Ruime plek. Goede wifi

Wij waren hier 9 februari

F
14-2-2018

Wij waren hier 9 februari. De enige gasten. Heel behulpzame receptie

Prima

Heinrich Lübbers
2-12-2017

Het is een bijzonder mooie camping , de ontvangst was hartelijk , we waren op doorreis naar huis en bleven een nacht maar komen zeker terug voor een langere periode in 2018

Maar 1 nacht gestaan

NcS
29-11-2017

Maar 1 nacht gestaan. Er stonden maar twee anderen, dus erg leeg. Geen brood te verkrijgen. Geen zeep bij wc. Middagsluiting wel erg lang, want je kunt niet door de slagboom om alvast je camper te plaatsen. Daarom zijn we op de heenweg, toen we om 14:00 u aankwamen maar weggegaan en doorgereden.

Prima camping

Roel-Jaco
9-10-2017

Camping gebruikt om te overnachten. Niet ver van de snelweg. Verharde plaatsen voor caravan / camper.

Sanitair eenvoudig maar schoon. Gratis WiFi maar toen wij er waren maakte de laptop geen verbinding i.v.m. onveilige WiFi.

Mooie camping,prima te doen in het na seizoen.

Gonny Heikens-van der Molen
10-10-2016

Prima camping met keurig Sanitair.Mooi verharde plekken voor de Camper. Goede fietsmogelijkheden, nabij Tours. Vriendelijk ontvangst. Sanitair werd elke morgen schoon gemaakt. Direct aan de fietsroute.

Vreselijk vieze camping

Sandra
31-7-2016

Camping dichtbij Tours . Valt onder de Camp Only organisatie. Vriendelijke ontvangst maar dat is alles. Aantal sterren absoluut niet waard. Sanitair ontzettend vies, toiletten worden nauwelijks schoongemaakt. Voor dit alles moesten we ook nog de hoofdprijs betalen, €45 voor 1 nacht viezigheid....links laten liggen deze camping!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tours Val de Loire in St. Avertin (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tours Val de Loire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Tours Val de Loire scoort een 7.49 uit 10 op basis van 66 reviews.