Camping Tours Val de Loire

18 reviews over Camping Tours Val de Loire in het Nederlands

Dichtbij Tours

Henk
25-8-2018

5 kilometer van centrum Tours. Is dus eventueel te lopen. Prachtig aangelegde camping. Ruime plaatsen met voldoende schaduw en goed vlak. Op stille dagen wel veel wilde konijnen op de velden. Sanitairgebouw ziet er vrij nieuw uit, maar binnen blijken vooral de wc's flink verouderd. Douches erg heet! Wifi over de hele camping gratis, met goede sterkte. Laat je niet afleiden door de vreemde schuur op de foto in de campingboekjes. Dat blijkt namelijk een hypermoderne receptie en bar. Prima camping voor wie Tours wil bezoeken en kastelen wil bekijken. Geen restaurant op de camping. Wel een frietkot met slechte frites.

Sanitair onvoldoende schoon en slecht verlicht.

Receptie beperkt beschikbaar.

Locatie en omgeving prima.

prima camping voor doorreis

Eric
15-8-2018

luidruchtige groep mensen op camping was storend in de avond. Toiletten waren oud en smoezelig. Prima douches en locatie dicht bij centrum en doorgaande weg is prima.

prima camping voor een paar dagen

Derk Jan
14-8-2018

prima camping voor een paar dagen. Alleen de w.c. waren slecht.

stond bij dat er een zwembad en een speeltuin waren, niet kunnen vinden.

Matig sanitair, verder prima

Willem
13-8-2018

Matig sanitair, verder prima. Goede plek om Tours te bezoeken.

Toilet en doucheruimte kunnen wel een goede en opfris

Antonius
7-8-2018

Toilet en doucheruimte kunnen wel een goede schoonmaakbeurt en opfris beurt gebruiken

Nette camping

Richard
28-7-2018

nette camping mooie grote plekken wc wat minder douche goed

Sanitair , te weinig wc , koud afwaswater,

J. Miggels
28-6-2018

Schoonmaakpersoneel groet niet , sanitair waardeloos. Verder mooie plekken, mooie ligging

Wc slecht, is ernstig aan vernieuwing en schoonmaak toe

W
13-6-2018

Wc slecht, is ernstig aan vernieuwing en schoonmaak toe

Helaas zijn wij na 1 nacht vertrokken omdat we erg agressief bejegend werden door een medekampeerster. Erg jammer maar we voelden ons niet veilig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tours Val de Loire in St. Avertin (Indre et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tours Val de Loire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.