Camping l'Arada Parc

Camping l'Arada Parc
8,3

5 tips over Camping l'Arada Parc

roeljan.iris, 4-9-2016

Blois, kathedraal Tours, Chateau de Villandry, Chateau de Chambord (en vele andere kastelen).

Let op: Chateau Azzey le Rideau stond grotendeels in de steigers. Check dit vooraf. Dan beter iets anders gaan doen.

DanielleMelet, 23-8-2014

De camping is zeer kindvriendelijk en er wordt volop gespeeld, maar voor tieners die een uitgebreide animatie en disco zoeken is deze camping ongeschikt.

Er worden verschillende activiteiten georganiseerd zoals bezoek aan een geitenboerderij, filmavond, zanger, thema-etentjes en er is dagelijks Een (Franse) kinderclub

Reebeen, 16-8-2014
Gratis wifi of zorgen dat je kunt in- en uitloggen i.p.v. per 12, 24 uur of per week.

bridgetvh, 18-7-2013

Barbecue is te huur/te leen heb ik gezien?

Klein winkeltje bij de receptie, ook met streekproducten.

Moeilijk netwerk te vinden met je mobiele telefoon, meestal geen bereik.

Internet voor 2 euro per dag werkt prima, ook voor af en toe een dag (24 uur) te koop.

Voor mindervaliden een aangepast huisje te huur, en in het zwembad een lift (stoel) om het water in en uit te kunnen!

Raemdonck, 5-7-2013
Ideale uitvalsbasis om de Loirestreek te ontdekken.