Vakantiepark
7,5

• Onderkomen8,2
  • Activiteiten6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Village Huttopia Senonches voor je op een rij gezet:

17 reviews over Vakantiepark Village Huttopia Senonches in het Nederlands

Concept is leuk, maar uitvoering kan beter.

G Nagelsmith
31-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Wij zaten in een Cahutte, wat wij een leuke beleving vonden. Samen slapen onder een tentdoek en een lekker groot terras. De WC was echter kapot ( hij lekte, waardoor het stonk)wat we de eerste dag hadden aangegeven . Er is echter nooit iemand naar komen kijken. De omgeving is geen aanrader. Zelden zo’n oninspirerend desolaat gebied gezien in Frankrijk. Er zaten vooral heel veel gezinnen met hele jonge kinderen, die (ook ‘s nachts) veel aan ‘t huilen waren.

The campsite managers, Responsable Réservation, 19-11-2018

Hello, We thank you for sharing your opinion after your stay on our site. Indeed, the Cahutte is a very pleasant rental to share with family. We are sorry for the inconvenience caused. The Guides desk next to the reception allows you to have all the information on the region and tourist points. We remain at your disposal if you want to exchange. Regards,

Mooie, rustige camping

Fam. Joosten
25-8-2017
  • Activiteiten8

We hadden een Cabane (nr.18) gehuurd voor 12 dagen en deze was vrij nieuw. Meer dan genoeg ruimte voor 4 personen (kinderen van 3 en 5), vooral met het relaxte buitengedeelte met 2 relaxstoelen, picknicktafel en een buitenbarbeque. Wat zeer fijn is aan deze camping is dat het autovrij is. Je mag je spullen niet eens bij de accomodatie neerzetten, maar dat hebben ze slim opgelost door meerdere bolderwagens bij de parkeerplaats te zetten. Maar de kinderen kunnen dus gerust de hele camping rondlopen/fietsen zonder dat ze moeten opletten voor auto's. De zwembaden waren simpel maar goed. Er is een buitenzwembad en een binnenzwembad (zwembad met koepel erover heen). Wat wij fijn vonden is dat er geen kinderdisco was, maar meer dan genoeg entertainment waar je jezelf voor in kan schrijven, zoals paardrijden, boogschieten, kleien, boomklimmen en op het meertje kun je een bootje pakken wanneer je wilt. Tijdens ons verblijf was het niet al te best weer en dan merk je dat er niet heel veel te doen is in de omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017
The Campsite Team, Responsable Réservation, 14-9-2017

Dear camper, It’s a real pleasure to learn that you spent a good stay in our site. All the animation team is really happy to read all your comments about the activities offered on site. About the area, I ‘m quite sure that if you come back we going to surprise you with a lot of advice about what you can do in the area when you’ve got a rainy weather ! Hope to see you again on our site, Best regards,

Erg mooi opgezette camping in het bos

pvdz
17-8-2017
  • Activiteiten8

Wij hadden een Canadienne tent gehuurd voor 3 nachten. Deze was echt helemaal oké en zo goed als nieuw. Op de buitenkeuken was het erg leuk om 's avonds te koken terwijl de kinderen op de picknick tafel voor de tenten zitten. Wil je niet koken dan zijn de pizza's op de camping echt een aanrader! Het zwembad was op een warme dag prima en de kinderen (5 en 7 jaar) hebben zich er de hele dag in vermaakt. Denk dat het een prima camping is voor kinderen tot een jaar of 12. Er mogen geen auto's op de camping komen en dat is geweldig als je met jonge kinderen kampeert. Er liggen een aantal roeibootjes waar je gratis van gebruik mag maken om even het meertje op te gaan. De Canadienne tent staan aan de rand van het meertje onder de bomen. Je hebt niet veel zon op de plek maar op een warme dag is dat juist fijn. De Cahutten staan iets verder van het meertje en staan wel in de zon. Je kunt per dag boeken dus het was voor ons een ideale camping als tussenstop naar het zuiden. Als we weer naar het zuiden van Frankrijk gaan pakken we zeker weer even een paar dagen mee op Huttopia Senonches!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017
The Campsite Team, Responsable Réservation, 14-9-2017

Dear Camper! Thanks a lot for your post about our site! We promise to keep our pizza receipt for your come back in Senonches next year! Best regards,

D-reizen

Mooi gelegen in het bos, echt een aanrader!

R. Bakker
27-8-2016

Wij verbleven met onze kinderen van 3 en 5 in een Cahutte. Dit was al een heel avontuur voor ze, met de steile trap omhoog om daar onder de tentdoeken te slapen. Het slapen in het bos onder de tentdoeken was heerlijk. de nachten waren best fris maar de dekbedden hielden ons goed warm. Ook de houtkachel hebben we in de avonden aangedaan. Op het terrein van de camping staan diverse plekken waar je hout voor de houtkachel kunt pakken. De Cahuttes liggen in het bos waardoor je echt het gevoel hebt midden in de natuur te verblijven. Heel fijn is dat de auto's niet bij de tenten kunnen komen (er zijn bolderkarren aanwezig voor je spullen). Ce Canedienne tenten liggen bijna allemaal wel in de schaduw, dit zou ik persoonlijk niet zo prettig vinden, zeker niet op de koelere dagen. Wij hoefden geen borg te betalen en de dames bij de receptie waren zeer vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Lekker ontspannen in een mooie omgeving

Maurits
22-8-2016

Het gaat er allemaal relaxed aan toe. Je kan zo een bootje pakken om een stukje te gaan peddelen op het meertje en er staat een grote kist waar je ballen, tafeltennis- of badminton spullen uit kunt pakken. Tafelvoetbal is ook gratis. Bij mooi weer is het zwembad erg fijn! Op het terrein staan her en der gemeenschappelijke barbecues waar je op een paar houtblokken kunt barbecuen. Het eten in het restaurant viel mij tegen. Droge steak hachee,donkere met vet doordrenkte friet en de pizza was vrij amateuristisch. Dagelijks van 10 tot 12 was er Kids club voor 5-12 jarigen . Mijn zoontje van 8 is best verlegen, maar hij wilde eigenlijk geen dag missen. Het dorp Senonches is goed voor boodschappen en er zijn wat eettentjes maar er is verder weinig te beleven. De omgeving is goed om wandelingen te maken en voor culturele uitstapjes. Maar voor jonge kinderen hebben wij niks leuks kunnen vinden. Ik had geboekt via de site van Huttopia. Geen borg hoeven betalen en ook geen bijkomende kosten.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige camping midden in het bos

Evelien
31-7-2016

Heerlijke camping, zeer ruim van opzet. Grootste deel van de ruime plekken in het bos. Zowel voor eigen materiaal als huuraccommodaties. Tenten/half-tent-half-blokhut/blokhutten te huren. Per 2 dagen, dus geen verplichte week. Zeer aan te raden!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Wat een vreselijk personeel op een mooie camping!

A de Graaf
1-2-2015

Een reservering voor dezelfde dag maken bleek onmogelijk zonder van te voren alle creditcardgegevens (inclusief cvc code!) af te staan. Dat wilde ik niet en dus zijn we er op de bonnefooi heengereden en het hele campingveld bleek leeg te staan. Maar dat maakte het ook weer geweldig, zo'n groot leeg veld. Totdat we moesten afrekenen, toen bleek men vergeten te zijn ons 'iets' in rekening te brengen zodat ik uiteindelijk 200 euro meer moest betalen dan van te voren gecommuniceerd. Toen ik daartegen in bezwaar kwam begon de manager te schreeuwen, werd onze stroom afgesloten en moesten we de camping verlaten. Met drie kleine kinderen, aan het einde van de dag werden we dus de camping afgebonjourd omdat het personeel een foutje op de rekening wilde rechtzetten. Heb om dat te voorkomen de hogere rekening betaald maar ben wel woedend op de omgangsvormen van het personeel. Lees in andere reviews ook over slecht personeel op andere Huttopia's dus ik heb vraagtekens over het aannamebeleid

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Heerlijk rustig, aardige mensen

Jose
12-8-2014

Ik vond het zwembad heel leuk, zit geen chloor in en wordt gefilterd met behulp van planten. Niet alleen de mensen van de camping waren aardig, ook de andere gasten. Het was helemaal niet druk toen ik er was, dat maakte het extra lekker.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Super vakantie!

Roald Stomp
10-8-2014

Deze camping is prachtig gelegen in de bossen maar ook vlakbij het dorp. Je waant je ergens in Noord Amerika. Het vriendelijke en jonge personeel spreekt goed Engels indien je het Frans niet goed machtig bent. Het restaurant is prima en bied genoeg voor een campingrestaurant. De accomodaties zijn uitstekend. Enige minpunt vond ik de afwasgelegenheden. De plekken die daarvoor bestemd zjin bieden alleen koud water. De plekken met heet water hebben weer geen ruimte om je afwas neer te zetten. Maar al met al heerlijke vakantie gehad dus zeker een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

De plank misgesalagen

Edwin Klein
14-7-2014

Huttopia wil blijkbaar graag tegelijkertijd een natuurcamping-uitstraling combineren met heel hip zijn. Dat werkt dus niet. Leuke omgeving met slechte plekken (als je een vlak stuk van meer dan een vierkante meter kan vinden in het bosachtige terrein ben je spekkoper) waar een beetje regen juist naar de pitch-plekken stroomt. Er wordt niet gemaaid, het personeel is niet geinteresseerd in het terrein. Het personeel was erg vriendelijk en de kinderen kregen veel aandacht (er waren dan ook weinig gasten), maar verder dan vriendelijk zijn kwam het niet. Zelf maar de tafel afgeruimd en schoongemaakt na het eten omdat we nog even wilden blijven zitten om de halve finale voetbal te kijken in het restaurant. (menukaart is een paar pizza's en friet) Voor de prijs die wij betaalden hadden we veel meer verwacht, en op andere campings ook regelmatig gekregen. Erg duur.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Vakantiepark info

• Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Village Huttopia Senonches in Senonches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Village Huttopia Senonches zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.