Géén boekingskosten
FrankrijkCentreSazerayVakantiehuizen SazerayVakantiehuis Domaine Pouzoult gite l'Escalier

Vakantiehuis Domaine Pouzoult gite l'Escalier

FrankrijkCentreSazeray

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Domaine Pouzoult gite l'Escalier voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 16 reviews

9.8FenomenaalScore uit 16 reviews
  • 9.9Ruimte

Vakantiehuis info

16 Reviews over Domaine Pouzoult gite l'Escalier

• 10Erik en Caren24-07-2022

Rustgevende omgeving

2 heerlijke weken bij Ton en Jeannine gehad. De gite is zeer compleet en mooi ingericht. Het eten en het ontbijt is de moeite waard en Ton maakt er altijd weer iets lekkers van. De omgeving is prachtig en rustgevend en nog niet door toeristen ontdekt, maar Jeannine heeft veel praktische tips van mooie plekjes of activiteiten. Daarna is het heerlijk terugkomen en relaxen in de prachtige tuin.

• 10Arjan17-12-2021

Een fantastisch verblijf op een geweldige plek

Jeannine en Ton,

ons verblijf op Domaine Pouzoult was genieten van een fantastische plek, genieten van rust en stilte, genieten van rustige dorpjes, stille wegen en een fraai landschap, genieten van een tikkende boomklever, een mauwende buizerd en de roep van de nachtuil, genieten van een heerlijk wandel- en fietsgebied en Genieten van een prima keuken.

Hartelijk dank voor jullie Gastvrijheid.

Merci bien!

• 9Tom31-10-2021

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Een hele rustige en klassieke franse omgeving waar je lekker tot rust kan komen. Heel erg gastvrije eigenaars en top service als het aankwam op de kleine dingetjes. Beide gites zijn heel mooi in franse stijl gerenoveerd zonder dat het afbreuk doet aan hedendaagse gemakken. Al met al een mooie locatie waar we zeker nog een keer terug komen.

• 10Anouk24-08-2021

Een prachtige plek in een prachtige streek

Mijn eerste kennismaking met Jeannine en Ton, Domaine Pouzoult, de streek en met Het Franse Pad waren uitstekend. Een prachtige gîte, met smaak ingericht, een tuin om heerlijk in te ontspannen, een heerlijk diner en een uitgebreid ontbijt en bovenal: een gastvrouw en -heer die er alles aan hebben gedaan om op een ontspannen maar zeer gastvrije manier mijn fietsavontuur met Het Franse Pad te laten beginnen. Eén nacht was te weinig, ik kom zeker terug!

• 10Henny10-08-2021

fantastisch verblijf

Een prachtige gite voorzien van alle gemakken op een mooie plek in de streek de Berry. Ton en Jeanine zijn zeer gastvrij en zorgen voor een heerlijke tijd waarin je kunt ontspannen, wandelen in de mooie streek, leuke stadjes bezoeken en nog veel meer.Er is een mooie rustige tuin bij waar je heerlijk kunt zitten om een glaasje wijn te drinken te eten of een boek lezen. Wij komen zeker terug.

• 10Gitta10-08-2021

Het was fantastisch, we hebben genoten.

Een heerlijke rustige plek om te verblijven. Hebben 1 week Gite orange gehuurd. Een net gerenoveerde prachtige gite. Zeer smaakvol ingericht en er hangt een hele fijne sfeer. Er is een mooie veranda bij en tuin waar je kunt genieten. Service staat er hoog in het vaandel. Ton en Jeanine maken je verblijf tot een fantastische ervaring. Je kunt er een ontbijt en diner krijgen ook deze zijn goed verzorgd en lekker.De omgeving is erg mooi, fijn om te wandelen maar ook cultuur te snuiven met leuke stadjes.

• 10Wiesje Miedema02-08-2021

Super!

Perfecte plaats voor rustzoekers. Heerlijk om in de enorme tuin zitten met een glaasje wijn of om te wandelen in de omgeving. Sympathieke en zorgzame hosts. Kortom een aanrader!

• 10Marcel en Ingrid14-09-2020

Luxe en gastvrijheid in een rustige streek.

De zoektocht naar een verblijf in een ons onbekende streek hield op bij het vinden van de site van Domaine Pouzoult. Ton en Jeannine hebben in korte tijd iets neergezet wat respect afdwingt. De omgeving is -gelukkig- niet echt toeristisch te noemen, maar voor de enkele dagen dat wij er waren is er ruimschoots voldoende vermaak. Tip: bistro l’Escargot in La Chatre! Ook een plat du jour bij de gastheer en -vrouw is aan te bevelen als je van een goed maal en een goed gesprek houdt. Al met al een verblijf waar wij met plezier op terugkijken!

• 10Marieke Storm30-08-2020

Prachtige gite om heerlijk te relaxen

Een heerlijk eigen terras met een heel mooi ingerichte gite. Werkelijk aan alles is gedacht. Lekker ontspannen in een rustige omgeving. Wij hebben in de omgeving o.a. gegolfd en gewandeld.

Domaine Pouzoult, Ton en Jeannine, Eigenaar, 13-09-2020

Dank je wel Marieke voor je fijne woorden. Hopelijk zien we elkaar hier nog eens terug!

• 10Pim Kamp14-08-2020

Paradijselijk!

Een fantastische gite met een mooi terras en een prachtig bijbehorend veld. Een werkelijk prachtige ruimte met mooie vide en een prima slaapplek en fantastische douche en keuken. Mooi gebruik gemaakt van de originele details van het gebouw. Je kunt er zwemmen in de buurt, een prachtige wandeling vanuit de gite, historische stadjes en bijvoorbeeld de burcht van Sarzay is uniek in zijn soort. Ton en Jeannine zijn geweldige gastheer en gastvrouw, je bent er welkom.
    Een echte aanrader!!

Vakantiehuis Domaine Pouzoult gite l'Escalier info