8,1

We hebben een aantal aanbieders voor de la Confluence voor je op een rij gezet:

3 reviews over Camping de la Confluence in het Nederlands

Te weing personeel en geen animatie slechte hygiene en nauwelijks bijhouden van het groen. Toiletten zijn goed maar er vies weinig schoonmaken

Gereisd anders in september 2017

Prima voor enkele dagen.

fam van Orsouw
13-8-2016

Stonden hier in aug 2016 om van hier uit langs de Loire te fietsen.Dat viel enigszins tegen. Het fietstraject is weliswaar wel goed maar de Loire wordt heel vaak aan het oog ontrokken door bossage.Het gedeelte tuusen Saumur en Angers is wat dat betreft mooier.Camping ligt aan de Cher waar je kunt vissen en zwemmen . Dorpje is gezellig.Behulpzame beheerder, sanitair wat weinig en verouderd.

Gereisd met partner in augustus 2016

Fijne municipal voor rustzoekers.

M. Vooijs
26-8-2012

Leuk terreintje met door hoge heggen afgeschermde, ruime plaatsen. Ligt direct aan de rivier en vlak naast het dorpje Savonnieres, waar je in 5 minuten naar toe loopt. Er komen veel passanten, vooral op de fiets maar ook met kano. Het pad van de Loire à Vélo loopt direct langs de camping. Voor de trekkers is er bij het sanitairgebouw een groot overkapt gedeelte met tafeltjes, ideaal voor slecht weer. De camperplaatsen zijn halfverhard maar toch groen, heel handig. Mooie tennisbanen direct tegenover. Verder is het eenvoudig, sanitair is niet geweldig maar de rust en eenvoud maakt veel goed. Er is een klein speeltuintje.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor de la Confluence voor je op een rij gezet:

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping de la Confluence in Savonnieres, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping de la Confluence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.