Reviews over Sarzay

Heerlijke plek

Fam. De Ruijter,
    13-8-2017

Wij kwamen om te overnachten omdat we op doorreis waren naar zuidelijker Frankrijk. Het is echt een boerencamping met drie velden rond de boerderij, overal kippetjes, en poesjes. Het terrein is ruim voor de 12 plekken! Wij hadden zelfs voor deze nacht ons eigen veld! Bram en Jozé zijn heel aardig en verder is het sanitair basic, maar prima. We zijn in de avond nog even bij het kasteel van Sarzay wezen kijken. Meer van de omgeving niet gezien. Er is een fijn zwembad, niet zo groot, maar prima. Ook een gezellig spellenschuur voor als het regent. Heerlijk rustig verder, echt waar wij van houden. Komen zeker terug als we weer op deze route zijn.

Rust, ruimte en ongecompliceerd kamperen

Christel en Peter Schaafsma,
    5-6-2017

Onze caravan staat al bijna 10 jaar bij Bram en Jozé. Soms blijven we een paar dagen soms wat langer om even te genieten van de rust en ruimte Daarna trekken we verder Frankrijk in en brengen na 4 weken de caravan weer terug naar Bram en Jozé. Het is een plek waar je ongecompliceerd kan kamperen. De gastvrijheid van Bram en Jozé is bijzonder.

Fijne kindvriendelijke camping

Marjolein Gravendeel,
    12-8-2016

Ruim 2wk op deze camping gestaan. Kinderen van 5 en 2 vermaakten zich prima met trampolines, over camping lopen, afentoe zwembad (vrij koud water, anders hadden ze er zeker elke dag ingelegen), de vele jonge poesjes, soms kampvuur en elke avond paard/pony/ezel rijden. Elke ochtend lekker vers brood en Bram en Jozé zijn erg gastvrij. Dat verklaart ws ook het grote aantal vaste gasten (vaak met hond) toen wij er stonden. Sanitair is zoals je op boeren camping kunt verwachten: wat oud maar schoon en de douches zijn heerlijk warm (kids waren er niet onderuit te krijgen). Kortom: fijne vakantie op mooie uitvalsbasis om omgeving te verkennen.

gezellige gemoedelijke boerderij camping

fam vervoort,
    5-8-2016

als je houdt van de boerderij, dieren, vriendelijke en gemoedelijke sfeer, dan ben je hier op het juiste adres. de kinderen spelen gezellig samen ongeacht de leeftijd. niets moet en er kan veel...... contact is snel gelegd.......een kampvuurtje, een borreltje, genieten!!

Heerlijke week gekampeerd op de boerderij!

Fam. Swinnen,
    8-8-2015

Een prachtige kleine boerderij camping met een hele vriendelijke boer en boerin en zoon! Bram, Jozé en Rinus zijn altijd behulpzaam en vriendelijk en overal aanspreekbaar, hoe druk ze ook zijn. De camping heeft mooie kampeerweides en een paar gezellige gites. Het is een veilige plek om kleintjes zelf rond te laten scharrelen, naar bv de trampoline, kippenhokken, kikkervijver, varkentje, paardenwei, washokken of het cafeetje/spelletjesruimte.

Het zwembad is koud maar wel fijn en mooi gelegen. Voor kleintjes (4 jaar) is het te diep, die kunnen er niet in staan. De douches zijn warm en schoon. Het hoogtepunt van elke dag waren de pony-en paardenritjes in de wei. Er zijn drie kleine pony's, een ezel of een groot paard om uit te kiezen! Rondom de camping kun je mooi wandelen, o.a. naar de rivier toe. Het dorpje Sarzay heeft een prachtig mooi kasteel en een leuk restaurantje er tegenover. In La Chatre (op 7 km) vind je verschillende grote supermarkten.

Sarzay scoort een 8 uit 10, op basis van 3 reviews