Aparthotel Suite-Home

Aparthotel Suite-Home

8.3Fantastisch

Frankrijk, Centre, Saran (Loiret)

8.3Fantastisch

Meer aparthotelinfo

10 reviews over Aparthotel Suite-Home

• 8Jm20-07-2015

prima overnachtingshotel

We zijn hier geweest in juli 2015, 2 volwassen en 2 kinderen, in een 4 persoonskamer. Deze bestond uit een woonkamer (met bedbank), een keukentje in de kamer (met vaatwasser, magnetron, 2 elektrische pitten, koelkast en koffie en thee faciliteiten) en een aparte slaapkamer. Prima voor een overnachting als je op doorreis bent. Tevens een afgesloten parkeerplaats, en diverse (fastfood) restaurants op loopafstand.

• 8P. Hendriks12-08-2014

Aanrader voor tussenstop!

1 Overnachting i.v.m. doorreis naar het zuiden. Kamer van alles voorzien en schoon. Parkeerplaats wordt 's avonds afgesloten. Diverse eetlocaties in de buurt. Uitstekend hotel voor 1 nacht.

• 8ruben10-08-2013

Perfecte 'doorreis' locatie!

Dit is DE perfecte locatie als je op doorreis bent; goed, goedkoop en alles wat je kunt wensen! Wifi op de kamer, een kleine keuken en alles is netjes! Echt een aanrader voor die 60 euro per kamer. Ontbijt zou ik niet doen; op 500 meter zit een Intermarche waar je elke ochtend verse broodjes en verse vleeswaren kunt halen!

• 8Arno14-07-2013

goed

Goed overnachtingshotel voor een tussenstop. Ruime, uitgebreide kamer. Schoon en niet gehorig. Toegangspoort gaat inderdaad dicht. Vond de prijs voor ontbijt niet helemaal in verhouding, was zeker wel genoeg. Als je richting MC Donalds rij, vind je diverse restaurants.

• 9Xander26-06-2012

Uitstekend overnachtingshotel

Mooie, moderne en ruime kamers. Familiesuite heeft echt alle faciliteiten, inclusief magnetron, vaatwasser en kleine kookplaat. Internet is gratis, standaard bedraad, maar als je erom vraagt krijg je gratis een WiFi access point voor je kamer om ook met je mobiel of tablet internet op te kunnen. Prima kamer voor overnachting met jonge kinderen.

Omgeving is niets bijzonders, industrieterrein, wel restaurants (oa Quick, McDonalds en een paar franse franchices) vlakbij. Hotel zelf geen restaurant.

Erg vriendelijk en hulpvaardig personeel.

• 9barryenchantal19-09-2011

Lux hotel met mooie kamers

Het Hotel Suit Home is een vrij nieuw hotel met mooie luxe ruime kamers. Het beschikt o.a. over een föhn, koelkast, bureau en een eigen kleine keuken. Het ligt in een industriewijk niet ver van Orléans. De auto staat 's nachts veilig geparkeerd op de gesloten parkeerplaats bij het hotel. Het onbijt is voldoende en goed voor een lekker ontbijtje. Het hotel is prima bereikbaar en slechts op 5 min. van de A1.

• 8nancy01-08-2010

netjes en handig

1 nachtje hier gebleven op doorreis naar zuid-Frankrijk. De kamer was keurig en helemaal van deze tijd. Wij hadden een familiekamer en als je van thuis eten meeneemt kun je op de kamer gewoon koken en aan een nette tafel eten. In alles is voorzien, pannen, borden, bestek kookplaten koelkast magnetron. Voor ons de volgende keer weer. Ook het ontbijtbuffet was keurig en de dames achter de receptie waren echt vriendelijk en spraken goed engels.

• 9Henri04-07-2010

Ideaal overnachtingshotel

Vrij nieuw hotel in Saran, vlakbij Orleans. Ideaal gelegen op de route terug vanuit Zuid Frankrijk (in ons geval Argeles sur Mer) naar NL. Ligt op ca. 600km van Utrecht. Ook leuk trouwens om eens een alternatieve route te rijden ipv de 'standaard' Route du Soleil. Wij hebben hier op 3 juli 2010 overnacht. Erg mooie en nette grote kamers (suites) die zeer geschikt zijn voor gezinnen met (jonge) kinderen. Geen restaurant, wel redelijk ontbijt (10 euro p.p, kinderen t/m 5 jaar gratis). Kamers hebben kleine keuken met 2 kookplaatjes en een magnetron. Het klaarmaken van een (kant-en-klaar) maaltijd is dus een optie. Hotel speelt hier handig op in met een automaat waarin naast de blikjes drank ook magnetronmaaltijden zitten voor EUR 6,50.

In de omgeving is niet veel te beleven. Hotel ligt aan de rand van de plaats bij een bedrijventerrein. Vlakbij wel een Quick (franse MacDonalds) dus ideaal voor een snelle hap met de kids. Ook een Aldi vlakbij.

• 8bianca30-09-2008

Perfect met kinderen

Wij hadden dit hotel als tussenstop, familiekamer. Eigen keukentje, DVD-speler, airco, wc van douche/bad gescheiden. Ideaal met kinderen, omdat je een woonkamergedeelte hebt met slaapbank die heerlijk slaapt en een separate slaapkamer met een 2 persoonsbed maar waar je ook makkelijk 1 of 2 baby bedjes kwijt kunt. Zo kunnen de kinderen op tijd naar bed en kun je zelf ongestoord een filmpje kijken zonder dat je daarmee de nachtrust van de kinderen hindert. Goed ontbijtbuffet, niet zoveel als in Nederland, maar voor Franse maatstaven veel. Helaas kun je hier niet dineren, maar Burger King en andere restaurants zijn op loopafstand. Industriegebied, maar wel lekker rustig, bewaakte parkeerplaats. Dus een aanrader, en als we ooit weer daar in de buurt moeten zijn gaan we zeker weer van dit hotel gebruik maken!

Familie

• 8Mieke23-07-2008

een prima overnachtingshotel

Suit-Home is een prima overnachtingshotel dicht bij de snelweg. De kamer is netjes en voorzien van kleine keuken. Men kan zelfs als men het van te voren bij de receptie opgeeft op de kamer, via een restaurant, eten laten bezorgen. Ook zijn er kanten klare maaltijden te verkrijgen voor in je magnetron.

2 tips over Aparthotel Suite-Home

• frankenbianca, 03-11-2013

Familiekamer is ideaal met kids.

• Xander, 26-06-2012

Vraag naar de WiFi Access point voor op de kamer om met je tablet of mobiel online te kunnen. Standaard alleen bedraad internet.

0 vragen over Aparthotel Suite-Home

Aparthotel info