Hotel Ibis Orléans Nord Saran

HotelWeer vandaag27°14°
Hotel Ibis Orléans Nord Saran

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Orléans Nord Saran voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Ibis Orléans Nord Saran in het Nederlands

Prima doorreisplek

sylliepost, 7-8-2014

Dit is een prima hotel qua prijs als doorreis accommodatie voor 1 nacht.

Pluspunten:

- Wifi aanwezig

- Eigen sanitair op kamer (ookal is het klein)

- Direct naast snelweg

- Horeca op korte afstand met auto

- Ontbijt goed verzorgd: keuze uit diverse broodjes, yoghurt, muesli, etc.

- Personeel spreekt Engels

- Gedateerd, maar schoon

Minpuntjes:

- Veel geluid van buren en snelweg.

- De kamer (nr 73) was zeer klein en donker.

- We hadden 3 persoonskamer; twee persoonsbed, met stapelbed er boven. Onze 6-jarige vond het hoge bed erg eng. Voor volwassen Nederlander (man) is hoge bed te kort.

- Ouderwetse kriebeldekens

Goed hotel voor doorreis

Loulou, 9-7-2012

Wij hadden rechtstreeks via website voor € 88,- excl. ontbijt een familiekamer (2 aparte kamers naast elkaar). Goed hotel, op 3 min. van de snelweg (niet te horen) iets voor Orléans. De kamers waren eenvoudig, maar veel heb je niet nodig op doorreis naar het zuidwesten. Wat ik miste waren koffie-/theezetfaciliteiten op de kamer en losse bad-/doucheproducten. Er zat alleen een bijna lege fles douchegel vast aan de muur.

Met een gezin met 2 kinderen vonden wij dit een ideale oplossing. Bij Formule1 kun je met max. 3 personen op de kamer.

Prima plek voor een nachtje

Maurits , 5-8-2011

Als je op doorreis bent naar het Zuiden is dit Ibis-hotel een prima plek. Wij waren hier voor de tweede keer en het is ons nog wat beter bevallen dan twee jaar geleden. Het hotel ligt vlak bij een afslag van de tolweg naar het Zuiden. Het hotel is er weliswaar nog steeds 1 van 13 in een dozijn. Maar de kwaliteit is ten opzichte van twee jaar geleden zeker toegenomen. Gemotiveerd personeel, kamers waar niets op aan te merken is en een prijsvriendelijk restaurant. Goede parkeermogelijkheden en het dorpje Saran op loopafstand (waar 's-avonds overigens niets te beleven is).

Goed en comfortabel "doorreishotel"

M&A, 4-8-2010

Dit is een hotel dat je eigenlijk enkel boekt als je op doorreis bent naar het zuiden. Als je de buurt wil verkennen denk ik dat er betere alternatieven zijn. Qua ligging dicht bij de autosnelweg, doch ver genoeg af om niet storend te zijn. Goede, comfortabele kamers, airco, lekker ontbijt,... Eigenlijk zoals een Ibis hoort te zijn. Compact, steriel, de typische huisstijl, doch proper en OK. Ideaal als je slechts 1 nacht blijft.

Handig hotel voor een overnachting onderweg

Maurits , 6-1-2010

Dit IBIS hotel is er een van dertien in een dozijn. Net zoals tientallen andere IBIS hotels. Prima voor een overnachting onderweg naar het zuiden. Verder niet.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Orléans Nord Saran in Saran (Loiret), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Orléans Nord Saran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ibis Orléans Nord Saran scoort een 7 uit 10 op basis van 5 reviews.