Hotel Campanile Orleans Saran

HotelWeer vandaag26°12°
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Campanile Orleans Saran voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Campanile Orleans Saran in het Nederlands

Prima

Nicolette
22-9-2017

Goed en schoon hotel, personeel erg vriendelijk!

We waren met onze druktemakertje (van 1 jaar haha) en die vond het leuk om allemaal eten op de grond te gooien, geen probleem vonden ze het.

Geen boze gezichten niks... We hoefde nog geen eens voor hem ontbijt te betalen.

Bedden prima, allemaal schoon en goede ligging ! Snap die andere reviews niet, slaat nergens op in mijn beleving!

Waardeloos

Jeroen
30-6-2017

Tot nu toe heb ik nog nooit zulke slechte ervaringen gehad met Campanille. Rammelend is het beste woord voor dit hotel. Losse kraan, knipperende lichten, dode vliegen in de lamp, algehele schoonmaak matig en als toppunt een kakkerlak. Na hierover de dag erna beklag gedaan bij de receptie, deed de adjunct-directrice (een jong meisje van nog geen 20?) alsof ze ons (toch redelijk) Frans niet verstond en al helemaal geen Engels. Ik raad iedereen af om hier te overnachten.

Rustig hotel

Mark
5-9-2015

Wij hebben dit hotel gebruikt als overnachtingshotel. De kamer was ruim en de bedden waren goed. Het ontbijt was voldoende en gevarieerd genoeg.

gauw voorbij rijden

Koos
21-10-2013

campanile is op zijn retour,onvriendelijke personeel, kamer was niet schoon, grote stofnesten in de hoeken en aan het plafond,matig bed, badkamer niet echt fris, slechts 1 handdoek per persoon, weinig toiletpapier. diner over geslagen, ontbijt vrij karig .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Orleans Saran in Saran (Loiret), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Orleans Saran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Campanile Orleans Saran scoort een 6.33 uit 10 op basis van 4 reviews.