Saran (Loiret)

We hebben een aantal aanbieders voor Saran (Loiret) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Saran (Loiret) voor je op een rij gezet:

Reviews over Saran (Loiret)

Prima

Nicolette,
    22-9-2017

Goed en schoon hotel, personeel erg vriendelijk!

We waren met onze druktemakertje (van 1 jaar haha) en die vond het leuk om allemaal eten op de grond te gooien, geen probleem vonden ze het.

Geen boze gezichten niks... We hoefde nog geen eens voor hem ontbijt te betalen.

Bedden prima, allemaal schoon en goede ligging ! Snap die andere reviews niet, slaat nergens op in mijn beleving!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Redelijk voor 1 overnachting

J. R.,
    21-7-2017

We kwamen hier voor een overnachting naar het zuiden. Fijne ruime parkeerplaats bij het hotel. Bij de balie kregen we een sleutelkaart van een ongeïnteresseerde jongedame. Tot onze schrik bleek de kamer al bezet, een man in onderbroek schrok erg toen wij de kamer open deden. Terug naar beneden kregen we een armzalig sorry en een andere kamer. Geen excuses niks, erg onverschillig terwijl het voor beide partijen toch erg ongemakkelijk was.

We kregen een andere kamer onder het schuine dak. Bij binnenkomst was deze erg benauwd. Gelukkig hing er een airco. We hebben goed geslapen, dankzij de airco en de goede bedden. Met het raam dicht, want het hotel ligt erg dicht bij de snelweg en met het raam open doe je geen oog dicht. Ook het ontbijt was redelijk, wel wat weinig keus in brood, maar met genoeg keus in fruit ed.

De ligging dicht bij de snelweg is ook het grote voordeel, de volgende dag waren we weer snel op weg.

Gereisd met partner in juni 2017

Rustig hotel

Mark,
    5-9-2015

Wij hebben dit hotel gebruikt als overnachtingshotel. De kamer was ruim en de bedden waren goed. Het ontbijt was voldoende en gevarieerd genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

prima overnachtingshotel

Jm,
    20-7-2015

We zijn hier geweest in juli 2015, 2 volwassen en 2 kinderen, in een 4 persoonskamer. Deze bestond uit een woonkamer (met bedbank), een keukentje in de kamer (met vaatwasser, magnetron, 2 elektrische pitten, koelkast en koffie en thee faciliteiten) en een aparte slaapkamer. Prima voor een overnachting als je op doorreis bent. Tevens een afgesloten parkeerplaats, en diverse (fastfood) restaurants op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Aanrader voor tussenstop!

P. Hendriks,
    12-8-2014

1 Overnachting i.v.m. doorreis naar het zuiden. Kamer van alles voorzien en schoon. Parkeerplaats wordt 's avonds afgesloten. Diverse eetlocaties in de buurt. Uitstekend hotel voor 1 nacht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014
Saran (Loiret) scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews