Camping Le Sologne

51 reviews over Camping Le Sologne in het Nederlands

Prima overnachtcamping

Peggy
26-8-2018

Prima overnachtcamping, kwamen er dit jaar al voor de 4e keer. Als het warm is, kun je zelfs nog even afkoelen in het zwembad, heerlijk na een lange dag rijden. Sanitair is schoon. Dichtbij snelweg. Supermarkt ook dichtbij. Er is een machine waar je brood kunt halen in de ochtend, erg handig! Speeltoestellen voor kinderen en even wandelen rondom meertje.

Prima voor doorreis.

A.Alewijn
8-8-2018

Prima doorreis camping! Kinderen kunnen nog even zwemmen. Eten op de camping was basic maar goed genoeg.

Als doorreis camping oké

Roger
28-7-2018

Op doorreis uit het zuiden terug naar Nederland. Prima bereikbaar van snelweg, goede plekken om aangekoppeld te blijven staan. Sanitair redelijk, snap alleen niet waarom in juli en augustus géén wc-papier beschikbaar en rest van het jaar wel. Verder is restaurant ronduit slecht, type snackbar alleen mag je het eten niet meenemen. Voor mayonaise, ketchup en glimlach serveerster moet je bijbetalen.

Managers, propriétaire, 1-8-2018

Rappel : dans un camping 3 étoiles le papier n'est pas obligatoire !

Nous vous remercions d'approuver, la qualité de notre camping. Nous vous rappelons que nous ne sommes pas 4 étoiles mais certainement du même niveau. Merci encore pour votre reconnaissance.

Pour le RestoGrill, le sourire de la serveuse demande également que vous respectiez son travail. Quand vous "exigez" des choses qui ne sont pas à la carte, la serveuse ne peut pas faire mieux ! De plus, la serveuse n'a fait que appliquer le tarif de la dosette de mayonnaise à 0.10€ (sur la carte). Sans doute avez-vous été peu cordiale avec elle..........

Prima doorreis camping.

Fam Wattel
24-7-2018

Wij verbleven op doorreis naar het zuiden voor 1 nacht op deze camping. Ontvangst was vriendelijk, maar zakelijk. We hadden gereserveerd en men had ons midden op de camping gezet. Bij aankomst werd aangegeven dat er nog plekken bij het meer vrij waren en dat we daar ook mochten staan als we dat wilden. Dit ook gedaan. Plek was prima. Toiletgebouw was netjes, wel zelf toiletpapier meenemen. De camping liep aan het eind van de middag/ begin avond vol met gasten, de volgende ochtend vertrokken er veel ook weer. Nog even gebruik gemaakt van zwembad. Dit was klein maar prima. Er wordt streng toezicht gehouden op de regels en badkleding. In onze ogen was dit prima ivm veiligheid. Zwembad is te klein om te duiken en bommetjes te doen.

Makkelijk en snel te bereiken vanaf de snelweg.

Zeer lindonvriendelijk

Herbert
24-7-2018

Zeer slechte behandeling in restaurant. Totaal niet te praten of onderhandelen met personeel. Mijn kinderen zijn 10 en 11 jaar en lusten enkel de chicken nuggeys van de kaart enkel wordt deze blijkbaar alleen gereserveerd aan kinderen tot 9 jaar geen uitzondering. Ook niet als ik meer wilde betalen voor deze menu wilden ze geen uitzondering maken. We hebben dus dan maar niets gegeten. Even een omzet kwijt van om en bij de 100 euro met de nodige drank erbij die we wilden nuttigen. Begrijpen wie begrijpen kan.

Camping dus geen aanrader.

Christine Manager, propriétaire, 28-7-2018

Cher famille Herbert, Nous vous avons accepté au restaurant avec 4 personnes 2 adultes 2 grands enfants de même taille que vous. Au moment de commander vous avez demandé deux menus enfants pour 4 ?

Nous précisons la vérité des faits. Vous et votre femme ne vouliez pas diner?? Vous avez oublié de préciser sur votre avis. Nous aimons aussi que lorsque vous venez vous plaindre au bureau, vous enleviez vos lunettes de soleil par politesse. Merci Christine

Prima camping voor 1 nacht

Flip
25-6-2018

Dicht bij de snelweg, schoon sanitair, vriendelijk personeel en een lage prijs

Christine & Thierry, propriétaire, 28-7-2018
Merci pour votre gentil message. Nous faisons tout le nécessaire pour vous donner les meilleurs services quand c'est possible.

Prima voor een nachtje

Dej Haren
20-6-2018

Prima camping voor één overnachting. Heerlijk zwembad(je) waar je na een lange dag rijden kan afkoelen. Restaurant, weinig keuze en erg simpel, maar prima gegeten. Sanitair is schoon en toiletpapier aanwezig (wel snel op). Brood kun je 's morgens uit een automaat halen. Best prijzig dus wij gaan het morgenochtend niet proberen, maar stoppen gewoon even bij de supermarkt.

Christine & Thierry, propriétaire, 28-7-2018

Merci beaucoup pour votre message très cordial.

Nous voulons faire un restaurant de qualité, mais quelque fois, la cuisine française, n'est pas toujours du goût des invités étrangers. Merci pour votre appréciation et votre gentillesse.

Dans les campings 4 et 5 étoiles, le papier toilette doit être fournis. Pour les campings 2 et 3 étoiles, le papier n'est pas obligatoire. Nous le proposons en basse saison. En juillet et août il n'y en a pas.

A bientôt pour votre prochain passage.

Goed voor een overnachting.

Jan
25-10-2017

Goede plek voor een overnachting. Vlak bij de doorgaande route. Vlakke plaatsen bij het meer of elders. Sanitair ambivalent. Mooie nieuwe douches, toiletten oud, donker en van de 3 hadden er 2 geen toiletpapier.

Nooit meer!!!

Fam. Jansen
17-8-2017

Dure doorreis-camping met verschrikkelijk personeel.

Er is een klein zwembad, leuk! denk je dan. Zorg dan wel dat je een strakke zwembroek bij je hebt want de dochter van de eigenaresse staat als een dictator op te letten om iedereen met een verkeerde zwembroek op een onaardige manier weg te sturen.

Afhalen van frites (o.i.d.) naar de tent is verboden dus zijn we maar naar het restaurant gegaan. In het restaurant met je met vele regels rekening houden. Iedereen aan tafel MOET wat bestellen, delen mag niet. Aangezien de helft van de kaart ''uitverkocht''' is wordt het vrij lastig kiezen. Alleen frites bestellen mag ook niet. In her restaurant is geen toilet aanwezig. Op de toiletten bij de douches is geen toiletpapier dus hou er rekening mee dat je een wc-rol mee aan tafel neemt.

Ik kreeg bij God's gratie een wc rol mee omdat ik daar om vroeg maar werd vervolgens achtervolgd door de eigenaresse om te zien of ik de rol wel weer ging inleveren!! Van een glimlach hebben ze nog nooit gehoord en blaffen iedereen voortdurend af. Nooit meer!!!

De douches zijn okay en de plekken aan het meertje zijn voor 1 nachtje ook okay.

Perfecte doorreis camping!

Kristof
11-8-2017

Dichtbij autostrade, gemakkelijk bereikbaar, verschillende plaatsen in de lengte waar je aangekoppeld kan staan. En die plaatsen zijn zelfs mooi aan de vijver gelegen.

Het is een propere en verzorgde camping, heel vriendelijk (FR/ENG) onthaal. Een nieuw (klein maar zalig warm) zwembad. Lekker brood te bestellen.

Sanitair was best ok, nieuwe douches, recente 'container' met extra toiletten. Zeker allemaal proper maar spijtig geen toiletpapier aanwezig.

(Doorreis, dus in de namiddag komt iedereen toe, en s'morgens vertrekken ze allemaal... Ik zou er geen week blijven)

Voor de prijs een dikke 9!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Sologne in Salbris (Loir et Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Sologne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.