Hotel Le Dauphin

Kleine hotelsWeer vandaag25°5°
Hotel Le Dauphin
8,6

11 reviews over Hotel Le Dauphin in het Nederlands

Een fantastisch goede tip secret

Alex van Leijden
20-8-2016

Zeer vriendelijke ontvangst en service. Superbe keuken. Zelfs de kleinste kamer is nog mee dan acceptabel. Geen last van de doorgangsweg. Erg leuk plaatsje. Je ben meteen "en France" een goede start of tussenstop, maar ook voor een lange verblijf in deze regio een goede optie

Gereisd met partner in augustus 2016

Een culinaire verrassing

van Hooff
16-10-2014

Dit kleine hotel met keurige kamer heeft ons verrast met een heerlijk diner tegen schappelijke prijzen.. Werkelijk een klasse keuken! Deze logis de F. heeft sinds dit jaar 3 "pannetjes". Terecht , vinden wij. De eigenaresse: vriendelijk, gastvrij en attent. Afgesloten parkeerplaats. Gunstige ligging aan de D2020, dichtbij de autoroute. Wij komen terug!

Gereisd met partner in oktober 2014

Goed overnachtingshotel

Klerks.a
2-8-2014

Het hotel ligt niet ver van de snelweg in een klein dorpje wel aan de doorgaande weg. De ontvangst door eigenaresse Celine was uiterst vriendelijk, een voorbeeld van goed gastvrouwschap. De kamers zijn typisch Frans, de bedden zijn niet geweldig en het sanitair gedateerd, maar schoon. Aan de zijkant van het hotel is een tuin waar het goed toeven is en waar s'avonds het diner geserveerd kan worden. Het restaurant is uitstekend met prima gerechten en ook hier weer een vriendelijke bediening. Het ontbijt is eenvoudig, maar goed.

Gereisd met partner in juni 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Le Dauphin voor je op een rij gezet:

Lekker eten op weg naar het zuiden

frank
14-7-2013

uitstekend overnachtingshotel op weg naar Dordogne of Spanje. de kamers zijn standaard en basaal maar wel schoon en comfortabel. De vriendelijkheid van de eigenaresse en de kookkunst van haar man zijn de echte redenen om dit hotel te bezoeken. Bovendien kun je na de lange rit lekker uitrusten in de heerlijke tuin.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima kamer gehad, kinderbed zelfs helemaal opgemaakt!. Leuk speeltuintje buiten, héérlijk gegeten, dat is echt hun uitblinker. Fijn dat er een afgesloten parkeerplaats achter is. Aardige, gastvrije eigenaars!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Geweldig hotelletje voor de doorreis

Ron
14-11-2011

Dit kleine en simpele hotel is heel geschikt voor een relaxte overnachting richting het zuiden. Het hotel ziet er pittoresk uit en heeft een tuin met speelplaats voor de kids. De eigenaresse is vriendelijk en behulpzaam. Het eten is echt heerlijk en het kleine restaurant is gezellig. De auto staat veilig achter het hotel (voor onze fietsen op de drager een fijne gedachte). Salbris stelt niet zoveel voor, maar toch hebben we nog een leuk rondje gefietst langs een rivier en een meertje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Weer top.

Blanchefort
6-9-2009

Dit jaar weer hier geweest na vijf jaren. Kamers zijn gerenoveerd en de mensen zijn nog steeds even aardig. Prima geslapen en het eten is 100 %.

Gereisd met partner in augustus 2009
2008

Uitstekend hotel - restaurant !

Mercier-Bos
31-8-2008

Wij stoppen hier iedere keer op weg naar het zuiden en worden altijd zeer vriendelijk welkom geheten. In juli en augustus is het diner vanaf 19:00. De menus zijn in het nederlands vertaald en het eten is voortreffelijk. Buiten eten in de tuin is ook mogelijk met een kleine speelhoek voor de kinderen. De kamers zijn nu helemaal gerenoveerd en er is zelfs 1 kamer voor 5 personen beschikbaar. De parking is veilig en wordt 's avonds gesloten. Een ideale plek om te overnachten of alleen even heerlijk te eten !

Gereisd familie in juli 2008

In 2004 op weg naar het zuiden een overnachting gedaan. Waanzinnig goed eten en erg aardige mensen. Hopen komende zomer op de terugweg weer hier een overnachting te doen.

Gereisd met partner in Sun Aug 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
      2007

Wij hebben er overnacht op weg naar het zuiden. Zeer gastvrij; mooie kamer en heerlijk gegeten. Zegt het voort!

Gereisd familie in juli 2007

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinTuin
      • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Dauphin in Salbris (Loir et Cher), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Dauphin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.