Hotel La Sauldraiesterster

7.1Goed

Frankrijk, Centre, Salbris (Loir et Cher)

7.1Goed

Tonen op kaart

13 reviews over Hotel La Sauldraie

• 2018
    7Sanne25-08-2018

Kamer oké, eten kan beter

Echt Frans hotel, heel aardige gastvrouw. De kamer was schoon, maar wel druk en vol spullen. Prima geslapen en schoon sanitair. Het eten vonden we prijzig en enkele gerechten vielen ronduit tegen. Al met al bijna 200 euro kwijt voor een overnachting met een niet denderend diner en ontbijt. Prijs-kwaliteit kan beter.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9NHK01-09-2017

Op doorreis naar Nl, fijn hotel, echt Frans

Heerlijk eten, prima kamer, zeer gastvrij ontvangen, grote tuin waar je lekker buiten kan zitten. Prima prijs -kwaliteit verhouding

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Klerks.a08-07-2015

Uitstekende service

Het hotel is gunstig gelegen op korte afstand van de snelweg, dus ideaal voor een tussenstop. Het hotel wordt gerund door een echtpaar, die beiden een meer dan voortreffelijke service bieden en uiterst gastvrij zijn. Waar komt het nog voor dat je begeleid wordt naar de kamer en ook de bagage gedragen wordt. Het hotel is kleinschalig en is omgeven door voor en achter een grote tuin. Kort geleden gemoderniseerde kamers liggen in een bijgebouw, ruim, netjes, goed bed, schoon en een grote badkamer. Het restaurant is sfeervol en het eten is prima.Ook het ontbijt is goed en de voorraad heeft de constante aandacht van de eigenaar. Een minpuntje is de tuin aan de achterkant, die zeer rommelig is met 2 partytenten en een simpel terras. Kennelijk moet dit nog aangepakt worden en hebben de eigenaren eerst ingezet op de renovatie van de kamers.

Gereisd met partner in juni 2015

• 8Fam Plate01-10-2014

Prima doorreishotel

Dit jaar La Sauldraie voor tweede maal gebruikt als doorreishotel op weg naar onze vakantiebestemming. Het hotel heeft keurige grote familiekamers, je kunt er goed eten en ze hebben een ruim terras/ruim grasveld waar je een wijntje kunt drinken en de kinderen hun energie kwijt kunnen. Deze keer hadden we een probleem met de fietsendrager. Dankzij de hulp van de hoteleigenaresse werd dat prima opgelost. Als we nog een keer die kant van Frankrijk op gaan, gaan we er zeker weer overnachten. Een lekker begin van de vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8kuiperlo31-08-2012

Romantisch en typisch Frans toeven....

Door autopech belanden wij hier toevallig voor 2 dagen. Uitermate gastvrij en geduldig werden wij hier opgevangen door de eigenaresse Domique. Hoewel het hotel aan een doorgaande weg ligt, dit verklaart 'de ligging; is het hotel zelf in een zeer charmant Frans landhuis gevestigd. Deze typische charme zet zich voort in de ruime kamers en in het restaurant waar wij 2 dagen heerlijk gedineerd hebben. Ons onverwachte en eigenlijk ongewenste verblijf werd hierdoor alsnog een waar genoegen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 10Fam van Vliet18-07-2011

geweldig hotel op doorreis naar het zuiden

Super hotel, zeer vriendelijke mensen, hele goede service. Heel erg sfeervol en mooie zeer grote achtertuin waar je heerlijk kunt zitten en de kinderen zich kunnen uitleven na een dag in de auto te hebben gezeten. Grote kamers, goede bedden en alles is schoon en prima verzorgd. Kan werkelijk geen enkel minpuntje bedenken, wat ons betreft een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 9Bregina16-05-2011

Fijn hotel op doorreis

Een geweldig leuk en sfeefvol hotel. Op doorreis van Nederland naar Spanje precies in het midden goed gelegen vlakbij Orleans, vlak bij de snelweg zonder er last van te hebben. Vriendelijke ontvangst door goed engels sprekende gastvrouw. Goed ontbijt met zelfgemaakte jam. Heerlijke tuin waar de kinderen zich even goed konden uitleven. Prettige en ruime 4-persoons kamer. Een aanrader voor mensen op doorreis of voor wie gewoon de omgeving wil verkennen. We gaan er zeker nog eens heen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 1Van Damme - De Herder28-07-2010

Slechtste ervaring ooit in een hotel

slechte ervaring

Dit hotel heeft vanaf juni 2010 nieuwe uitbaters. De gastvrouw was allesbehalve vriendelijk. De service was erbarmelijk. Bij de aanvang van het diner om 19h30 moest alles nog klaargezet worden, waardoor we om 20h20 nog niets besteld hadden. Gasten die heel wat na ons plaatsgenomen hadden werden eerst bediend. Toen we na lang wachten hier een bemerking op maakten, werd dit allerminst geapprecieerd en werden onze gerechten door de gastvrouw op een brute wijze op onze tafel gedumpt; dit had ik nog nooit meegemaakt. Waren van plan 2 nachten te blijven, maar zijn na 1 nacht vertrokken. Wat een teleurstelling !!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 3Van Damme - De Herder23-07-2010

slechte ervaring

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8liz verzijl15-09-2009

Geweldig eten!

Dit is ons vaste hotel-restaurant op de terugreis vanuit het Zuiden. Niet vanwege de kamer, maar vanwege het eten. We hebben (tot nu toe) alleen in het hoofdgebouw gelogeerd en daar zijn de kamers echt aan renovatie toe, hoewel onze dochters het baldakijntje boven het bed erg mooi blijven vinden (en ze zijn nu 18 en 20). Het eten is om nostalgisch van te worden: Frans zoals het vroeger was. Mooie klassiekers, een wel voorziene kaaswagen, maar vooral de desserts: onmogelijk een goede (beschaafde) keuze te maken, je zou alles wel willen! Baba au rhum, profiteroles, charlottes, verrukkellijk! Zeer vriendelijke ontvangst bovendien, mooie tuin, hond geen probleem. Eigenlijk iets om entre-nous te houden..

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

1 tip over Hotel La Sauldraie

• kuiperlo, 31-08-2012

Een aanrader voor een overnachting onderweg naar de eindbestemming!

0 vragen over Hotel La Sauldraie

Hotel La Sauldraie info