Reviews over Saint-Règle

Waanzinnig mooi

charming_babs,
    19-10-2012

Wanneer je aan komt rijden heb je misschien het idee van: 'Is dit het nou..?' Maar eenmaal binnen voel je je echt een prinses. Boven zijn de kamers en een etage beneden zijn 2 zeer grote kamers waar je kunt relaxen. De zogenoemde rustkamers. Deze zijn stijlvol ingericht, je kunt er ook muziek luisteren (op een porto cd speler). De kamers hebben de luxe van deze tijd, maar zijn ingericht met het gevoel dat je een paar eeuwen terug bent. Dit heeft misschien ook met de omgeving te maken. Het doet niet onder aan de luxe. Het bed ligt lekker, er is airco, badkamer is heel erg netjes. Je komt niets te kort. Er is een zwembad. Het landgoed staat op een eigen terrein. Het kasteel bestaat uit stukken die in verschillende eeuwen zijn aangebouwd. Zo vertelde Oliver ons, degene die ons vriendelijk verwelkomde.

Het ontbijt is ook lekker. Amboise is niet ver van dit chateau. Hier zijn leuke eetgelegenheden, ook vlakbij het kasteel van Amboise.

Stijlvolle locatie, zeer ontspannen sfeer!

Sonja,
    11-5-2010

Chateau des Arpentis is een plek waar je helemaal tot rust komt, het is er zeer ontspannen. Het ligt middenin een groot landgoed en toch op slechts een paar minuten rijden van Amboise, met verschillende terrassen en restaurants.

Het is echt een sprookjesachtige locatie, ik waande me een prinses in dit hotel!

De locatie is stijlvol, de ontvangst door Olivier zeer hartelijk en je voelt je meteen welkom. Een ruime en mooi afgewerkte kamer met uitzicht op het grote landgoed waar je heerlijk kunt ontspannen. Zalig geslapen in dit hotel!

Het ontbijt is niet erg gevarieerd maar wel prima (diverse broodjes/croissants met boter en jam, koffie, thee, jus d'orange en kwark)