Saint-Epain

Reviews over Saint-Epain

Meer dan prima

Mirjam,
    2-8-2018

Prachtig aangelegde camping met prima plaatsen. Voor ons was het voor een nacht op doorreis, dan ligt de camping wat onhandig, is nog een stuk van de snelweg. Sanitair erg schoon! Zwembad prima en de eigenaresse maakt ook nog een maaltijd voor je!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Mooie streek

Esther Vaes,
    15-9-2016

Mooie camping met mooi verzorgde huisjes. De animatie s'avonds is wel niet leuk. Het was net of ze tegen hun zin daar waren.

Voor de rest is het een leuke camping met een mooi zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijke camping

Holtkamp,
    24-8-2014

Wij zijn een week op deze camping geweest. Wat een ontzettend aardige eigenaren runnen deze camping. Zeer betrokken en toegewijd. De plek was prima, het zwembad heerlijk maar vooral de rust is iets waarvoor we zo terug zouden keren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Fijne kleine camping vlakbij Tours

paloet_1,
    11-8-2014

Prima camping waar we in augustus zonder reserving zo terecht konden. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Heerlijk rustig, goed gelegen om kastelen en stadjes rondom Tours te bezoeken. Gratis wifi werkt prima (alleen in de buurt van toiletten/terras). We stonden onderin het bos, met regen bleek dat allemaal wel heel modderig te worden. Als het erg heet is lijkt het bos wel ideaal. Beste plekken voor tenten zijn achterin aan de rand van het veld (zonder electriciteit).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Leuke camping, prima sfeer, goede service

Jeroen,
    5-8-2014

Ik had twee overnachting geboekt als alleen reizende gast. Na aankomst werd ik hartelijk ontvangen en kreeg ik een korte rondleiding langs de faciliteiten.

De camping wordt gerund door een hard werkend Frans gezin. De gastheer en gastvrouw zijn ontzettend gastvrij en behulpzaam. Zij zorgen voor een gemoedelijke sfeer waardoor iedere gast zich snel thuis voelt. De camping zelf is relatief kleinschalig, wat zeker een pluspunt is. De kampeerplaatsen zijn netjes en bieden zowel zo als schaduw. Het sanitair wordt erg goed schoongemaakt en je kunt er zelfs lunch, diner of iets te drinken bestellen. De service is zelfs zo goed dat je smiddags bij de gastvrouw brood kunt bestellen zodat zij dat de volgende ochtend voor je haalt. De camping ligt heerlijk rustig en landelijk maar een grote Intermarche ligt ook op maar 10 minuten rijden. Op het binnenplaatsje is ook gratis wifi voor de gasten.

Gereisd alleenreizend in augustus 2014
Saint-Epain scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews